Snowbike domowej roboty
Snowbike domowej roboty
Cześć.Chciałbym się podzielić z Wami moim snowbikiem,którego zrobiłem w domu i otrzymać jakieś opinie od Was.Może doradzicie mi czy mógłbym coś w nim zmienić bo może się już z takimi wynalazkami spotkaliście.Rok temu miałem identyczny tylko na wąskich nartach co na stokach spisywało się znakomicie.Gorzej było jak wjechałem w puch na jakieś małe freeride,dlatego w tym roku postanowiłem zamontować dechę.Co Wy na to?
Zdjęcie:
http://www.pinkbike.com/photo/9030506/
Zdjęcie:
http://www.pinkbike.com/photo/9030506/
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 14.11.2011 22:37:14
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
-
- Posty: 244
- Rejestracja: 27.05.2012 18:25:37
- Kontakt:
Zdecydowanie decha mocowana w amorze jest zbyt szeroka. Przy skręcie ona nie tylko się obraca w danym kierunku, ale również pochyla na krawędź... skręcając kierownicą np. w lewo, postawisz dechę na lewej krawędzi, a krawędź jest przecież sporo odsunięta od osi amora, co przyczyni się do utraty stabilności.
Będziesz mocniej zacierał tą krawędzią w śnieg przy gwałtownym skręcie, ale jeśli przy dużej prędkości przytrzesz za mocno, albo niezależnie od Ciebie wpadniesz z płaskiego w bullę, to gwałtownie siła bezwładności wyrzuci Cię na przeciwległą krawędź i podetnie jak z kosy. To jest BARDZO niebezpieczne w tej chwili!
Trochę ratuje Cię w tej sytuacji niski środek ciężkości, bo łatwiej będziesz nad tym panował, ale i tak radzę zwęzić przednią płozę dla bezpieczeństwa.
Będziesz mocniej zacierał tą krawędzią w śnieg przy gwałtownym skręcie, ale jeśli przy dużej prędkości przytrzesz za mocno, albo niezależnie od Ciebie wpadniesz z płaskiego w bullę, to gwałtownie siła bezwładności wyrzuci Cię na przeciwległą krawędź i podetnie jak z kosy. To jest BARDZO niebezpieczne w tej chwili!
Trochę ratuje Cię w tej sytuacji niski środek ciężkości, bo łatwiej będziesz nad tym panował, ale i tak radzę zwęzić przednią płozę dla bezpieczeństwa.
Wielkie dzięki,takie informacje się przydadzą.Niestety w tym momencie nie wiem jak będzie się rower zachowywał na fr jeśli wywalę szeroką płozę a dam węższą...=Pietr3k= pisze:Zdecydowanie decha mocowana w amorze jest zbyt szeroka. Przy skręcie ona nie tylko się obraca w danym kierunku, ale również pochyla na krawędź... skręcając kierownicą np. w lewo, postawisz dechę na lewej krawędzi, a krawędź jest przecież sporo odsunięta od osi amora, co przyczyni się do utraty stabilności.
Będziesz mocniej zacierał tą krawędzią w śnieg przy gwałtownym skręcie, ale jeśli przy dużej prędkości przytrzesz za mocno, albo niezależnie od Ciebie wpadniesz z płaskiego w bullę, to gwałtownie siła bezwładności wyrzuci Cię na przeciwległą krawędź i podetnie jak z kosy. To jest BARDZO niebezpieczne w tej chwili!
Trochę ratuje Cię w tej sytuacji niski środek ciężkości, bo łatwiej będziesz nad tym panował, ale i tak radzę zwęzić przednią płozę dla bezpieczeństwa.
Na puchu szersza decha jest trochę lepsza, bo nie będzie się tak łatwo zapadać, ale jak pojedziesz po bardziej ubitym, co zawsze się zdarza, to będziesz miał niestabilne prowadzenie i wyglebisz. Żeby nie psuć całego konceptu, na Twoim miejscu zawęziłbym przednią dechę przynajmniej do szerokości blachy mocującej.
Generalnie węższa płoza wymaga też większego podgięcia, aby nie zaryć dziobem.
Dużo zależy od Twoich umiejętności jazdy i czy masz np. doświadczenie ze snowboardem lub nartami.
Generalnie węższa płoza wymaga też większego podgięcia, aby nie zaryć dziobem.
Dużo zależy od Twoich umiejętności jazdy i czy masz np. doświadczenie ze snowboardem lub nartami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość