

Dobry zachodni sklep złoży ci rower na częsciach, które ci leża. Nie jestem pewien czy Horizon bikes nie ma takiej opcji. Napisz/Zadzwon zapytaj.PiTa pisze:5 zlozyc cos - nieeee chceeeee mi sieeee... Skladalem juz kilka rowerow, chcial bym sprawdzic jak to jest kupic kompletny wypasiony rower. Plusem jest to ze mial bym w rowerze to co chce a nie to co producent mi zaoferuje
Geo jest rewelacja, mi podeszlo bardzo. Zawieszenie nie jest tak czułe jak w Mondi ale naprawdę wystarczające.hemi427 pisze:Z kim nie rozmawiałem to docenia nowe demo za geo, ale praca jest bez rewelacji
No to niestety nie przekłada sie w 3/4 przypadków na praktyke w brew pozorom. Jak machasz rowerem na parkingu to to czuć ale podczas jazdy niżej damper nie przekłada sie na niższy środek ciężkosci z jednego powodu. Nie liczy sie środek ciężkosci samego roweru ale RIDERA + Roweru. A ty jako rider ważysz dużo więcej niż rower, co dopiero damper. Zakładajac wage dampera 1kg, a rower 16+ 75kg własciciela to damper waży 1.5% całego zestawu. 1.5% masy to bardzo mało i podobny efekt może ci dać 5-10mm dłuzszy kokpit (obniżenie klatki piersiowej).hemi427 pisze:pomysł knolly to słaba sprawa jak dla mnie, mimo wszystko - podstawa to damper jako wyraźny środek ciężkości musi być pod tyłkiem i nisko, zdecydowanie wpływa to latanie po zakrętach i stabilność w moim odczuciu po rowerach jakie przerobiłem. Tu akurat myślę demo albo legend mają pozycję nr 1 na rynku.
Mierzyłes realne geo willsona? Bo znajomy u siebie z miarka podszedł i od fabrycznego sie o mile różniło wiec tak na prawde moglyby nie byc takie samehemi427 pisze: ale jeżdząc długo np na sundayu a 2011 na wilsonie (>2010) da się to zauważyć, mimo że "na kartce" oba rowery są niskie i mają nisko BB
hemi427 pisze:sprzęt nie ważny
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości