czy mozna bardziej wysunąć 888 VF 170mm 2005r ?
ale z jakiej racji , mozna 888 VF robic z 170 na 200 to z jakiej racji ma wyskoczyc 605 ? Nie ogarniam, no jak nie moge znajśc to mowie ze mi nie chce sie wyszukać i co ja mam zrobic ze nie ogarniam co niktorzy piszą . A jestem beszczelny jak ktos jest dla mnie . Jak nikt mi nic nie kurwi nie ubliza kolega moze byc ale jak wyzwie mnie dlatego ze czegois nie ogarniam to ja go tez tym potraktuje :/
Bo lagi górne będą wysunięte o 3cm więcej?pager pisze:mozna 888 VF robic z 170 na 200 to z jakiej racji ma wyskoczyc 605 ?

Zmierz sobie wysokość amora (od środka osi piasty do bieżni sterów), dodaj 3cm i będziesz wiedział jakiej wysokości będziesz miał amor po zwiększeniu skoku. Do tego kąt główki będzie ostrzejszy o +/- 1,5 stopnia i suport pójdzie w górę przynajmniej z 1cm. Ogólnie niezły czoper będzie.
Aha:
Jeśli w podobny sposób formułujesz wpisywane w google frazy to właściwie nie dziwią mnie marne wyniki Twoich poszukiwań...pager pisze:Nie ogarniam, no jak nie moge znajśc to mowie ze mi nie chce sie wyszukać i co ja mam zrobic ze nie ogarniam co niktorzy piszą
Co do pytania (zakładam, że było to pytanie chociaż zastosowana interpunkcja pozostawia pewne wątpliwości) odpowiedź jest prosta: trzeba nauczyć się czytania ze zrozumieniem

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Arkadikos i miki_ck ok teraz ogarniam
ale . . . cos gdzies widziałem u tego użytkownika rafi32 on tez miał pytanie związane z tym modelem mazoszka i ktos napisał ze cos sie daje pod cos tam i nie tylko sie zwiekszy amor ale i skok . . . Ale , no wiem ze bedzie czopur ;P ale ja widziałem jak popylaja kolesie na foxach 40 i tez mazoszkach 200 własnie na bitchu .

Bo jedno jest z drugim powiązane. Przekładasz tulejki które ograniczają skok tłumików na sprężyny - amor podnosi się o tyle, ile wynosi wysokość tych tulejek.pager pisze:ktos napisał ze cos sie daje pod cos tam i nie tylko sie zwiekszy amor ale i skok
Amory o takim samym skoku mogą sporo różnić się wysokością ze względu na inną konstrukcję. 888rc na wysokich półkach (czyli takie, jak Twoje) są dużo wyższe od foxa 40. Zresztą od nowszych 888 na płaskich półkach też są wyższe o ok 2cm (a to też sporo).pager pisze:ale ja widziałem jak popylaja kolesie na foxach 40 i tez mazoszkach 200 własnie na bitchu .
Ja jeździłem na bitchu z 66 160mm (wysokość 545mm) i nie chciałbym widzieć wyższego amora w tej ramie

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
ale nie. . .. o te przekładanie to cos nie tak ogarnąłes , bo tam koles pisał ze przeklada sie i coś sie dorabia dodatkowe podkładki na cos i wtedy jest zwiekszony skok i cały amor , a tak to bez tych innych dorabianych podkladek jest tylko wiekszy amor a nie skok, no a czemu nie chciał bys widziec wiekego amorka ? Moj kolega jeszcze mi mowił ze sprezyna moze być kawałek dalej wsunięta w golen czy cos i jak chce sie zrobic na 200 to sie ja wyciąga i cos podklada zeby nie zapadła sie czy coś . No a tu własnie troche sie boje , jak bym tulejki przełozył to by sie amor podniusł a skoku by nie przybyło :/ i pod ta wysokoscia amora przy skoku z chopki mogła by rama pęknąc bo by wykorzystał orginalne 170 a nie te 200 i wtedy JEBS rama pękła, ale jak sie naczytałem o biczusiach to one wiele wytrzymują 

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
G*WNO KU*WA!!!pager pisze:co z tego ze dałes mi google jak tam nie ma 888 tylko wszystkie mazochy.

Hahaha, ale się boimy Potraktowania, idź się obraź, bo nie rozumiesz dobrych rad, nie chce Ci się wyszukać, nie umiesz pisać i nie ogarniasz. To nasza wina, że Twoje IQ nie pozwala na zrozumienie prostego jak cep podnoszenia tłunika SSV, które masz w nastu tematach krok po kroku? Ani nawet na pisanie _w miarę_ po polsku? Po co nas w ogóle pytasz, skoro masz takiego mądrego kolegę? I PO SŁOWNIK PO DRODZE! Interpunkcyjny też.pager pisze:Nie ogarniam, no jak nie moge znajśc to mowie ze mi nie chce sie wyszukaći co ja mam zrobic ze nie ogarniam co niktorzy piszą . A jestem beszczelny
![]()
![]()
jak ktos jest dla mnie . Jak nikt mi nic nie kurwi nie ubliza kolega moze byc ale jak wyzwie mnie dlatego ze czegois nie ogarniam to ja go tez tym potraktuje :/
K*rwa litości, otwórz wreszcie te tematy, zacznij myśleć i przestań nam język kaleczyć!pager pisze:o te przekładanie to cos nie tak ogarnąłes , bo tam koles pisał ze przeklada sie i coś sie dorabia dodatkowe podkładki na cos i wtedy jest zwiekszony skok i cały amor , a tak to bez tych innych dorabianych podkladek jest tylko wiekszy amor a nie skok, no a czemu nie chciał bys widziec wiekego amorka ?
na takich ludzi jak ty nie bede marnował czasu . Tu sie pytam o amor a nie mi mowicie jaki jestem, poprostu niewiem !!!! Kur mam 1 raz 888 ! A na innego mnie nie stać , jedynie moge poszukac coś 1 półkowego typu 66 lub cos w podobie z regulacja skoku bo na FR jezdze a czasem mam ochote na street i dirt :/ ,ale nie odbiegajmy od tematu , dalej pisac o 888 . . . . . . . .. . . . . . .. . . .. .
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Lepiej zmarnuj na naukę polskiego.pager pisze:na takich ludzi jak ty nie bede marnował czasu .
Fakt, nic nie wiesz.pager pisze:Tu sie pytam o amor a nie mi mowicie jaki jestem, poprostu niewiem !!!!
Logika? WTF?pager pisze:Kur mam 1 raz 888 ! A na innego mnie nie stać , jedynie moge poszukac coś 1 półkowego typu 66 lub cos w podobie z regulacja skoku bo na FR
No to powodzenia na tym widle.pager pisze:czasem mam ochote na street i dirt :/
Wszystko masz napisane. 10x. Za którym załapiesz? 20? 30? Nigdy?pager pisze:ale nie odbiegajmy od tematu , dalej pisac o 888 . . . . . . . .. . . . . . .. . . .. .
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
To po jakiego jasnego cepa dajesz post na forum, jak podnieść te 888 ?! Po co Ci te 200mm skoku jak i tak planujesz zmianę na jedno półkę..pager pisze:kur człowieku na 888 nie ide na dirta i streeta i powiedzialem dlatego ze chce jak cos zmienic amor na 66 lub domaina lub co innego ze skokiem 180 jak juz zeby było tez na FR ale zeby miało regulacje skoku .
W ogóle w streecie to okej, około 140-150 da radę, ale w dircie? Przy wybiciu z derta dojdziesz do takiego kąta, że Ci spod dupy rower wyleci (wiem na doświadczeniu )..
Chłopie ogarnij że minimum 3 osoby w 5-6 postach wyjaśnili Ci dokładnie jak to zrobić !
Powtórzę.
1.Rozkręcasz górne korki.
2.Bierzesz młotek i tak długo bijesz w dolne nakrętki aż odpadnie gwint.
3.Wyciągasz lagi z goleni za pomocą sprężonego powietrza (minimum 50bar)
4.Bierzesz szlifierkę kontową i ucinasz końcówkę lag (tak, to jest to czarne błyszczące) tak, by móc tłumiki wyjąć.
5.Ściągasz z dołu tłumika podkładkę 2cm (po obu stronach) bierzesz auto od ojca (Od matki Toyotą za dużo nie wskórasz.. weź od ojca jeepa ! ) i jeździsz tak długo po nich, aż się spłaszczą.
6.Idziesz płakać do swojego pokoju.
7.Zbierasz siły i idziesz do tokarza z nadzieją, że za 10zł zrobi Ci podkładki z tytanu
8.Okej.. jakoś dobyłeś je, więc skręcasz amorka na poxipoline (polecam również lutownice i cynę z topnikiem w sobie !) i jakoś to skręcasz by stało
9.Zalewasz kujwaskim (OBOWIĄZKOWO Z PIERWSZEGO TŁOCZENIA ! !) i wbijasz górne korki np. od szampana.
10. Cieszysz się że w końcu coś samemu zrobiłeś.
11.Płaczesz, że nie masz na nowego amorka tak jak teraz nam płaczesz i hejtujesz na forum zaśmiecając cenne miejsce na serwerach.
TROLLLLOWANIE NIE ŚPI, pamiętajcie ! <3
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
pager Ale kolega Las3k_91 Ldz i pietryna Ci wszystko wyjaśnili! Czego jeszcze oczekujesz? Moim zdaniem wszystko zostało powiedziane, a że nie umiesz wyciągnąć z tego wniosków- cóż, to o Tobie świadczy. Nie bluzgaj tu po forum, bo to Ty zachowujesz się jak frajer.
My wiemy, że wiesz lepiej, ale do bitcha nie podnoś tego amora...
Miałem tego amorka w fullu do fr (duncon akita fr), i był meeeega za wysoki. Ale Ty i tak zrobisz po swojemu, bo na wszelakie rady/sugestie jesteś odporny jak po rutinoskorbinie.
My wiemy, że wiesz lepiej, ale do bitcha nie podnoś tego amora...
Miałem tego amorka w fullu do fr (duncon akita fr), i był meeeega za wysoki. Ale Ty i tak zrobisz po swojemu, bo na wszelakie rady/sugestie jesteś odporny jak po rutinoskorbinie.

-
- Posty: 250
- Rejestracja: 02.10.2011 10:31:41
- Kontakt:
miki_ck pisze:Przekładasz tulejki które ograniczają skok tłumików na sprężyny - amor podnosi się o tyle, ile wynosi wysokość tych tulejek.
Poddaję się.pager pisze: jak bym tulejki przełozył to by sie amor podniusł a skoku by nie przybyło :/
Zmieniałem skok w kilku amorach Marzochhi i bez instrukcji za pierwszym razem rozkminiłem co i jak. Tu masz rozpisane wszystko łopatologicznie a dalej nie kminisz. Wniosek - lepiej zostaw tak, jak jest.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości