Z którego roku jest ta rama (sign fr)?
Z którego roku jest ta rama (sign fr)?
Z którego roku jest rama Sign fr na aukcji: http://allegro.pl/kross-sign-fr-2-i2563855415.html
Sprzedający napisał, że to fr2 a ma na zdjęciu na ramie napisane fr1.
Sprzedający napisał, że to fr2 a ma na zdjęciu na ramie napisane fr1.
To jest sign fr1 na rok 2010, trochę ulepszony, takie ramki chodzą zwykle po 400-600zł nowe tylko trafiłeś w środek sezonu.
Tu masz zdjęcie jak wygląda fr2 z 2010 roku:

PS: Ta rama jest bez dampera, a te dodatki to śmieci,no chyba że są w idealnym stanie,ale napisał że jeździł na trasach fr i dh,na twoim miejscu nie dawał bym za nią więcej niż 500-600, góra 700 zł jeżeli jest na prawde w dobrym stanie technicznym.
Tu masz zdjęcie jak wygląda fr2 z 2010 roku:
PS: Ta rama jest bez dampera, a te dodatki to śmieci,no chyba że są w idealnym stanie,ale napisał że jeździł na trasach fr i dh,na twoim miejscu nie dawał bym za nią więcej niż 500-600, góra 700 zł jeżeli jest na prawde w dobrym stanie technicznym.
Skoro napisał że używał ramy na trasach FR i DH, to nie używał duracza zgodnie z przeznaczeniem,więc taki zjechany duro jest warty tyle co amortyzatory typu zoom (czyt. złom)
Reszta dodatków jest taka sobie,dlatego napisałem że nie powinien dawać za ten zestaw więcej niż 400-600zł.
Nowa rama jest warta 400zł,z damperem chodzą po 400-600
Reszta dodatków jest taka sobie,dlatego napisałem że nie powinien dawać za ten zestaw więcej niż 400-600zł.
Nowa rama jest warta 400zł,z damperem chodzą po 400-600
Orzeszek kup signa 2010 za 400zł, a duro na oko w bardzo dobrym stanie za 100zł.
Ta rama wygląda na mało i używaną i co za tym idzie jest warta znacznie więcej niż pierwsze modele najczęściej już po wielu właścicielach i w kiepskim stanie.
Tak samo duro, brak rys na górnych o dolnych lagach, także jest duża szansa że po wymianie oleju i smaro może działać dobrze jak na duro.
Dodatkowo masz tam piastę 150/12mm i jakieś hamulce (niewiele ale coś warte
Ta rama wygląda na mało i używaną i co za tym idzie jest warta znacznie więcej niż pierwsze modele najczęściej już po wielu właścicielach i w kiepskim stanie.
Tak samo duro, brak rys na górnych o dolnych lagach, także jest duża szansa że po wymianie oleju i smaro może działać dobrze jak na duro.
Dodatkowo masz tam piastę 150/12mm i jakieś hamulce (niewiele ale coś warte
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości