waga bez dampera 3.53 kg wersji z włókna....
waga bez dampera 3888.3 wersja z Alu....
po jaką holere wydali miliony ? nic nie wnieśli po za problemem przy pęknięciu i odgłosie uderzenia w kamień


Chłopie carbon dobrze zrobiony będzie wytrzymalszy od alu. Technologia poszła do przodu. Carbon znosi gleby bardzo dobrze.kubuspunxdh pisze:po jaką holere wydali miliony ? nic nie wnieśli po za problemem przy pęknięciu i odgłosie uderzenia w kamień cena pewnie z kosmosu będzie celuje w 12-14 tysi.
zgadza sięLas3k_91 Ldz pisze:Karbon jest kierunkowy, to jest jego wielka zaleta
Po to by mieć carbonowe demo w ofercie. Dla ludzi, którzy taką ramę kupują na sezon to na prawdę nie jest problem. a 300 g to już sporo. Fakt, faktem, że inne firmy rozwiązały to lepiej. Ale to jest spec. Jakkolwiek by sie nie zesrał i tak ludzie będą tego dużo kupować.kubuspunxdh pisze:po jaką holere wydali miliony ? nic nie wnieśli po za problemem przy pęknięciu i odgłosie uderzenia w kamień cena pewnie z kosmosu będzie celuje w 12-14 tysi.... za ramę z damperem
fajne nieKubaLaPL pisze:Kubuś, do mnie to przemawia:
http://www.pinkbike.com/news/santa-cruz ... t-lab.html
tak znam, chętnie się uczędeviz pisze:Kubuś od 4 lat robisz z włóknem i chcesz żeby podawać Ci plusy, skoro sam powinieneś je dobrze znać
nie sadzędeviz pisze:Może Spec nie zszedł dużo na wadze, ale na bank małą różnicę w wadze nadrobili wzmocnieniem newralgicznych punktów ramy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość