przrzutka tyl saint m810
kosa77 cały czas nie dałeś zdjęcia z boku:

Przerzutka na najniższym biegu powinna tworzyć linią przechodzącą przez środki obu kółek kat prosty do ziemi, bardzo podobnie jak na tym zdjęciu, a na największym z maksymalnie ugiętym zawieszeniem ma być mocno napięta, może być nawet bardziej niż to:

Możesz wyjąć damper, albo lepiej sprężynę z dampera i sprawdzić jak wygląda łańcuch na największym biegu
To że z x-7 było lepiej nic nie świadczy bo saint ma sporo krótszy wózek i co za tym idzie łańcuch przy saincie musi być krótszy.
Druga sprawa, zerknij do instrukcji regulacji (dostałeś link do techdocs),
http://techdocs.shimano.com/media/techd ... 704341.pdf
chodzi między innymi o to żeby przerzutka miała na najniższym przełożeniu zęby kółka ok 5-6mm od zębów kasety (punkt 5 regulacji)
Przejrzyj tą regulacje, może zobaczysz co się może u Ciebie nie zgadzać.

Przerzutka na najniższym biegu powinna tworzyć linią przechodzącą przez środki obu kółek kat prosty do ziemi, bardzo podobnie jak na tym zdjęciu, a na największym z maksymalnie ugiętym zawieszeniem ma być mocno napięta, może być nawet bardziej niż to:

Możesz wyjąć damper, albo lepiej sprężynę z dampera i sprawdzić jak wygląda łańcuch na największym biegu
To że z x-7 było lepiej nic nie świadczy bo saint ma sporo krótszy wózek i co za tym idzie łańcuch przy saincie musi być krótszy.
Druga sprawa, zerknij do instrukcji regulacji (dostałeś link do techdocs),
http://techdocs.shimano.com/media/techd ... 704341.pdf
chodzi między innymi o to żeby przerzutka miała na najniższym przełożeniu zęby kółka ok 5-6mm od zębów kasety (punkt 5 regulacji)
Przejrzyj tą regulacje, może zobaczysz co się może u Ciebie nie zgadzać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości