Rama Giant Glory - co i jak

Freddy
Posty: 51
Rejestracja: 29.08.2011 14:02:51
Kontakt:

Rama Giant Glory - co i jak

Post autor: Freddy »

Witam !

Mam możliwość kupienia od znajomego ramy Giant Glory 08' DH z damperem FOX DHX 5.0 lub Roco R (do wyboru) za 2tys.

Ramka jest nieco porysowana jednak oprócz tego jest w niezłej kondycji (żadnych spawów niefabrycznych , luzów itp).

Ile jest normalnie warta ta rama ?

Czy w miare możliwości jest opcja złożyć na niej całego roweru poniżej 20kg?
maciek000111999
Posty: 665
Rejestracja: 19.02.2010 20:23:55
Kontakt:

Post autor: maciek000111999 »

ja bym bral dhx

jak za 2k to ja bym bral bez pytania , ja za swoja dalem 2500 w stanie bdb
a glory nawet chodza po ok 3k

mysle ze spokojnie da rade zlozyc glory do 20kg
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Freddy pisze:Czy w miare możliwości jest opcja złożyć na niej całego roweru poniżej 20kg?
http://www.pinkbike.com/photo/2705465/ DH jest trochę cięższa, ale jak się zepniesz, to i poniżej 16 zrobisz. Dziwne pytanie.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Glorka jest ciezsza od innych ram o 1kg :)
Wiec jak kto ma 17kg to mozesz zrobic 18 smiało a da sie nizej :)

Co do ceny z damperem od 2300 do 2900 zalezy jak lezy ;)
Swoją musze zważyć :D bo juz pare lekkich czesci jest hehe
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
superbiker5001
Posty: 70
Rejestracja: 18.03.2010 19:19:09
Kontakt:

Post autor: superbiker5001 »

Moja waży 18,7 na oponach 2 ply na raczej tanszych czesciach.
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

2 tys to jak za darmo za rame z damperem, oczywiscie bierz dhx.
moja glorka wazyla w granicach 18kg a nie byla przelajtowana, poprostu rozsadna i do tego ti spring.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

TI spring, alu ośka i inne stery :) to podstawa w tej ramie
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Glory, w wersji DH ważyła 6kg z damperem (DHXem), w wersji FR była lżejsza, ale Rocco, który był w komplecie, był, z kolei, sporo cięższy niż DHX, co w rezultacie dawało podobną wagę całości. Poza tym, Rocco był za wolno zestrojony do tej ramy.
Jak piszą moim poprzednicy, zmiana sterów na takie na maszynach, osi na aluminiową, to już 200g do przodu.
Nie ładowałbym tytanowej sprężyny do ramy za 2k, to bo przerost formy nad treścią.
Złóż/kup koła co nie będą za ciężkie, wsadź Boxxera Team, a jak masz ciut więcej kasy, to przerób go na powietrze, heble typu Elixir lub nowy SLX, komponenty np. Dartmoora.
Trudno powiedzieć ile wydasz, ale rower raczej powinien ważyć ok. 18kg.

BTW, fajna Glorka, Las3k_91 Ldz ;>
pozdro

frango
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

frango pisze:BTW, fajna Glorka, Las3k_91 Ldz ;>
Fajna, przemyślanie zbudowana, tylko aż się o Angleseta prosi jak dla mnie :mrgreen:

Mój ziomek zbudował Glorkę DH na 2x powietrzu i całkiem sensownie to waży, może nie 17kg, ale nie ma tragedii. Airy na tył wychodzą lżej i taniej niż Ti spring. Problem jest taki, że lekkiej korby się do tej ramy nie założy.
http://www.pinkbike.com/photo/6977641/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

frango pisze:Nie ładowałbym tytanowej sprężyny do ramy za 2k, to bo przerost formy nad treścią.
Szybkie przeliczenie:
moja Ti: 179g kupiona za 200zł
stalowa: 502g sprzedana za 80zł

323g za 120zł :) Faktycznie przerost formy nad treścią...
You make my day ;]

4.75kg wazy glorka DH z:
- zaciskiem podsiodlowym
- srubami dampera
- bieżniami sterów

Obrazek

Wagi poszczegolnych damperow wszystkie 241mm:

DHX 5: 441g
DHX RC4: 453g
ELKA STAGE 5: 471g
CCDB: 478g
AVALANCHE CHUBIE: 531g
ROCO: 563g
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

off_road pisze:Wagi poszczegolnych damperow wszystkie 241mm:

DHX 5: 441g
DHX RC4: 453g
ELKA STAGE 5: 471g
CCDB: 478g
AVALANCHE CHUBIE: 531g
ROCO: 563g
Bez sprężyn
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

off_road pisze:Szybkie przeliczenie:
moja Ti: 179g kupiona za 200zł
stalowa: 502g sprzedana za 80zł

323g za 120zł Faktycznie przerost formy nad treścią...
You make my day ;]

załatw mi Ti za 200 zl plix !!
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Vin_OSW pisze:Bez sprężyn
to chyba jasne, ze bez springow ;)
mlynooo pisze:załatw mi Ti za 200 zl plix !!
Na allegro zanabyłem okazyjnie :) cza tam zerkac od czasu do czasu :P
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Las3k_91 Ldz pisze:Problem jest taki, że lekkiej korby się do tej ramy nie założy.
Shimano xt
off_road pisze:Na allegro zanabyłem okazyjnie :) cza tam zerkac od czasu do czasu :P
Tak tylko że kupiłeś bardzo miękką sprężynę do dampera 200mm. To jest normalna cena dla takiego czegoś, a popatrz po np 400-500lbs dedykowane pod 222 lub 241.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Las3k_91 Ldz pisze:Problem jest taki, że lekkiej korby się do tej ramy nie założy.
Gravity lighty sa stosunkowo lekkie. Ja na atlasie do 16.4kg zszedłem na mojej ramie 1kg lzejszej od glory wiec 17.4kg osiągalne.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

GgG pisze:Tak tylko że kupiłeś bardzo miękką sprężynę do dampera 200mm
Nie przesadzajmy ;) do 216/222mm
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

no wlasnie ;p ja za swoja do 241 dalem 400zl za 400ibs i to jest normalna cena bo za tyle tez ja sprzedalem po sezonie ;P
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
zachar
Posty: 104
Rejestracja: 23.02.2011 08:22:13
Kontakt:

Post autor: zachar »

Las3k_91 Ldz pisze:Problem jest taki, że lekkiej korby się do tej ramy nie założy.
Descendant,Xt, Gravity.
Moja glorka wyszła około 18,9kg z tym że na kołach mam jeszcze w miarę dużo do zejścia :P
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

off_road, jakiej długości i twardości sprężyna Ti wazy 179g? ;> Na myśl przychodzi mi tylko krótka i miękka Progressive. Czyli raczej taka nie go Glory.
Oczywiście, że można trafić sprężynę okazyjnie, ale...
Las3k_91 Ldz, po tym jak przesiadłem się na nową Glory z RC4 zrozumiałem, że stockowy DHX Air do tego zawieszenia nie nadaje. Jak do wyśle do Push albo do TF racing, to tak... ale znów, tania impreza to nie jest.
Myślę, że łatwiej, taniej i z większym pożytkiem można urwać wagę ze starej Glory w innych miejscach :)
pozdro

frango
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości