Rama Giant Glory - co i jak
Rama Giant Glory - co i jak
Witam !
Mam możliwość kupienia od znajomego ramy Giant Glory 08' DH z damperem FOX DHX 5.0 lub Roco R (do wyboru) za 2tys.
Ramka jest nieco porysowana jednak oprócz tego jest w niezłej kondycji (żadnych spawów niefabrycznych , luzów itp).
Ile jest normalnie warta ta rama ?
Czy w miare możliwości jest opcja złożyć na niej całego roweru poniżej 20kg?
Mam możliwość kupienia od znajomego ramy Giant Glory 08' DH z damperem FOX DHX 5.0 lub Roco R (do wyboru) za 2tys.
Ramka jest nieco porysowana jednak oprócz tego jest w niezłej kondycji (żadnych spawów niefabrycznych , luzów itp).
Ile jest normalnie warta ta rama ?
Czy w miare możliwości jest opcja złożyć na niej całego roweru poniżej 20kg?
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 19.02.2010 20:23:55
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
http://www.pinkbike.com/photo/2705465/ DH jest trochę cięższa, ale jak się zepniesz, to i poniżej 16 zrobisz. Dziwne pytanie.Freddy pisze:Czy w miare możliwości jest opcja złożyć na niej całego roweru poniżej 20kg?
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 18.03.2010 19:19:09
- Kontakt:
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
2 tys to jak za darmo za rame z damperem, oczywiscie bierz dhx.
moja glorka wazyla w granicach 18kg a nie byla przelajtowana, poprostu rozsadna i do tego ti spring.
moja glorka wazyla w granicach 18kg a nie byla przelajtowana, poprostu rozsadna i do tego ti spring.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
Glory, w wersji DH ważyła 6kg z damperem (DHXem), w wersji FR była lżejsza, ale Rocco, który był w komplecie, był, z kolei, sporo cięższy niż DHX, co w rezultacie dawało podobną wagę całości. Poza tym, Rocco był za wolno zestrojony do tej ramy.
Jak piszą moim poprzednicy, zmiana sterów na takie na maszynach, osi na aluminiową, to już 200g do przodu.
Nie ładowałbym tytanowej sprężyny do ramy za 2k, to bo przerost formy nad treścią.
Złóż/kup koła co nie będą za ciężkie, wsadź Boxxera Team, a jak masz ciut więcej kasy, to przerób go na powietrze, heble typu Elixir lub nowy SLX, komponenty np. Dartmoora.
Trudno powiedzieć ile wydasz, ale rower raczej powinien ważyć ok. 18kg.
BTW, fajna Glorka, Las3k_91 Ldz ;>
Jak piszą moim poprzednicy, zmiana sterów na takie na maszynach, osi na aluminiową, to już 200g do przodu.
Nie ładowałbym tytanowej sprężyny do ramy za 2k, to bo przerost formy nad treścią.
Złóż/kup koła co nie będą za ciężkie, wsadź Boxxera Team, a jak masz ciut więcej kasy, to przerób go na powietrze, heble typu Elixir lub nowy SLX, komponenty np. Dartmoora.
Trudno powiedzieć ile wydasz, ale rower raczej powinien ważyć ok. 18kg.
BTW, fajna Glorka, Las3k_91 Ldz ;>
pozdro
frango
frango
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Fajna, przemyślanie zbudowana, tylko aż się o Angleseta prosi jak dla mniefrango pisze:BTW, fajna Glorka, Las3k_91 Ldz ;>

Mój ziomek zbudował Glorkę DH na 2x powietrzu i całkiem sensownie to waży, może nie 17kg, ale nie ma tragedii. Airy na tył wychodzą lżej i taniej niż Ti spring. Problem jest taki, że lekkiej korby się do tej ramy nie założy.
http://www.pinkbike.com/photo/6977641/
Szybkie przeliczenie:frango pisze:Nie ładowałbym tytanowej sprężyny do ramy za 2k, to bo przerost formy nad treścią.
moja Ti: 179g kupiona za 200zł
stalowa: 502g sprzedana za 80zł
323g za 120zł

You make my day ;]
4.75kg wazy glorka DH z:
- zaciskiem podsiodlowym
- srubami dampera
- bieżniami sterów

Wagi poszczegolnych damperow wszystkie 241mm:
DHX 5: 441g
DHX RC4: 453g
ELKA STAGE 5: 471g
CCDB: 478g
AVALANCHE CHUBIE: 531g
ROCO: 563g
Shimano xtLas3k_91 Ldz pisze:Problem jest taki, że lekkiej korby się do tej ramy nie założy.
Tak tylko że kupiłeś bardzo miękką sprężynę do dampera 200mm. To jest normalna cena dla takiego czegoś, a popatrz po np 400-500lbs dedykowane pod 222 lub 241.off_road pisze:Na allegro zanabyłem okazyjniecza tam zerkac od czasu do czasu :P
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no wlasnie ;p ja za swoja do 241 dalem 400zl za 400ibs i to jest normalna cena bo za tyle tez ja sprzedalem po sezonie ;P
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
off_road, jakiej długości i twardości sprężyna Ti wazy 179g? ;> Na myśl przychodzi mi tylko krótka i miękka Progressive. Czyli raczej taka nie go Glory.
Oczywiście, że można trafić sprężynę okazyjnie, ale...
Las3k_91 Ldz, po tym jak przesiadłem się na nową Glory z RC4 zrozumiałem, że stockowy DHX Air do tego zawieszenia nie nadaje. Jak do wyśle do Push albo do TF racing, to tak... ale znów, tania impreza to nie jest.
Myślę, że łatwiej, taniej i z większym pożytkiem można urwać wagę ze starej Glory w innych miejscach
Oczywiście, że można trafić sprężynę okazyjnie, ale...
Las3k_91 Ldz, po tym jak przesiadłem się na nową Glory z RC4 zrozumiałem, że stockowy DHX Air do tego zawieszenia nie nadaje. Jak do wyśle do Push albo do TF racing, to tak... ale znów, tania impreza to nie jest.
Myślę, że łatwiej, taniej i z większym pożytkiem można urwać wagę ze starej Glory w innych miejscach

pozdro
frango
frango
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości