Spaced pisze: jak mozesz miec lżej, a przy tym sztywniej to jaki problem? Weź pod uwage, że 31.8 było pod dużo węższe kiery projektowane. Tak samo wąskie mostki.
Jezdzilem na 760mm i jakos nie zauwazylem braku sztywnosci. Szerszej kiery nie mialem w rekach wiec sie nie wypowiem ale nie szlyszalem ludzi narzekajacych na sztywnosc w tym departamencie (przy krotszych mostkach, 60mm i w dol) .
Moze nie bede mowil o mostku zintegrowanym do dh ale w wersji ze zwyklym mostkiem mozna miec lzejszy setup a jezeli np katy kiery Ci nie podpasuja to co wtedy? Nowa kiera + nowy mostek znowu? Ja nie mowie ze easton nie poprawil sztywnosci tutaj bo bym pewnie sklamal ale jak dla mnie chca zaadresowac problem ktory tak naprawde malo kogo dotyka.
Gdzie ja widze problem? Jest to nowy standard i watpie zeby jakas inna firma za tym poszla tak samo jak malo ktora firma ( jakas firma w ogole ?) poszla za standarderm Gianta Overdrive2 . Wiec kupujesz mostek i kiere i jezeli chcesz zmienic kiere na inna to nie ma opcji a jak mostek to znowu do eastona trzeba uderzyc.
Lubie postep ale jakos ten nowy standard akurat mi nie podchodzi... nie na ta chwile.