czy mozna bardziej wysunąć 888 VF 170mm 2005r ?

pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

ale z jakiej racji , mozna 888 VF robic z 170 na 200 to z jakiej racji ma wyskoczyc 605 ? Nie ogarniam, no jak nie moge znajśc to mowie ze mi nie chce sie wyszukać i co ja mam zrobic ze nie ogarniam co niktorzy piszą . A jestem beszczelny jak ktos jest dla mnie . Jak nikt mi nic nie kurwi nie ubliza kolega moze byc ale jak wyzwie mnie dlatego ze czegois nie ogarniam to ja go tez tym potraktuje :/
Arkadikos
Posty: 174
Rejestracja: 09.03.2008 10:14:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arkadikos »

pager nie musisz się od razu tak pienić i staraj sie pisac trochę składniej. Po drugie to muszę cię trochę zmartwić, ale choćbyś podniósł go i o 1m to i tak nie wpłynie to na pracę. A w kwestii "605", jest to całkowita wysokość amorka.
Ogarniasz?
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

pager pisze:mozna 888 VF robic z 170 na 200 to z jakiej racji ma wyskoczyc 605 ?
Bo lagi górne będą wysunięte o 3cm więcej? :roll:
Zmierz sobie wysokość amora (od środka osi piasty do bieżni sterów), dodaj 3cm i będziesz wiedział jakiej wysokości będziesz miał amor po zwiększeniu skoku. Do tego kąt główki będzie ostrzejszy o +/- 1,5 stopnia i suport pójdzie w górę przynajmniej z 1cm. Ogólnie niezły czoper będzie.

Aha:
pager pisze:Nie ogarniam, no jak nie moge znajśc to mowie ze mi nie chce sie wyszukać i co ja mam zrobic ze nie ogarniam co niktorzy piszą
Jeśli w podobny sposób formułujesz wpisywane w google frazy to właściwie nie dziwią mnie marne wyniki Twoich poszukiwań...
Co do pytania (zakładam, że było to pytanie chociaż zastosowana interpunkcja pozostawia pewne wątpliwości) odpowiedź jest prosta: trzeba nauczyć się czytania ze zrozumieniem :)
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

Arkadikos i miki_ck ok teraz ogarniam ;) ale . . . cos gdzies widziałem u tego użytkownika rafi32 on tez miał pytanie związane z tym modelem mazoszka i ktos napisał ze cos sie daje pod cos tam i nie tylko sie zwiekszy amor ale i skok . . . Ale , no wiem ze bedzie czopur ;P ale ja widziałem jak popylaja kolesie na foxach 40 i tez mazoszkach 200 własnie na bitchu .
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

pager pisze:ktos napisał ze cos sie daje pod cos tam i nie tylko sie zwiekszy amor ale i skok
Bo jedno jest z drugim powiązane. Przekładasz tulejki które ograniczają skok tłumików na sprężyny - amor podnosi się o tyle, ile wynosi wysokość tych tulejek.
pager pisze:ale ja widziałem jak popylaja kolesie na foxach 40 i tez mazoszkach 200 własnie na bitchu .
Amory o takim samym skoku mogą sporo różnić się wysokością ze względu na inną konstrukcję. 888rc na wysokich półkach (czyli takie, jak Twoje) są dużo wyższe od foxa 40. Zresztą od nowszych 888 na płaskich półkach też są wyższe o ok 2cm (a to też sporo).

Ja jeździłem na bitchu z 66 160mm (wysokość 545mm) i nie chciałbym widzieć wyższego amora w tej ramie :roll:
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

ale nie. . .. o te przekładanie to cos nie tak ogarnąłes , bo tam koles pisał ze przeklada sie i coś sie dorabia dodatkowe podkładki na cos i wtedy jest zwiekszony skok i cały amor , a tak to bez tych innych dorabianych podkladek jest tylko wiekszy amor a nie skok, no a czemu nie chciał bys widziec wiekego amorka ? Moj kolega jeszcze mi mowił ze sprezyna moze być kawałek dalej wsunięta w golen czy cos i jak chce sie zrobic na 200 to sie ja wyciąga i cos podklada zeby nie zapadła sie czy coś . No a tu własnie troche sie boje , jak bym tulejki przełozył to by sie amor podniusł a skoku by nie przybyło :/ i pod ta wysokoscia amora przy skoku z chopki mogła by rama pęknąc bo by wykorzystał orginalne 170 a nie te 200 i wtedy JEBS rama pękła, ale jak sie naczytałem o biczusiach to one wiele wytrzymują :)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

pager pisze:co z tego ze dałes mi google jak tam nie ma 888 tylko wszystkie mazochy.
G*WNO KU*WA!!! ;) Tłumik jest tłumik, wiesz chociaż co ten amor ma w środku? Rozumiesz jak działa jak patrzysz na schematy? Właśnie - sprzedaj go i kup sobie 200mm, bo dla Ciebie to już raczej nie ma nadziei, byś takich głupich pytań nie zadawał.
pager pisze:Nie ogarniam, no jak nie moge znajśc to mowie ze mi nie chce sie wyszukać :lol: i co ja mam zrobic ze nie ogarniam co niktorzy piszą . A jestem beszczelny :lol: :lol: :lol: jak ktos jest dla mnie . Jak nikt mi nic nie kurwi nie ubliza kolega moze byc ale jak wyzwie mnie dlatego ze czegois nie ogarniam to ja go tez tym potraktuje :/
Hahaha, ale się boimy Potraktowania, idź się obraź, bo nie rozumiesz dobrych rad, nie chce Ci się wyszukać, nie umiesz pisać i nie ogarniasz. To nasza wina, że Twoje IQ nie pozwala na zrozumienie prostego jak cep podnoszenia tłunika SSV, które masz w nastu tematach krok po kroku? Ani nawet na pisanie _w miarę_ po polsku? Po co nas w ogóle pytasz, skoro masz takiego mądrego kolegę? I PO SŁOWNIK PO DRODZE! Interpunkcyjny też.
pager pisze:o te przekładanie to cos nie tak ogarnąłes , bo tam koles pisał ze przeklada sie i coś sie dorabia dodatkowe podkładki na cos i wtedy jest zwiekszony skok i cały amor , a tak to bez tych innych dorabianych podkladek jest tylko wiekszy amor a nie skok, no a czemu nie chciał bys widziec wiekego amorka ?
K*rwa litości, otwórz wreszcie te tematy, zacznij myśleć i przestań nam język kaleczyć!
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

na takich ludzi jak ty nie bede marnował czasu . Tu sie pytam o amor a nie mi mowicie jaki jestem, poprostu niewiem !!!! Kur mam 1 raz 888 ! A na innego mnie nie stać , jedynie moge poszukac coś 1 półkowego typu 66 lub cos w podobie z regulacja skoku bo na FR jezdze a czasem mam ochote na street i dirt :/ ,ale nie odbiegajmy od tematu , dalej pisac o 888 . . . . . . . .. . . . . . .. . . .. .
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

pager pisze:na takich ludzi jak ty nie bede marnował czasu .
Lepiej zmarnuj na naukę polskiego.
pager pisze:Tu sie pytam o amor a nie mi mowicie jaki jestem, poprostu niewiem !!!!
Fakt, nic nie wiesz.
pager pisze:Kur mam 1 raz 888 ! A na innego mnie nie stać , jedynie moge poszukac coś 1 półkowego typu 66 lub cos w podobie z regulacja skoku bo na FR
Logika? WTF?
pager pisze:czasem mam ochote na street i dirt :/
No to powodzenia na tym widle.
pager pisze:ale nie odbiegajmy od tematu , dalej pisac o 888 . . . . . . . .. . . . . . .. . . .. .
Wszystko masz napisane. 10x. Za którym załapiesz? 20? 30? Nigdy?
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

Las3k_91 Ldz pisze:pager napisał(a):"czasem mam ochote na street i dirt :/"
kur człowieku na 888 nie ide na dirta i streeta i powiedzialem dlatego ze chce jak cos zmienic amor na 66 lub domaina lub co innego ze skokiem 180 jak juz zeby było tez na FR ale zeby miało regulacje skoku .
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

pager pisze:kur człowieku na 888 nie ide na dirta i streeta i powiedzialem dlatego ze chce jak cos zmienic amor na 66 lub domaina lub co innego ze skokiem 180 jak juz zeby było tez na FR ale zeby miało regulacje skoku .
To po jakiego jasnego cepa dajesz post na forum, jak podnieść te 888 ?! Po co Ci te 200mm skoku jak i tak planujesz zmianę na jedno półkę..
W ogóle w streecie to okej, około 140-150 da radę, ale w dircie? Przy wybiciu z derta dojdziesz do takiego kąta, że Ci spod dupy rower wyleci (wiem na doświadczeniu )..
Chłopie ogarnij że minimum 3 osoby w 5-6 postach wyjaśnili Ci dokładnie jak to zrobić !

Powtórzę.
1.Rozkręcasz górne korki.
2.Bierzesz młotek i tak długo bijesz w dolne nakrętki aż odpadnie gwint.
3.Wyciągasz lagi z goleni za pomocą sprężonego powietrza (minimum 50bar)
4.Bierzesz szlifierkę kontową i ucinasz końcówkę lag (tak, to jest to czarne błyszczące) tak, by móc tłumiki wyjąć.
5.Ściągasz z dołu tłumika podkładkę 2cm (po obu stronach) bierzesz auto od ojca (Od matki Toyotą za dużo nie wskórasz.. weź od ojca jeepa ! ) i jeździsz tak długo po nich, aż się spłaszczą.
6.Idziesz płakać do swojego pokoju.
7.Zbierasz siły i idziesz do tokarza z nadzieją, że za 10zł zrobi Ci podkładki z tytanu
8.Okej.. jakoś dobyłeś je, więc skręcasz amorka na poxipoline (polecam również lutownice i cynę z topnikiem w sobie !) i jakoś to skręcasz by stało
9.Zalewasz kujwaskim (OBOWIĄZKOWO Z PIERWSZEGO TŁOCZENIA ! !) i wbijasz górne korki np. od szampana.
10. Cieszysz się że w końcu coś samemu zrobiłeś.
11.Płaczesz, że nie masz na nowego amorka tak jak teraz nam płaczesz i hejtujesz na forum zaśmiecając cenne miejsce na serwerach.

TROLLLLOWANIE NIE ŚPI, pamiętajcie ! <3
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

pager Ale kolega Las3k_91 Ldz i pietryna Ci wszystko wyjaśnili! Czego jeszcze oczekujesz? Moim zdaniem wszystko zostało powiedziane, a że nie umiesz wyciągnąć z tego wniosków- cóż, to o Tobie świadczy. Nie bluzgaj tu po forum, bo to Ty zachowujesz się jak frajer.

My wiemy, że wiesz lepiej, ale do bitcha nie podnoś tego amora...
Miałem tego amorka w fullu do fr (duncon akita fr), i był meeeega za wysoki. Ale Ty i tak zrobisz po swojemu, bo na wszelakie rady/sugestie jesteś odporny jak po rutinoskorbinie. ;)
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

kur * planuje amora ale nie musze zmieniać ! diesel2117 tak to sobie cisnij w domu a nie mi :/
Grzesiek888
Posty: 250
Rejestracja: 02.10.2011 10:31:41
Kontakt:

Post autor: Grzesiek888 »

czytam ten caly temat i troche glupio mi ze swiat rowerowy sobie cisnie, w sumie jak chce te 200mm skoku to niech sobie wyciaga te 3 centy , urwie mu sie glowka czy bedzie mu sie zle na nim jezdzilo, to akurat Nas nie powinno obchodzic.
FORZA JUVE!!!
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

rama bitcha tak szybko sie nie rozleci
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ziomek. Dostałeś wszystkie rady. Jak wyciągnąć na 200, czemu uważamy, żeby nie wyciągać. Czego oczekujesz jeszcze?
A innych prosze o niebluzganie na delikwenta, nie zniżajmy się...
rafi32
Posty: 22
Rejestracja: 23.02.2011 15:02:35
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: rafi32 »

Boże człowieku, tyle ludzi Ci to wytłumaczyło a Ty dalej swoje...
Koledze diesel2117 powinieneś za tą poradę jeszcze browara postawić :twisted: :lol: a nie coś na jego temat pisać...
Najlepiej by było zamknąć temat, żeby więcej ludzi się nie wkur*iało bo Jemu i tak się tego nie przetłumaczy :D .
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

miki_ck pisze:Przekładasz tulejki które ograniczają skok tłumików na sprężyny - amor podnosi się o tyle, ile wynosi wysokość tych tulejek.
pager pisze: jak bym tulejki przełozył to by sie amor podniusł a skoku by nie przybyło :/
Poddaję się.


Zmieniałem skok w kilku amorach Marzochhi i bez instrukcji za pierwszym razem rozkminiłem co i jak. Tu masz rozpisane wszystko łopatologicznie a dalej nie kminisz. Wniosek - lepiej zostaw tak, jak jest.
pager
Posty: 110
Rejestracja: 23.08.2011 11:58:47
Kontakt:

Post autor: pager »

dobra , wszystko ogarnąłem zapytałem sie kolegi czy warto i raczej nie podnosze, ale juz wiem jak to zrobić .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości