2013 Marzocchi
Od jakiegoś czasu mam wrażenie ze spora cześć forumowiczów za wszelką cenę próbuje hejtowac spaceda. Ludzie wyjeżdżacie z przykładami lodówek, chwalicie się że jesteście pro spawaczami alu. Dobrze, bardzo mnie to cieszy tylko jest jeden maly problem to nie jest forum zaciekłych spawaczy ani fanów lodówek. Prawda jest taka ze nie sądzę że którykolwiek z was ma takie doświadczenie w branży rowerowej jak spaced, i nie chodzi tu o to żeby kogokolwiek bronić po prostu za mało wiecie, a za dużo piszecie. Tyle chciałem powiedzieć.
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
chętnie przedstawię Tobie spaw ma aftermarketowej ramie a na ramie sprzedawanej hurtowo np konie operatorzeSpaced pisze:I nie nie wiem lepiej tylko chyba od twojej ekspertyzy na oko lepiej wie ktos kto był w tych fabrykach gdzie rzekomo roboty spawaja


rowerek PB Spider Suspensions boss!
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
czuje sie tu urażonyGerestro pisze:Ludzie wyjeżdżacie z przykładami lodówek, chwalicie się że jesteście pro spawaczami alu. Dobrze, bardzo mnie to cieszy tylko jest jeden maly problem to nie jest forum zaciekłych spawaczy ani fanów lodówek. Prawda jest taka ze nie sądzę że którykolwiek z was ma takie doświadczenie w branży rowerowej jak spaced, i nie chodzi tu o to żeby kogokolwiek bronić po prostu za mało wiecie, a za dużo piszecie. Tyle chciałem powiedzieć.






rowerek PB Spider Suspensions boss!
tajwan to chinynhp890 pisze:Tajwańczyki, nie chińczyki.
5 osi to obecnie mało do spawania, np Fanuc nie ma obecnie do spawania tylko 6-cio osiowe. A 5-cio osiowe są np do paletyzacjikubuspunxdh pisze:wiem co mowie i wiem ze te roboty mogą spawać w 5 osiach
Ja nie wiem po co ciągnąc temat w tą stronę. Marzoch co roku miał jakieś mniejsze lub większe wtopy, 888rc również miały wadę, za duża szczelina przy osi, wiele osób rozwaliło przez to dolne golenie. Można mówić że to wina użytkownika, co po części jest prawdą, ale gdyby była tam podkładka lub szczelina byłą węższa wtedy golenie nie były by tak wrażliwe na silne chłopskie łapy.
Ja na razie wiem tyle że te nowe czarne ze złotymi goleniami mi się bardzo podobają. Jak z wytrzymałością będzie - czas pokaże. Ja patrząc po 888 które mieli znajomi mógłbym mieć każdy z roczników
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
hm ;D http://www.youtube.com/watch?v=WSQO3IkQ0Lo do przykładu podałem najbardziej skomplikowane miejsce w ramieSeraaX pisze:5 osi to obecnie mało do spawania, np Fanuc nie ma obecnie do spawania tylko 6-cio osiowe. A 5-cio osiowe są np do paletyzacji

a powiedz mi ile osób znasz które znają chociaż moment dokręcania tego elementuSeraaX pisze: Marzoch co roku miał jakieś mniejsze lub większe wtopy, 888rc również miały wadę, za duża szczelina przy osi, wiele osób rozwaliło przez to dolne golenie.


też na to czekam... czas pokażeSeraaX pisze:Ja na razie wiem tyle że te nowe czarne ze złotymi goleniami mi się bardzo podobają. Jak z wytrzymałością będzie - czas pokaże.

rowerek PB Spider Suspensions boss!
Pewnie z 5% użytkowników. Dlatego M powinno zakładać, że 95% ich użytkowników po prostu nie ma takiego klucza i robić produkt taki, by go można było skręcić ręką, szczególnie mocowanie osi... Trudno wozić ze sobą klucz dynamometryczny jak gdzieś w lesie złapiesz kapcia...kubuspunxdh pisze:dla M do osi z tego roku to 6+-1 nM ciekaw jestem ilu z nich użyło tego magicznego klucza !
Z gówna bata nie ukręcisz.
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
po części masz bardzo sporą racje... tylko powiedz mi kto nie wozi ze sobą bomby a jak mieszka w USA pierdoli to wali dalejKubaLaPL pisze:Pewnie z 5% użytkowników. Dlatego M powinno zakładać, że 95% ich użytkowników po prostu nie ma takiego klucza i robić produkt taki, by go można było skręcić ręką, szczególnie mocowanie osi... Trudno wozić ze sobą klucz dynamometryczny jak gdzieś w lesie złapiesz kapcia...





rowerek PB Spider Suspensions boss!
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Vin napisał kiedyś bardzo mądrą rzecz, coś w stylu [cytat z pamięci]: "czy to ja jestem wybitny, czy wy jesteście kalekami?" Dziesiątki razu dziesiątki kompletnie atechnicznych ludzi z takimi amorami widziałem, skręcali na pałę i nic nie zrobili. kubuspunxdh - zdecydowanie nie jest tak, że trzeba 7Nm, jak dasz 7.2, to przekręcisz. Jak będziesz kiedyś miał na stanie takie niepotrzebne golenie i klucz dynamometryczny, to się możesz o test wytrzymałości postarać
Bo ja nie będę pewnie miał.

-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
nagram ci nawet toLas3k_91 Ldz pisze:kubuspunxdh - zdecydowanie nie jest tak, że trzeba 7Nm, jak dasz 7.2, to przekręcisz. Jak będziesz kiedyś miał na stanie takie niepotrzebne golenie i klucz dynamometryczny, to się możesz o test wytrzymałości postarać Bo ja nie będę pewnie miał.



rowerek PB Spider Suspensions boss!
lekkie oszukaństwo bo 6ta oś jest w uchwycie no chyba że to 5takubuspunxdh pisze:hm ;D http://www.youtube.com/watch?v=WSQO3IkQ0Lo do przykładu podałem najbardziej skomplikowane miejsce w ramieopis sporo wyjaśnia ::) Spawa Stal

chodzi o to że nie znam żadnej. Czy to znaczy że nie mają kupować amortyzatora? Wg mnie to był błąd konstrukcyjny, a bardzo łatwo można było go wyeliminować podkładką dystansową co niektórzy sami sobie robili.kubuspunxdh pisze:a powiedz mi ile osób znasz które znają chociaż moment dokręcania tego elementu
Druga wtopa w rc to gwint na górze tłumika:

jw. dokręcając to z prawidłową siłą wszystko jest ok, ale jednak sporo ludzi tak tłumik popsuło. A wystarczyło dać ten element trochę grubszy na końcu.
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
zagadam na FBSeraaX pisze: chodzi o to że nie znam żadnej. Czy to znaczy że nie mają kupować amortyzatora? Wg mnie to był błąd konstrukcyjny, a bardzo łatwo można było go wyeliminować podkładką dystansową co niektórzy sami sobie robili.
Druga wtopa w rc to gwint na górze tłumika:
jw. dokręcając to z prawidłową siłą wszystko jest ok, ale jednak sporo ludzi tak tłumik popsuło. A wystarczyło dać ten element trochę grubszy na końcu.


rowerek PB Spider Suspensions boss!
Bo ludzie myślą że jak to amor do dh to wszystko musi być mega skręcone. Nie musi... Nie ma klucza dynamometrycznego i sprawię sobie taki(albo pożyczę) jak będę dobierał się do silnika w samochodzie.SeraaX pisze:jw. dokręcając to z prawidłową siłą wszystko jest ok, ale jednak sporo ludzi tak tłumik popsuło. A wystarczyło dać ten element trochę grubszy na końcu
Nie używam klucza i przez 4 lata uszkodziłem jeden gwint. Tzn na 99% nie byłem to ja a poprzedni użytkownik już ale pewności nie mam. Razem ze śrubą mi się wykręcił gwint z PM. Nie zerwałem ani tego tłumika hscv ani żadnego mocowania osi. Nie wiem... może mam wybitne zdolności manualne i "obycie"...
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
To złote to azotek tytanu. Dobre wiertła i frezy są tym pokryte. Ciekawe jak będzie się zachowywać... Kashima to znów dwusiarczek molibdenu (coś co jest w tanich smarach czy olejach) nakładany chyba przy anodowaniu(?). Najlepsze ale najgorzej wyglądające wykończenie miał krótko RS. Diamond Like Carbon fajna technologia tylko srogo droga....jasiek_krk pisze:Może to taka ich kashima? Nie wymyślili nic lepszego to się trzymają tego...
GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
kubuspunxdh kurde, ja rozumiem, że chcesz zarabiać, ale nie pierdziel, że z przykęcaniem osi ludzie powinni dymac do serwisu i mamonę Ci zostawiać. Z Twojego punktu widzenia, cacy, z punktu widzenia normalnego użytkownika, raczej średnio.
Może to zależy od wyczucia, ale mimo braku klucza dynamometrycznego, nie ujebałem jeszcze żadnej śrubki w rowerze. A nie byłem omnibusem od początku, ba, nadal nie jestem.
Moim zdaniem, marzo jak i inne firmy powinny robić amory pod normalnych użytkowników, którzy normalnie, ręką skręcą oś, półki, nie debiloodporne, ale nie wrażliwe na dziesiąte części niutonometrów. Takie jest moje zdanie.
Może to zależy od wyczucia, ale mimo braku klucza dynamometrycznego, nie ujebałem jeszcze żadnej śrubki w rowerze. A nie byłem omnibusem od początku, ba, nadal nie jestem.
Moim zdaniem, marzo jak i inne firmy powinny robić amory pod normalnych użytkowników, którzy normalnie, ręką skręcą oś, półki, nie debiloodporne, ale nie wrażliwe na dziesiąte części niutonometrów. Takie jest moje zdanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości