[Sudoku] Duncon Tosa Inu + RS Totem

Sudoku
Posty: 50
Rejestracja: 30.06.2009 19:01:00
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

[Sudoku] Duncon Tosa Inu + RS Totem

Post autor: Sudoku »

103CANON1-003.jpg
Rama: Duncon Tosa Inu; 168mm
Widelec: Rock Shox Totem Coil; (soft), 2008, 180 mm
Damper: Manitou Evolver ISX 6; 216x63mm

Kierownica: Dartmoor Nitro; 780mm
Mostek: Truvativ Hussefelt; 40mm
Gripy: ODI Ruffian
Barendy: Dartmor
Stery: DaBomb X-10

Siodło: Tioga MC Lite
Sztyca: Accent sp-408
Zacisk: Accent

Korby: Shimano XT; 170mm
Support: Accent +Truvativ + Shimano
Zębatka: Dartmoor Sting; 38t
Łańcuch: Shimano HG73
Pedały: Octane One Static PRO

Napinacz: MRP G2
Przerzutki: Sram x9 medium
Manetki: Sram x7
Kaseta: Sram PG 950; 11-26

Koło przód:
Obręcz: Mach1 Magma; 36h
Szprychy: 'czarne'
Piasta: Syncros Race
Opona: Maxxis HighRoller 1-ply 42a
Dętka: HUTCHINSON

Koło tył:
Obręcz: Mach1 Magma; 36h
Szprychy: 'czarne'
Piasta: Syncros Race
Opona: Maxxis HighRoller 1-ply 42a
Dętka: HUTCHINSON

Hamulec przód, klamka: Formula K18 >> Avid CODE 7 + Avid G2CS; 200mm
Hamulec tył, klamka: Formula K18 >> Avid CODE 7 + Avid G2CS; 180mm

Waga: ~16,5 kg
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Ładne to masz :)
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ładnyyyyy.
Jak się damper sprawuje, nie ma zamuły ani braku czułości?
piotrmarch
Posty: 297
Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
Kontakt:

Post autor: piotrmarch »

Ładniutki:) Jak z wagą?
Sudoku
Posty: 50
Rejestracja: 30.06.2009 19:01:00
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Sudoku »

Dzięki, damper jest na razie niewiadomą z powodu teoretycznego problemu, który z resztą opisałem w temacie http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=68150. Po kontakcie z off_road'em (dzieki za wskazówki) ogarnąłem troszkę temat i zniwelowałem dziwny dźwięk chociaż nie do końca. Mam głupią nadzieję, że to tylko olej przelewający się gdzieś pod ciśnieniem, podsumowując wyjdzie w praniu.
Jest to nowy nabytek i nie testowałem go jeszcze w terenie ale po internetowych opiniach nastrajam się bardzo pozytywnie ;)

Na cyfrowej łazienkowej po 3 pomiarach wychodzi ~86,4 - 70,1 = 16,3 kg
zuczek152
Posty: 6
Rejestracja: 09.11.2011 21:07:08
Kontakt:

Post autor: zuczek152 »

Piękna maszynka. Widzę że mamy takie same ramy i takie same dampery. Też szukałem totema albo lyrika ale cięzko je dorwać na rure 1 1/8 cala. Ostatecznie kupiłem marzocchi super t i jest bardzo zadowolony. Niestety mój zstaw wyszedł nieco cięższy. coś koło 17kg.
Co do tych dziwnych dźwięków co opisywałeś w tamtym temacie faktycznie pomaga dopompowanie. Jak miałem koło 130psi to dziwnie trzeszczał i piszczał. A przy 210 jest ok. Teraz w moim damperze martwi mnie to, że zaczął gubić powietrze :?
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

a ostatnio się zastanawiałem nad tym co się stało z moją ex ;) liczyłem że gdzieś wypłynie no i proszę. Rozumiem że pearl nie odpowiadał? Ale naklejka e13 została tam gdzie była ;) Fajny rower gratuluję!
Felcik
Posty: 23
Rejestracja: 15.01.2012 10:37:05
Kontakt:

Post autor: Felcik »

Po moim DC Mastiffie nie mam zaufania do tej marki, jednak rower jest piękny i części też spoko ;)
Sudoku
Posty: 50
Rejestracja: 30.06.2009 19:01:00
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Sudoku »

Damper po testach. Odczucia zgodne z przewidywaniami. Pearl był świetny jeżeli chodzi o różnorodność zastosowań. Evolver pracuje całym skokiem, nie dobija, jest jak na powietrze bardzo czuły, nie zamula, regulacje mają spory zakres. Praca jak najbardziej pozytywnie spełniła moje oczekiwania. Pozostaje mi tylko pozbyć się jakoś tego niepokojącego dźwięku.

@jasiek_krk ramka ma się dobrze :) gdyby nie problemy forum z obsługą niektórych przeglądarek już dawno by 'wypłynęła'. Co do dampera to nastawiłem się w tym roku na góry stąd właśnie zmiana na Evolvera.

Mały UP w częściach. Doszły Avid'y CODE 7. Mają dosyć miękką klamkę, wymagają odpowietrzenia ale nawet w takim stanie porażają mnie mocą. Doskonałym tego przykładem jest to, że przy pierwszym hamowaniu z mych ust samowolnie wydobyło się najpopularniejsze polskie słowo :D
Podsumowując. Coraz bardziej zjazdowo 8)
ajo81
Posty: 142
Rejestracja: 12.07.2011 18:25:41
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: ajo81 »

O stary, strasznie mi się podoba, także czekam aż Ci się znudzi. :D
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Sudoku pisze:ramka ma się dobrze :)
No to extra, w razie czego zapraszam do kolejnych zakupów ;). Fajnie że Tosa poszła w dobre ręce i dalej cieszy oko.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Jaram się nią ;) Wygląda normalniej od mojej ;) Jakie jest geo w porównaniu z moją i czy praca jest ta sama?
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

rama jest lzejsza niz standardowa tosa (brak elememtu cnc) zmiana geo byla nieznaczna ale nie podam teraz dokladnie jaka. Obecny wlasciciel wstrzelil sie idealnie z damperem bo rama byla robiona z mysla o tym manitou. Praca? well mam same dobre wspomnienia :-)
Sudoku
Posty: 50
Rejestracja: 30.06.2009 19:01:00
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Sudoku »

Po za ilością miejsca na oponę, tym że siodło jest przez nią zjadane i przelotka do przerzutki przedniej musiała być ścięta nie mam jej nic do zarzucenia. praca jak już pisałem, bardzo w porządku. Liniowo i bez dobić, nawet w górach. Na dzień dzisiejszy nie mam potrzeby wymiany. Może kiedyś w przypływie gotówki zastąpi ją coś unikalnego ale i tak rower pochłania wystarczającą część wypłat wiosennych więc pewnie jeszcze poczekamy :P
Waga po zmianie na Code'y na pewno wzrosła i wzrośnie jeszcze o wagę nowego siodła, a jak się uda to i sztycy bo planuje dorwać joplin z wajchą ale to na przełomie maj/czerwiec.
jaro09
Posty: 94
Rejestracja: 18.07.2008 21:59:10
Lokalizacja: Zywiec / Krakow
Kontakt:

Post autor: jaro09 »

Gratuluję sprzętu.

Możesz coś więcej napisać jak się jeździ?
Mocno kopie po korbach?
Da się na tym podjechać, jeździć płynnie po górach?
Ile ta rama waży i jaka jest geometria u Ciebie?
Jaka jest średnica sztycy?
Czy taka rama nada się na maszynę enduro?

Z góry dzięki za odpowiedź
www.ects.pl
Sudoku
Posty: 50
Rejestracja: 30.06.2009 19:01:00
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Sudoku »

Dzięki :)

- Jeździ się bardzo przyjemnie, doskonale rozumiemy się wzajemnie ona wie czego od niej chcę i ja wiem jak ona na to zareaguje :) jak już pisałem wcześniej liniowo bez dobić, ludzie którzy jej próbowali są zaskoczeni jak dobrze rama współpracuje z powietrznym ISX. Nie mam w tej chwili żadnych zastrzeżeń po za wyżej wymienionymi.
- Ja nie odczuwam tego efektu, jest jak większości ram z wirtualnym punktem obrotu. Wybrałem ją ze względów ekonomicznych i naprawdę miło zaskoczyło mnie jak dobrze może pracować budżetowa rama ze skokiem 170mm.
- Co do podjazdów. DA SIĘ... ALE.. na pewno damper z platformą. Manciak jest świetny do FR i zjazdu. Miałem wcześniej RS Pearl 3.3 (nadal mam trzymam go właśnie na wypadek zmian preferencji) i z nim na prawdę dało się sprawnie pokonywać wzniesienia. Niestety miałem tylko jeden blat z przodu więc nie poszalałem w kwestii podjazdów.
- Wagowo w obecnej konfiguracji jest jakieś 16,7-16,8. Co do geometrii. Nie wiem, nie spinałem się nigdy w tej kwestii. Tu masz wersję sklepową http://downhill.pl/userdata/gfx/e205b00 ... 301134.jpg
Sztyca 31,4 mm / Obejma 34,9 mm
- Do enduro? Tak jak pisałem damper z platformą i do ostrego enduro takiego jak zachód prezentuje, jak znalazl.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości