Domain 302 cieknący, uszczelki, serwis na śląsku

misiakr
Posty: 163
Rejestracja: 26.09.2011 18:46:41
Kontakt:

Domain 302 cieknący, uszczelki, serwis na śląsku

Post autor: misiakr »

Witam
Na wstepie powiem ze wiem ze juz bylo kilka takich tematow, ale ten sie rozni troszkę od całej reszty, i może ktoś tu zaglądnie bo do tamtych nikt nie zagląda :).

Kupilem domaina 302 w sklepie rowerowymSAM , ktorego nikomu nie polacam, omijajcie go szerokim lukiem, zaraz skrobne opinie na jego temat w odpowiednim temacie. Niestety domain zaczal ciec z regulacji odbicia, ze srodka srubki. Wysyłałem go dwa razy na gwarancje, własnie wrócił po raz drugi i zobaczcie jak ładnie mam wsadzone uszczeleczki obok tej regulacji:
Obrazek
Mam w związku z tym wszystkim kilka pytań:
a)czy ta uszczelka już jest do wywalenia i nie będzie szczelna? jeśli tak to gdzie taką dostanę?
b)czy na śląsku w okolicach piekar śląskich, bytomia, tarnowskich gor jest ktos kto sie na tym zna i móglby mi z tym troche pomoc?pewnie mam do wymiany tlumik jesli dalej bedzie cieklo ze srodka srubki jednak nigdy nie serwisowałem tego amora i nie chciałbym tego rozwalic :)
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

Mam to samo u siebie w 318 U-Turn, pociło się zaraz po kupnie, potem przestało, po serwisie znów się poci, słyszałem coś o wadliwych tłumikach i podobno coś wymieniali, ale mało o tym wiem. Chętnie dowiem się więcej.
k1kaka
Posty: 299
Rejestracja: 01.04.2011 22:09:46
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: k1kaka »

Wykręć tą śrubke i wkręć pełną w środku tzn. bez dziurki na małego imbusa. I po problemie.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Tak samo jak k1kaka zrobiłem i problem zniknął.

A uszczelkę po prostu wymień, rozkręć to spokojnie tam nie ma się co zepsuć albo rozlecieć na drobne bo budowa jest prosta.
misiakr
Posty: 163
Rejestracja: 26.09.2011 18:46:41
Kontakt:

Post autor: misiakr »

Ok a powiedzcie mi- czy aby wymienic ta uszczelke musze rozkrecic caly amor od gory, czy wystarczy ze tą srube wykręcę imbusem? Nawet nie tyle sie boje ze go rozwale, a nie chcialbym tych olei potracic co w nim są. A skoro już odnosnie olei- jaki wchodzi do lag a jaki do tlumika w tym amorku? A taką uszczelkę moge dobrać w każdym sklepie hydraulicznym czy wyroznia sie ona czyms szczegolnym i nie moge zastosowac zamiennika?

EDIT

W sumie ten temat moznaby przeniesc do dzialu serwis :) przepraszam (chyba ze uwazacie ze tutaj tez moze byc )
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

k1kaka pisze:Wykręć tą śrubke i wkręć pełną w środku tzn. bez dziurki na małego imbusa. I po problemie.
Wszystko fajnie, tylko tracisz możliwość szybkiej regulacji... co zrobić, żeby tego nie stracić?
k1kaka
Posty: 299
Rejestracja: 01.04.2011 22:09:46
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: k1kaka »

misiakr pisze: jaki wchodzi do lag a jaki do tlumika w tym amorku
Do tłumika 200 ml 5W, do goleni po 15 ml 15W
Sert93 pisze:Wszystko fajnie, tylko tracisz możliwość szybkiej regulacji... co zrobić, żeby tego nie stracić?
Mi co prawda z tej śrubki nie cieknie, ale i tak tą regulacje raz uzyłe ,ustawiłem i nie ruszam.
radzik1259
Posty: 206
Rejestracja: 01.09.2007 11:39:53
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Kontakt:

Post autor: radzik1259 »

mam identyczny problem. da sie w ogole wykrecic tą srubke od regulacji powrotu, by ewentualnie tam wymienic jakis o-ring?
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Ja Ci dam inne rozwiązanie które działało w moich 3 egzemplarzach (DC R 11', 302 i 302 z wadliwej serii). Wykręć tą śrubkę (amorkiem do góry rower postaw oczywiście) na górę dajesz kropelkę silikonu (ważne, silikon musi być ten do okien, ponieważ po zastygnięciu dalej jest plastyczny). Czekasz 20-30 minut aż wyschnie, potem wkręcasz śrubkę (z tą uszczelką, bądź wymień ją na inna, takie dostaniesz za grosze w sklepie z uszczelnieniami) i na siłę włóż pokrętło regulacji. Dlaczego na siłę ? Ponieważ zawarty w niej imbus 2.5mm musi przebić się przez silikon. Teraz będzie ciężej się kręciła regulacja, ponieważ będzie się kręcić razem z silikonem ale ładnie będzie Ci olej trzymać. Pozdrower ! :lol: :lol:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Jeśli sobie nie poradzisz to polecam serwis MK Bike w Gliwicach, ulica Mitręgi (numeru nie pamiętam ale ta ulica ma z 15 metrów, nie sposób nie zauważyć), są autoryzowanym serwisem RS i jednym z najbardziej profesjonalnych sklepów/serwisów z jakimi się spotkałem.
Kendziior11
Posty: 138
Rejestracja: 19.03.2011 11:29:21
Kontakt:

Re: Domain 302 cieknący, uszczelki, serwis na śląsku

Post autor: Kendziior11 »

Ja robiąc ostatnio serwis swojego tylko 318 coil 180mm do tłumika wlałem co prawda 7,5w 200 to nieszło skrecic korkow , bylo zdecydowanie zaduzo ( Ja wlałem tak zeby chwytało tłumik ) a reszte to do sprezyny 15 i smarowanie 15 jak napisał kolega
misiakr
Posty: 163
Rejestracja: 26.09.2011 18:46:41
Kontakt:

Post autor: misiakr »

Wiec jesli 200 to za duzo to ile tam ma byc?

EDIT

@down
dzieki juz szukam :)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Może warto wejść na stronę www.sram.com i sobie poszukać co? Tabele poziomów oleju są.
Krzyś
Posty: 371
Rejestracja: 21.04.2009 08:26:02
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Krzyś »

http://www.pinkbike.com/news/rockshox-D ... -2011.html
Tutaj masz krok po korku serwis amora, wg mnie nie ma sensu dawać tego do serwisu, bo jest on prosty jak budowa rosyjskiej wyrzutni rakiet średniego zasięgu... A co do śrubki, miałem taki sam problem i załatwiłem go tak jak bardzo wiele osób, tzn. ustawiłem raz a dobrze odbicie i zamontowałem pełną śrubkę pozbawiając się możliwości regulacji :)
misiakr
Posty: 163
Rejestracja: 26.09.2011 18:46:41
Kontakt:

Post autor: misiakr »

Wedłgu tabelki porównawczej z forum ( http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html ) ten agip:
http://allegro.pl/olej-do-zawieszenia-l ... 42828.html
będzie najbliższy RS 15wt (indeks rock shoxa 42,8 tego agipa 45)
jednak to rozwiązuje tylko w małej mierze mój problem, ponieważ najwięcej potrzebuje oleju 5w (wg rock shoxa) a w tej tabelce niestety nie ma tego oleju, jest jedynie 2,5w i 10w , wiec moje pytanie do was- jaki wy stosujecie zamiennik olejowy dla rockshoxa 5w dostepny u nas w polsce i w dosc fajnej cenie?
Pozdrawiam

EDIT

Hmm a jakby zastosować kombinacje Castrol Synthethic Fork Oil 5 W zamiast rock shox 5w i castrol fork oil 10w zamiast 15 w rockshoxa?
w3rus
Posty: 123
Rejestracja: 01.12.2009 10:54:14
Lokalizacja: Brunatna Stolica
Kontakt:

Post autor: w3rus »

Weź coś sprawdzonych firm jak Motul, Motorex.
Te Castrole pewnie też ogarną o ile są przeznaczone do widelców.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=61000
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

Od siebie polecam MOTULA, sam lałem go do identycznego Domaina i było ok :) Mogę podesłać Ci foto butelki, jeśli Ci to pomoże :mrgreen:
Kendziior11
Posty: 138
Rejestracja: 19.03.2011 11:29:21
Kontakt:

Post autor: Kendziior11 »

ja lalem 7.5 w chyba motorexa . A w tabelach pisze żeby lać do tłumika 200. Ale to zaduzo jest. Wlej tak aby tłumił chytalo
misiakr
Posty: 163
Rejestracja: 26.09.2011 18:46:41
Kontakt:

Post autor: misiakr »

Dzięki ludzie kupię chyba motorexa ;). Jak ktoś wie gdzie mógłbym dostać Rebound Damper Rod do domaina to możecie dać znać:D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości