Jak skoczyć

bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Jak skoczyć

Post autor: bighiter3 »

Jak skoczyć z hopy by nie walnąć nie dolota a ni przelecieć lądowania ;p?
Możecie dać ogólne porady bedę wdzięczny ;p
Dylski_
Posty: 456
Rejestracja: 22.01.2008 07:51:11
Kontakt:

Post autor: Dylski_ »

Ani nie za szybko, ani nie za wolno.. z czasem bedziesz umial ocenić predkość w stosunku do hopy
bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Post autor: bighiter3 »

jeszcze dochodzi do tego pompowanie lub tłumienie heh
greg2405
Posty: 305
Rejestracja: 26.03.2012 06:09:00
Kontakt:

Post autor: greg2405 »

w teorii to raczej nikt Ci nie pomoże...poszukaj lokalnych bikerów to Ci na miejscu doradzą...
ari4
Posty: 811
Rejestracja: 20.07.2007 16:25:32
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ari4 »

Najlepiej zrób najazd na hopę za kimś, kto ją oblatał. Dzięki temu będziesz wiedział, z jaką prędkością najechać na nią.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

ari4 pisze:Najlepiej zrób najazd na hopę za kimś, kto ją oblatał. Dzięki temu będziesz wiedział, z jaką prędkością najechać na nią.
Rękami i nogami się pod tym podpisuje :) Jak jedziemy gdzieś na tripa na nową miejscówke szybko podłaczamy sie do jakiegoś lokalesa i prosimy aby pokazał nam prędkości. To najlepszy sposób na opanowanie danego fruwacza, pod warunkiem, że budowniczy nic nie zjebali i nie zrobili tzw. randoma czyli hopy która za każdym razem inaczej wywala ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Frcol
Posty: 155
Rejestracja: 31.10.2011 13:07:36
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Frcol »

Głównie żeby dalej polecieć ( tylko wtedy można przelecieć ;P ) na odpowiednio zrobionej hopie musisz się wybić czyli dociskasz rower do ziemi a następnie robisz coś w stylu bunny hopa i lecisz sobie ;D. W sumie o takich rzeczach się nie myśli tylko robi automatycznie. Ja od ostatniego czasu skończyłem testować większe hopki sam ;P. Najlepiej popatrzeć jak inni jadą, jak przelatują i wzorować się, ewentualnie popytać żeby Ci wytłumaczyli ;>.
http://tnij.org/frcol Giant Glory FR Zapraszam !
http://frcol.pinkbike.com/ Pink Bike
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Ja jednak bym nie robił tak jak koledzy wyżej ci radzą jeśli jesteś początkujący.
Czemu? Bo oni umieją się wybić i przy jakiejś tam prędkości dolatują, a ty nie umiejąc się wybić tak jak oni przy tej prędkości nie dolecisz.

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Największa rada ;) mierzyć sily na zamiary ;) sie zaczyna od krawęznika tak naprawdę, był okres gdzie i to było dla mnie hard-corem :D dawne czasy hehe
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Ja nadal nie umiem wskoczyć pod wyższy krawężnik :lol:

Jarell20
Posty: 336
Rejestracja: 01.09.2010 11:17:55
Lokalizacja: Czaniec
Kontakt:

Post autor: Jarell20 »

Ja bym na twoim miejscu wsiadł w traktor,rozpędził go w opór i przy*ebał w stodołe :)

A tak na serio musisz cały czas być skupionym na tym co zamierzasz zrobić,na początek najlepiej latać tzw. stoliki gdzie w razie niedolotu nic sie nie stanie. Wszystkiego nauczysz się z czasem sam :)
http://patrykfr.pinkbike.com/

https://www.instagram.com/kolek_czc?igsh=ZW84MnIyYmpvZmE0
Lomek
Posty: 408
Rejestracja: 08.05.2008 19:11:08
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Lomek »

Nic na siłe i czystą teorię. Znajdź jakieś nie duże hopy, lataj lataj i jeszcze raz lataj. Potem coraz większe itd. Wszystko o co pytasz samo przyjdzie. Sam będziesz czuł czy jesteś w stanie doleciec, czy za szybko jedziesz etc.
Kacper Czewa
Posty: 194
Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Kacper Czewa »

Najlepsza rada to łopata hehehehe

Znajdź jakies miejsce gdzie spokojnie mozesz rozpędzić maszynę wybuduj sobie hopke i jak ja oblatasz to rób większa pozńiej jeszcze większa , nie zapominając o ladowaniu chyba ze jestes leniwy to tak jak wyżej radzili ..... Jedz za kimś kto juz oblatal jakaś hopke i za każdym skokiem staraj sie coraz bardziej technicznie ladowac ;) Nie myśl o glebach... i tak jakies prędzej czy pozńiej bedą ;pp hehehehe
Seba1994
Posty: 19
Rejestracja: 01.01.2013 19:48:09
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: Seba1994 »

A ode mnie rada na początek to po 1 naucz się bunny hopa na prostej drodze i katuj go. Potem znajdź małe hopki a nawet kretówki i na nich lataj. Chyba że masz kogoś kto wykopie ci lub masz wykopane małe sekcje techniczne i na nich lataj. To wszystko musi ci wejść w krew bo jak polecisz na "pałę" nie potrafiąc korygować lotu to możesz zrobić sobie krzywdę :).

Pamiętaj zawszę przelot jest lepszy niż nie dolot :D (żart)
bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Post autor: bighiter3 »

z bunny hopem nie mam problemów, na fullu potrafie skoczyć 3-4 schodki ;p
Bardziej się przejmuje hopkami,gdyż w wrześniu skoczyłem małą hopke o wybiciu dirtowym i przeleciałem lądowanie , a leciałem na dziobaka i była nie miła gleba.Skrzywiłem korbę SLX :((( Tak w oto przykry sposób zakończyłem sezon ;p Do tej pory nie kupiłem nowych korb ani ich nie wyprostowałem.
ari4
Posty: 811
Rejestracja: 20.07.2007 16:25:32
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ari4 »

bighiter3 pisze:Bardziej się przejmuje hopkami,gdyż w wrześniu skoczyłem małą hopke o wybiciu dirtowym i przeleciałem lądowanie , a leciałem na dziobaka i była nie miła gleba.
Może wyreguluj amora. Mnie też często na dziobaka brało, jak pierwszy raz miałem fulla. Pomogło zmniejszenie tłumienia na przodzie i zwiększenie na tyle (na tyle mam mocno skręcone tłumienie - 2 kliknięcia od max) i teraz nie ma problemu.
Też tak spróbuj ;) .
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Poleciałeś na dziób bo jak mówisz była to dirtowa hopa.
Tam musisz wszystko korygować w locie, bo bez tego zawsze tak będziesz lądował.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość