[Sudoku] Duncon Tosa Inu + RS Totem
[Sudoku] Duncon Tosa Inu + RS Totem
Widelec: Rock Shox Totem Coil; (soft), 2008, 180 mm
Damper: Manitou Evolver ISX 6; 216x63mm
Kierownica: Dartmoor Nitro; 780mm
Mostek: Truvativ Hussefelt; 40mm
Gripy: ODI Ruffian
Barendy: Dartmor
Stery: DaBomb X-10
Siodło: Tioga MC Lite
Sztyca: Accent sp-408
Zacisk: Accent
Korby: Shimano XT; 170mm
Support: Accent +Truvativ + Shimano
Zębatka: Dartmoor Sting; 38t
Łańcuch: Shimano HG73
Pedały: Octane One Static PRO
Napinacz: MRP G2
Przerzutki: Sram x9 medium
Manetki: Sram x7
Kaseta: Sram PG 950; 11-26
Koło przód:
Obręcz: Mach1 Magma; 36h
Szprychy: 'czarne'
Piasta: Syncros Race
Opona: Maxxis HighRoller 1-ply 42a
Dętka: HUTCHINSON
Koło tył:
Obręcz: Mach1 Magma; 36h
Szprychy: 'czarne'
Piasta: Syncros Race
Opona: Maxxis HighRoller 1-ply 42a
Dętka: HUTCHINSON
Hamulec przód, klamka: Formula K18 >> Avid CODE 7 + Avid G2CS; 200mm
Hamulec tył, klamka: Formula K18 >> Avid CODE 7 + Avid G2CS; 180mm
Waga: ~16,5 kg
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
Dzięki, damper jest na razie niewiadomą z powodu teoretycznego problemu, który z resztą opisałem w temacie http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=68150. Po kontakcie z off_road'em (dzieki za wskazówki) ogarnąłem troszkę temat i zniwelowałem dziwny dźwięk chociaż nie do końca. Mam głupią nadzieję, że to tylko olej przelewający się gdzieś pod ciśnieniem, podsumowując wyjdzie w praniu.
Jest to nowy nabytek i nie testowałem go jeszcze w terenie ale po internetowych opiniach nastrajam się bardzo pozytywnie
Na cyfrowej łazienkowej po 3 pomiarach wychodzi ~86,4 - 70,1 = 16,3 kg
Jest to nowy nabytek i nie testowałem go jeszcze w terenie ale po internetowych opiniach nastrajam się bardzo pozytywnie

Na cyfrowej łazienkowej po 3 pomiarach wychodzi ~86,4 - 70,1 = 16,3 kg
Piękna maszynka. Widzę że mamy takie same ramy i takie same dampery. Też szukałem totema albo lyrika ale cięzko je dorwać na rure 1 1/8 cala. Ostatecznie kupiłem marzocchi super t i jest bardzo zadowolony. Niestety mój zstaw wyszedł nieco cięższy. coś koło 17kg.
Co do tych dziwnych dźwięków co opisywałeś w tamtym temacie faktycznie pomaga dopompowanie. Jak miałem koło 130psi to dziwnie trzeszczał i piszczał. A przy 210 jest ok. Teraz w moim damperze martwi mnie to, że zaczął gubić powietrze
Co do tych dziwnych dźwięków co opisywałeś w tamtym temacie faktycznie pomaga dopompowanie. Jak miałem koło 130psi to dziwnie trzeszczał i piszczał. A przy 210 jest ok. Teraz w moim damperze martwi mnie to, że zaczął gubić powietrze

-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Damper po testach. Odczucia zgodne z przewidywaniami. Pearl był świetny jeżeli chodzi o różnorodność zastosowań. Evolver pracuje całym skokiem, nie dobija, jest jak na powietrze bardzo czuły, nie zamula, regulacje mają spory zakres. Praca jak najbardziej pozytywnie spełniła moje oczekiwania. Pozostaje mi tylko pozbyć się jakoś tego niepokojącego dźwięku.
@jasiek_krk ramka ma się dobrze
gdyby nie problemy forum z obsługą niektórych przeglądarek już dawno by 'wypłynęła'. Co do dampera to nastawiłem się w tym roku na góry stąd właśnie zmiana na Evolvera.
Mały UP w częściach. Doszły Avid'y CODE 7. Mają dosyć miękką klamkę, wymagają odpowietrzenia ale nawet w takim stanie porażają mnie mocą. Doskonałym tego przykładem jest to, że przy pierwszym hamowaniu z mych ust samowolnie wydobyło się najpopularniejsze polskie słowo
Podsumowując. Coraz bardziej zjazdowo
@jasiek_krk ramka ma się dobrze

Mały UP w częściach. Doszły Avid'y CODE 7. Mają dosyć miękką klamkę, wymagają odpowietrzenia ale nawet w takim stanie porażają mnie mocą. Doskonałym tego przykładem jest to, że przy pierwszym hamowaniu z mych ust samowolnie wydobyło się najpopularniejsze polskie słowo

Podsumowując. Coraz bardziej zjazdowo

-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Po za ilością miejsca na oponę, tym że siodło jest przez nią zjadane i przelotka do przerzutki przedniej musiała być ścięta nie mam jej nic do zarzucenia. praca jak już pisałem, bardzo w porządku. Liniowo i bez dobić, nawet w górach. Na dzień dzisiejszy nie mam potrzeby wymiany. Może kiedyś w przypływie gotówki zastąpi ją coś unikalnego ale i tak rower pochłania wystarczającą część wypłat wiosennych więc pewnie jeszcze poczekamy :P
Waga po zmianie na Code'y na pewno wzrosła i wzrośnie jeszcze o wagę nowego siodła, a jak się uda to i sztycy bo planuje dorwać joplin z wajchą ale to na przełomie maj/czerwiec.
Waga po zmianie na Code'y na pewno wzrosła i wzrośnie jeszcze o wagę nowego siodła, a jak się uda to i sztycy bo planuje dorwać joplin z wajchą ale to na przełomie maj/czerwiec.
Dzięki 
- Jeździ się bardzo przyjemnie, doskonale rozumiemy się wzajemnie ona wie czego od niej chcę i ja wiem jak ona na to zareaguje
jak już pisałem wcześniej liniowo bez dobić, ludzie którzy jej próbowali są zaskoczeni jak dobrze rama współpracuje z powietrznym ISX. Nie mam w tej chwili żadnych zastrzeżeń po za wyżej wymienionymi.
- Ja nie odczuwam tego efektu, jest jak większości ram z wirtualnym punktem obrotu. Wybrałem ją ze względów ekonomicznych i naprawdę miło zaskoczyło mnie jak dobrze może pracować budżetowa rama ze skokiem 170mm.
- Co do podjazdów. DA SIĘ... ALE.. na pewno damper z platformą. Manciak jest świetny do FR i zjazdu. Miałem wcześniej RS Pearl 3.3 (nadal mam trzymam go właśnie na wypadek zmian preferencji) i z nim na prawdę dało się sprawnie pokonywać wzniesienia. Niestety miałem tylko jeden blat z przodu więc nie poszalałem w kwestii podjazdów.
- Wagowo w obecnej konfiguracji jest jakieś 16,7-16,8. Co do geometrii. Nie wiem, nie spinałem się nigdy w tej kwestii. Tu masz wersję sklepową http://downhill.pl/userdata/gfx/e205b00 ... 301134.jpg
Sztyca 31,4 mm / Obejma 34,9 mm
- Do enduro? Tak jak pisałem damper z platformą i do ostrego enduro takiego jak zachód prezentuje, jak znalazl.

- Jeździ się bardzo przyjemnie, doskonale rozumiemy się wzajemnie ona wie czego od niej chcę i ja wiem jak ona na to zareaguje

- Ja nie odczuwam tego efektu, jest jak większości ram z wirtualnym punktem obrotu. Wybrałem ją ze względów ekonomicznych i naprawdę miło zaskoczyło mnie jak dobrze może pracować budżetowa rama ze skokiem 170mm.
- Co do podjazdów. DA SIĘ... ALE.. na pewno damper z platformą. Manciak jest świetny do FR i zjazdu. Miałem wcześniej RS Pearl 3.3 (nadal mam trzymam go właśnie na wypadek zmian preferencji) i z nim na prawdę dało się sprawnie pokonywać wzniesienia. Niestety miałem tylko jeden blat z przodu więc nie poszalałem w kwestii podjazdów.
- Wagowo w obecnej konfiguracji jest jakieś 16,7-16,8. Co do geometrii. Nie wiem, nie spinałem się nigdy w tej kwestii. Tu masz wersję sklepową http://downhill.pl/userdata/gfx/e205b00 ... 301134.jpg
Sztyca 31,4 mm / Obejma 34,9 mm
- Do enduro? Tak jak pisałem damper z platformą i do ostrego enduro takiego jak zachód prezentuje, jak znalazl.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości