Od poczatku bylem przekonany ze na sezon Brendog dostanie nowa rame. I pewnie dlatego zdecydowal sie na transfer. To samo bylo w specu. Jak Hill przyszedl do nich to tez odrazu zrobili dla niego poprawione demo.
Chyba tak to będzie działać. można powiedzieć, że damper będzie miał 3 źródła ściskania Ogólnie to z dwóch stron oczywiście ściskany, pierwszy raz się z takim systemem spotykam.
Załączniki
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
EZrider pisze:Który mod zrobił mi błąd w tytule (brak wielkiej litery) i skasował "le"? Jak już zmieniacie to na poprawne gramatycznie.
le = żartobliwy substytut angielskiego the. w polskim nie ma takiego wyrazu, więc 'le' nie ma sensu + jest żenujące przez nadużycia na kwejku i tym podobnych serwisach. Dobrze ze strony moda
szymon102 pisze:Chyba tak to będzie działać. można powiedzieć, że damper będzie miał 3 źródła ściskania Ogólnie to z dwóch stron oczywiście ściskany, pierwszy raz się z takim systemem spotykam.
Coś dużo wnioskujesz po zobaczeniu 1/3 popychacza z jednej strony. Jak na prawde to tak bedzie wyglądac to się będe smiać ze Scotta bo osiągną to samo co commencal duzo bardziej skomplikowaną metodą.
Na żywo wygląda zupełnie inaczej niż ten model ze zdjęcia - brzydsza wersja Commencala. Na focie widzę ,że on jest ściskany tylko z góry,bo dół jest chyba na stałe na dolnej rurze. Zdeczka jestem zawiedziony,bo tutaj jedynym plusem będzie chyba tylko waga w porównaniu do starego Gamblera (ciekawe,czy choć regulację geo zostawili )