Commencal 2013

ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Commencal 2013

Post autor: ArthurGreen »

Wiele zmian nie ma, ale warto obejrzeć.

Supreme WC "zacnie" się prezentuje:

http://vimeo.com/44953808

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Co to za damper tam siedzi? Ktoś ogarnia? :)
Kokolino
Posty: 94
Rejestracja: 25.02.2011 22:48:16
Kontakt:

Post autor: Kokolino »

wygląda jak MARZOCCHI ROCO :?:
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

najnowsze roco ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
UfuS78
Posty: 454
Rejestracja: 12.06.2011 10:55:52
Lokalizacja: Porąbka
Kontakt:

Post autor: UfuS78 »

Roco bo widać te specyficzne wytłoczenia (paski czy jak to zwał), jaram się tymi Commencalami, przygarnąłbym takiego z chęcią. :D
Kokolino
Posty: 94
Rejestracja: 25.02.2011 22:48:16
Kontakt:

Re: Commencal 2013

Post autor: Kokolino »

na tym zdjęciu widać dokładniej ze to ROCO
Załączniki
k.jpg
karkov
Posty: 87
Rejestracja: 15.07.2007 18:24:18
Kontakt:

Post autor: karkov »

ten kokpit eastona miażdży
uzzi+totem
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

karkov pisze:ten kokpit eastona miażdży
wyglada ladnie ale czy to naprawde potrzebne ?

EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Lekko, sztywnie, pewnie. Niepotrzebne wg Ciebie?

Artur gdzie te wszystkie nowości wypływają?
Forfiter92
Posty: 86
Rejestracja: 22.02.2011 16:08:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Forfiter92 »

Jeździłbym ;]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

tsuful_zoo pisze:wyglada ladnie ale czy to naprawde potrzebne ?
Jak EZrider pisze - jak mozesz miec lżej, a przy tym sztywniej to jaki problem? Weź pod uwage, że 31.8 było pod dużo węższe kiery projektowane. Tak samo wąskie mostki.
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Jakbym mógł dostać jakikolwiek rower za darmo, to chyba byłby to ten, V3 tak mi się podoba...
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

Spaced pisze: jak mozesz miec lżej, a przy tym sztywniej to jaki problem? Weź pod uwage, że 31.8 było pod dużo węższe kiery projektowane. Tak samo wąskie mostki.
Jezdzilem na 760mm i jakos nie zauwazylem braku sztywnosci. Szerszej kiery nie mialem w rekach wiec sie nie wypowiem ale nie szlyszalem ludzi narzekajacych na sztywnosc w tym departamencie (przy krotszych mostkach, 60mm i w dol) .
Moze nie bede mowil o mostku zintegrowanym do dh ale w wersji ze zwyklym mostkiem mozna miec lzejszy setup a jezeli np katy kiery Ci nie podpasuja to co wtedy? Nowa kiera + nowy mostek znowu? Ja nie mowie ze easton nie poprawil sztywnosci tutaj bo bym pewnie sklamal ale jak dla mnie chca zaadresowac problem ktory tak naprawde malo kogo dotyka.

Gdzie ja widze problem? Jest to nowy standard i watpie zeby jakas inna firma za tym poszla tak samo jak malo ktora firma ( jakas firma w ogole ?) poszla za standarderm Gianta Overdrive2 . Wiec kupujesz mostek i kiere i jezeli chcesz zmienic kiere na inna to nie ma opcji a jak mostek to znowu do eastona trzeba uderzyc.

Lubie postep ale jakos ten nowy standard akurat mi nie podchodzi... nie na ta chwile.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości