[Damper] Elka Stage 5 Serwis
Teoretycznie tak, tylko że jest to różnica 5 pikometrów między azotem a tlenem... Nie wiem, wg mnie to jest bullshit marketingowy.
Generalnie jeśli to jest to co pisze off_road to najlepiej napełnić chlorem.
Rozumiem, że napełniłeś i powietrzem i azotem?Roman_Maxx pisze:Bez napełnienia Azotem, to będzie działać jak stara babcia z artretyzmem
Generalnie jeśli to jest to co pisze off_road to najlepiej napełnić chlorem.
Z gówna bata nie ukręcisz.
odkopuje bo sie zastanawian nad RC4 vs Elka i mozlisowsc serwisowania w domu to jeden z warunkow jaki chcialbym zeby spelnial nowy damper.
To jak w koncu? rozbiore Elke, dobiore o-ringi, zmienie olej, odpowietrze i poskladam bez problemu ? I jedyna problematyczna kwestia to kwestia azotu ?
Czy koniecznie trzeba to zostawic na profesjonalny serwis?
Kasa za serwis to raz. A dwa ze nie chce czekac 2 tyg w kolejce zeby ktos mi to zrobil. Albo wysylac za granice do dealera.
To jak w koncu? rozbiore Elke, dobiore o-ringi, zmienie olej, odpowietrze i poskladam bez problemu ? I jedyna problematyczna kwestia to kwestia azotu ?
Czy koniecznie trzeba to zostawic na profesjonalny serwis?
Kasa za serwis to raz. A dwa ze nie chce czekac 2 tyg w kolejce zeby ktos mi to zrobil. Albo wysylac za granice do dealera.
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
w naszym kochanym kraju nie ma dystrybutora mowie to oficjalnie bez przerażeńBarteqc pisze:
ale jesli chciałbym zrobic w serwisie to gdzie??




rowerek PB Spider Suspensions boss!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość