[Jergus]MDE Carve AM + Marzocchi 44 RC3 Ti

Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

[Jergus]MDE Carve AM + Marzocchi 44 RC3 Ti

Post autor: Jergus »

Rama: MDE Carve Am (haki pod 150x12mm)
Widelec: Fox 32 RLC Talas 2011 QR15 :arrow: Marzocchi 44 RC3 Ti QR15
Damper: Rock Shox Monarch Plus 200x57

Kierownica: Syntace Vector Carbon 740mm
Mostek: Race Face 90mm / Twenty6 1.2 (na zdjęciu Ns Quark który był użyczony przez Fonike na jakiś czas)
Gripy: Specialized
Stery: Protone

Siodło: Selle Italia Flite Carbon
Sztyca: Blaxc Jewel AM+
Zacisk: Twenty6

Korby: SRAM/Truvativ Hammerschmidt AM
Support: Hammerschmidt
Zębatka: 24T
Łańcuch: Shimano XTR Dyna-Sys
Pedały: TIME ATAC Allium

Przerzutka tylna: SRAM X-7
Manetki: SRAM X-7
Kaseta: Shimano SLX 11-36

Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy: DT Revo
Piasta: Dartmoor
Opona: Schwalbe Fat Albert 2.4
Dętka: zalane mlekiem

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Raider
Szprychy: DT Revo
Piasta: Dartmoor Quantic
Opona: Schwalbe Fat Albert 2.4
Dętka: zalane mlekiem

Hamulec przód: AVID Elixir 5 (185mm G3CS)
Hamulec tył : AVID Elixir 5 (160mm G3CS)

Waga: 14.8kg

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
grindz0ne
Posty: 86
Rejestracja: 15.04.2012 13:48:26
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: grindz0ne »

Zacny rower rzekłbym "Diament" Wśród AM...Mostek to raczej nie 90mm ;) :lol: Moim zdaniem trochę mało z jedną zębatką na przedzie ... :roll:
Fonika

Post autor: Fonika »

grindz0one hahahhah przecież to jest hammer :D więc tak jakbyś miał 2 zebatki
Ale się wiedzą popisałeś :D

Poza tym czytaj opis - na co dzień jest zupełnie inny mostek, na zdjęciu wyraźnie widać, że to ns quark pro ;)
kemi66
Posty: 441
Rejestracja: 17.09.2011 15:12:10
Lokalizacja: Krasnystaw
Kontakt:

Post autor: kemi66 »

Według mnie przepiękny set.
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Thx! Uwielbiam na nim jeździć, sprawdza się idealnie w polskim enduro moim zdaniem mimo moich sporych braków techniki.
Niestety z obecnym mostkiem zdjecia nie mam, reszta jest tak jak na zdjciach.
Hammerschmidt to korba z przekładnią planetarną, 24 zęby ale po przełączeniu odpowiednik 38T więc akurat :)
grindz0ne
Posty: 86
Rejestracja: 15.04.2012 13:48:26
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: grindz0ne »

Jergus pisze:Thx! Uwielbiam na nim jeździć, sprawdza się idelanie w polskim enduro moim zdaniem mimo moich sporó braków techniki.
Niestey z obecnym mostkiem zdjecia nie mam, reszta jest tak jak na zdjciach.
Hammerschmidt to korba z przekładnią planetarną, 24 zęby ale po przełączeniu odpowiednik 38T więc akurat
Spoko chyba jestem trochę na bakier z techniką sprzętu rowerowego :lol: :lol: Ta przekładnia wygląda dość kosmicznie 38T zapewne daje radę 8-)
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Jedną z ciekawszych rzeczy o HS to jest fakt że ma on wolnobieg w sobie
http://www.youtube.com/watch?v=bjOCW5MU ... re=related
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Rower piękny ale revo nigdy bym do raiderów nie dał. Nawet przy piórkowej wadze.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

no jest na czym oko zawiesić ;)
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Zacna maszyna i bardzo zacnie jeździ :)

A w tych kolorach nie daje się go przeoczyć na szlaku :)
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Spaced: Revo to szpryvhy najlżejsze wśród DT, ale także o najlepszych parametrach sztywności i wytrzymałości.
Koła są bardzo sztywne, szczególnie że zastosowałem piaste 150 z tyłu i obręcz do DH a rower ma "tylko" 150mm skoku ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Jergus pisze:Spaced: Revo to szpryvhy najlżejsze wśród DT, ale także o najlepszych parametrach sztywności i wytrzymałości.Koła są bardzo sztywne, szczególnie że zastosowałem piaste 150 z tyłu i obręcz do DH a rower ma "tylko" 150mm skoku
To jest zwyczajnie nie prawda. Revolution sa jednymi z mniej sztywnych szprych w ofercie dt. Nie wiem skąd masz to info ale mam te szprychy w kołach i wiem jak sie wyciaga wzgledem innych szprych dt na takiej samej obreczy zaplatanej u tego samego faceta.

Do tego doświadczeniu builderzy odradzali mi zaplatanie kół na dt revolution na innych obreczach niż super sztywne 823. Zreszta nie ja jeden miałem na tych szprychach zaplecione koła i poza 823 spadek sztywności czuć mocno.

A jak mówisz o wytrzymałosci i sztywnosci to zobacz ile one ci sie wyciągną albo po prostu puknij w nia i zobacz jaki dzwiek wydaje.

Chcesz lekko i super mocno to cx-ray, superspoke albo pillar mega lite ss. Revo nie sa wcale sztywne.
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Ciekawe info, wezmę je na przyszłość pod uwagę.
Ale póki na cx-raya nie będe mieć kasy to zmieniać nie będe, bo zadowolony jestem z nich - a wyczulony jestem na punkcie sztywności roweru.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

pillar mega lite ss. bede z ztrem testowac i zobaczymy jak wyjdzie bo nawet od superspoke lzejsze ;)
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Zapodaj jakiegoś linka o nich :)
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

Revo przerabialem i plywaly podemna straszecznie! 82kg wagi zaplecione do ZTR Flow.
Jak mowilem o sztywnosc to Cx-ray ma przewage nad Revo tylko dla tego bo splaszczony profil nie rozciaga sie tak jak podwojnie cieniowane Revo + pozwala na wiekszy naciag oczywiscie jezeli obrecz na to pozwala ( wiekszy naciag = wyzsza sztywnosc ).
Jezeli naprawde chcesz sztywniejsze szprychy to w baaardzo duzym uproszczeniu ciezsze i mniej cieniowane szprych dadza Ci sztywniejsze kola ( przy tym samym naciagu oczywista ). Polecal bym Sapimy Race lub odpowiednik DT Competition.

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Jergus pisze:Zapodaj jakiegoś linka o nich
Poza informacją, na velonews, która sam Pawłowi sprzedałem to nic nie ma. Firma mało sie reklamuje, a ja dostałem je niestandardową droga. Na stronie pillara są.
tsuful_zoo pisze:Jezeli naprawde chcesz sztywniejsze szprychy to w baaardzo duzym uproszczeniu ciezsze i mniej cieniowane szprych dadza Ci sztywniejsze kola ( przy tym samym naciagu oczywista ). Polecal bym Sapimy Race lub odpowiednik DT Competition.
Compy + ZTR sprawdzone. Dałem do zaplecenia Norbertowi z Best wheels i zadziwiająco mało podciągania wymagaja jak na moja niemiła dla kół jazde, to gdzie na nich jezdziłem i te 870g wagi na przednim kole.
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Śmigałem na tej maszynie i czekam na powtórne testy . Mocny punkt to fajowa ramka ,bo reszta to już jest złożona pod upodobania właściciela ;) PS: Tylko tym razem proszę do testów sprawny rower ! ;) Bez uciekającego powietrza, ogarniętą sterówką i Foxem oraz dziwnie strzelającym Hammerem. Ciulowe opony jakoś przeżyje :lol:
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

Hammer strzelal ? mogla byc zle naciagnieta linka co by dawalo taki odglos ale powinien byc cichy jak zwykla korba + w trybie overdrive moze troszke glosniejszy. krecac do tylu bedzie mega glosny bo ma w sobie wolnobieg.

+1 dla ZTR i Compy, sam skrecalem kola ( pierwszy w zyciu set ) i trzymaja sie super

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości