pokonywanie otwartych zakrętów i trawersów
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
- Kontakt:
pokonywanie otwartych zakrętów i trawersów
Siema, mam problem z otwartymi zakrętami bez band i z trawersami, wytłumaczy mi ktoś o co chodzi, żeby trzymać pozycje, zostać w rowerze, odbić sie od niego?? tak mówią w tutorialach a ja nic z tego nwm w, którą stronę mam się wychylić w trawersie, a w którą pochylić rower i tak samo nie wiem jak w zakrętach
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 04.03.2012 17:11:05
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zakręty: http://www.youtube.com/watch?v=gF5K9V2w6W8 Lepiej niż to robi to Barel już się chyba nie da wytłumaczyć...
Pokonywanie trawersów w sumie do tego samego się sprowadza - środek ciężkości nad rowerem (jak pochylasz rower to musisz to zrównoważyć wychylając się odpowiednio w przeciwną stronę.)
Polecam resztę tutoriali z Barelem i np. "Fundamentals", jest całość na yt.
http://www.youtube.com/watch?v=rm1ANkGUQI8 Nie najnowszy film, ale dalej dobry.
Pokonywanie trawersów w sumie do tego samego się sprowadza - środek ciężkości nad rowerem (jak pochylasz rower to musisz to zrównoważyć wychylając się odpowiednio w przeciwną stronę.)
Polecam resztę tutoriali z Barelem i np. "Fundamentals", jest całość na yt.
http://www.youtube.com/watch?v=rm1ANkGUQI8 Nie najnowszy film, ale dalej dobry.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
- Kontakt:
Albo Ci się coś pomieszało, albo masz unikalną technikę jazdy nieznaną wszystkim pro-somSpaced pisze:Rower jak bedziesz pochylac w strone trawersu to przeciez bedzie pod jeszcze wiekszym katem do ziemi. Jak wtedy miałyby klocki złapać?

Na trawersie pracują przede wszystkim boczne klocki opony, jak chcesz je dociążyć odchylając rower w drugą stronę?

Piękny przykład: http://www.pinkbike.com/photo/8452239/

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
- Kontakt:
trawersik w koninkach https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 5497_n.jpg
Zależy wszystko od tego jaki ten trawers jest , jakie nachylenie itd. Trenuj !
Zależy wszystko od tego jaki ten trawers jest , jakie nachylenie itd. Trenuj !
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
pytanie: Jak się pokonuje (jak mam trenować?)?
Kefir: TRENUJ!
Win.
Zakręty na płaskim, aczkolwiek przyczepnym są dość proste, starasz się pochylić rower do wewnętrznej i jednocześnie wysunąć ciało do zewnętrznej tak aby siła ciężkości była skierowana w dół w miejscu gdzie opony się stykają z asfaltem (bo wtedy siła ta powoduje docisk) a nie bliżej wewnętrznej (bo wtedy masz odciążone koła i ciężar usiłuje domknąć rower do ziemii - poślizg i wyjazd z zakrętu + gleba).
Kefir: TRENUJ!
Win.
Zakręty na płaskim, aczkolwiek przyczepnym są dość proste, starasz się pochylić rower do wewnętrznej i jednocześnie wysunąć ciało do zewnętrznej tak aby siła ciężkości była skierowana w dół w miejscu gdzie opony się stykają z asfaltem (bo wtedy siła ta powoduje docisk) a nie bliżej wewnętrznej (bo wtedy masz odciążone koła i ciężar usiłuje domknąć rower do ziemii - poślizg i wyjazd z zakrętu + gleba).
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
- Kontakt:
wszystko zalezy od trawersu , czy jest ostry czy płaski , czy bardzo wyjeżdzony czy świeżutki jak bułeczki prosto z pieca.
Jeżeli np jest tak ze w góre masz po prawej stronie a dół po lewej to tak rower ciśniesz w prawą stronę noge lewa dociazasz calym ciałem i lecisz
Jeżeli np jest tak ze w góre masz po prawej stronie a dół po lewej to tak rower ciśniesz w prawą stronę noge lewa dociazasz calym ciałem i lecisz

Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość