Omen Fort Wiliam

Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

matin89 pisze:nhp890 niestety tak.
Przyjdzie boogiel, to się nie ucieszy...

Co do tego FW, to po pierwsze nazwa, a po drugie dostęp do regulacji. Nie lubię wyjmować dampera żeby sobie komorę dopompować.
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Czemu każdy czepia się nazwy? Vigo było nazwane po trasie zjazdowej - nikt nie narzekał. Fort William jest nazwany po trasie zjazdowej - już wielkie oburzenie.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Bo Vigo jakoś brzmi.
Anałana
Posty: 278
Rejestracja: 04.04.2005 00:25:00
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: Anałana »

" nhp890 " VIGO pękało tylko w pierwszych sztukach i od razu zostało to poprawione. Pęknięcie pojawiało się w mocowaniu dampera (element CNC), lecz nie wpływało one na bepieczeństwo, sztywność czy kulture pracy. Wiec na chwilę obecną ' nhp890" nie masz o co sie martwić. A nazwa Fort William może sie podobać bądz nie ;)
OMENRACING
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Las3k_91 Ldz pisze: matin89 napisał(a):"nhp890 niestety tak."


Przyjdzie boogiel, to się nie ucieszy...

Co do tego FW, to po pierwsze nazwa, a po drugie dostęp do regulacji. Nie lubię wyjmować dampera żeby sobie komorę dopompować.
ehehehe :D
Pękało 2010, bo miało lekko spaprane mocowanie dampera, o 2011 nie słyszałem, żeby leciało, a mocowanie jest poprawione.

EDIT: No ktoś mnie uprzedził :P
LisuKrakow
Posty: 977
Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: LisuKrakow »

zdecydowanie najladniejsza rama 2012.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Anałana, ja się o nic nie martwię, pytałem z ciekawości bo kumpel ma Vigo. Ale muszę przyznać że w finalnym malowaniu Fort William jest naprawdę bardzo ładny. Kurde może się sam powinienem na Omena przesiąść? Vigo jest genialne, nie spodziewam się żeby FW był gorszy ;)
szymon102
Posty: 1467
Rejestracja: 27.04.2008 09:42:26
Lokalizacja: N.Sącz
Kontakt:

Post autor: szymon102 »

Wy na rowerach jeździcie czy na nazwach?
W tak krótkim czasie zaprojektować i wprowadzić do sprzedaży całkiem fajne ramki (z wyglądy na pewno, reszta - na żadnej nie jeździłem) to mistrzostwo. Pogratulować :D
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Czemu to wygląda jak z Tesco dalej. :(
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

EZrider pisze:Czemu to wygląda jak z Tesco dalej. :(
Obrazek
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EZrider pisze:Czemu to wygląda jak z Tesco dalej.
Nie rozumiem po co wyolbrzymiac. Ja też uważam, że w grafice moznaby pare rzeczy poprawic zeby rower wyglądal poważniej ale ogólnie fajna konstrukcja.

Bardziej zadziwia mnie niski punkt obrotu i brak popychaczy w ramce AM. Jeszcze brak popychaczy ok, niska waga, prosciej ale pkt obrotu na wysokosci małej zębatki?
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

mi sie rama bardzo podoba, zwlaszcza to co dzieje sie wokol dampera. tylko czy na prawde nie da sie nic zrobic z katem podsiodlowki?...
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

w którym miejscu?
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

AdiFreerider pisze:w którym miejscu?
yyy, co w ktorym miejscu?
Anałana
Posty: 278
Rejestracja: 04.04.2005 00:25:00
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: Anałana »

Spaced pisze:Bardziej zadziwia mnie niski punkt obrotu i brak popychaczy w ramce AM. Jeszcze brak popychaczy ok, niska waga, prosciej ale pkt obrotu na wysokosci małej zębatki?
Naprawde można zrobic ramke bez popchaczy która jest bardzo czuła nawet na najmniejsze nierównosci, co też uczyniłem :)
Nie do konca sie z Toba zgodze że punkt obrotu jest na wysokości najmniejszej zebatki, gdyz w sagu jest pomiedzy najmniejszą a środkowym blatem. Ma to na celu poprowadzenie najbardziej optymalnej linii łańcucha względem punktu obrotu. Kolejno uważam, ażeby mieć punkt obrotu jak najbliżej mniejszego blatu, gdzie chyba najbardziej da sie odczuć efekt pompowania. Jak widać punkt ten nie jest przypadowo usytuowany tam gdzie jest..
OMENRACING
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Anałana pisze:Ma to na celu poprowadzenie najbardziej optymalnej linii łańcucha względem punktu obrotu.
Prosze nie używaj takich terminów tylko mów po co konkretnie.

Ogólnie patrze na to i tak zawieszenie będzie czulsze przez ten własnie niski punkt obrotu i mniejsze wyciąganie łańcucha bo patrząc na położenie dampera to przełozenie bedzie szło względnie płasko, a to nie zapewnia czułości wbrew temu co mówisz.
A co do pedałowania - dałbys punkt obrotu wyzej mały ząb wcale by źle nie pedałował ale średni by mniej cierpiał i rama by lepiej zbierała nierównosci co przy małym skoku zawsze jest mile widziane.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

SeraaX pisze:szczerze powieszawszy to ta rama jest ładniej malowana od antidota
Nie widziałem ani jednej ramy antidote'a pomalowanej.
Anałana pisze:Naprawde można zrobic ramke bez popchaczy która jest bardzo czuła nawet na najmniejsze nierównosci
Czułość czułością. Popychacze służą osiągnięciu zamierzonej charakterystyki/przełożenia ramy i dodaniu sztywności bocznej. Jeśli osiągnąłeś to co chciałeś to git. Prostota nadal jest ceniona ;)
Anałana pisze:Jak widać punkt ten nie jest przypadowo usytuowany tam gdzie jest.
Na pierwszy rzut oka wydaje się jakby jednak napęd miał sam z siebie kompresować wahacz zamiast nie pozwalać mu na to w pkt sag. Może i stąd ta czułość. Spaced z resztą mnie ubiegł.

Co do Fort William, ciekaw jestem jak tam sprawy patentowe z zawiasem.

Zapomniałem dodać, ramki fajne, FW ma potencjał. Geo na miarę PŚ zrobić, dopieścić szczegóły i jest mega.
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Anałana
Posty: 278
Rejestracja: 04.04.2005 00:25:00
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: Anałana »

Co do Fort William, ciekaw jestem jak tam sprawy patentowe z zawiasem.....
CZLENSON chyba mi nie powiesz ze od kogos cos zgapilem. nikt jako calosci nie uzywa takiego systemu wiec...pozatym prawa patentowe sa w toku :)
OMENRACING
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Anałana pisze:CZLENSON chyba mi nie powiesz ze od kogos cos zgapilem. nikt jako calosci nie uzywa takiego systemu wiec...pozatym prawa patentowe sa w toku
Ja Ci tam nic nie zarzucam. Po prostu w PL jest patent który może być tym naruszony chyba, że właściciele odpuścili sobie to ;)
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości