Nowe Tuesy 2.0!

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Grześ pisze: nopainnogame ale w tym biku poza ccdb i niezłym widłem to reszta chyba dupy nie urywa nie?
Ale reszta częsci i tak jest jak z roweru za 15-16k
nopainnogame pisze:
Katalogowo po wyprzedaży :P Ja mówię o naszym rynku,gdzie jest tylko suche gadanie :P Zagranicą swojego bike widzę w ilościach hurtowych,bo wszędzie bardzo dobre recki zbiera,a w kraju kojarzę,że są dwa :lol:
PS: bez problemu można ogarnąć super rower za niezłą kasę - Beastie Bikes wyprzedaje parę rzeczy Straitline prawie za 50%, Liryka sprowadziłem nowego z Niemiec prosto ze sklepu o 1200zł taniej bez żadnych układów itp. Często wystarczy kupić taniego seryjniaka i wymienić w nim parę rzeczy,aby mieć zacny sprzęt - nie zawsze jest sens płacić 300zł za sztycę Thomsona,gdzie ja kupiłem używaną za 45zł ;)

Dobra ale nie kupisz wszystkich częsci na poziomie powiedzmy canyona za 12k za 12k licząc kone jesli wszystkie są nowe i NA GWARANCJI. Bo większośc partsów taniej to sprowadzane lub wyjęte z rowerów czyt. bez gwary. Jasne, ze da się podobnie ale wszystko tak samo? Wątpie. Nie zniechecam bo sam wole składać ale majac sporo części w domu wiem ile sam kombinowałem zeby budżet był niski.
Grześ
Posty: 312
Rejestracja: 19.04.2004 10:24:50
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grześ »

No właśnie składanie to jest to, przynajmniej jak się wie czego się chce. No i trzeba sie liczyć że kupuje się bardzie wypasione części i wszytko kosztuje dużo więcej.

Tak kupujesz rower niby wypas ale i tak nie ma tego czego by się chciało, a potem wymiana i i tak dokładasz kupę sałaty do tego. Dlatego też lepszą opcją wydaje mi się YT z tych serii na bosie, przynajmniej wszytko człowieka raczej zadowala :)
Inna sprawa że później utrzymanie takiego wypasu może pewnie więcej kosztować.

Tak btw właśnie ostatnio rozglądam sie za endurakiem i pasuje mi rune v2, z tym że sama rama u nas 5800 do tego damper katalogowo rp23 chyba ze 2k, wideł jakiś fox 4-5k a gdzie reszta? Padaka...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Grześ pisze:
No właśnie składanie to jest to, przynajmniej jak się wie czego się chce. No i trzeba sie liczyć że kupuje się bardzie wypasione części i wszytko kosztuje dużo więcej.

Tak kupujesz rower niby wypas ale i tak nie ma tego czego by się chciało, a potem wymiana i i tak dokładasz kupę sałaty do tego. Dlatego też lepszą opcją wydaje mi się YT z tych serii na bosie, przynajmniej wszytko człowieka raczej zadowala :)
Ale przeciez w tej samej cenie masz Canyona gdzie tez wszystko zadowala. Nie wiem czemu porównujesz canyona za duzo mniej do droższego yt. Porównuj rowery o podobnej cenie.

A bos to trudniej dostepne czesci niz cc i fox.


Grześ pisze:Tak btw właśnie ostatnio rozglądam sie za endurakiem i pasuje mi rune v2, z tym że sama rama u nas 5800 do tego damper katalogowo rp23 chyba ze 2k, wideł jakiś fox 4-5k a gdzie reszta? Padaka...
Zagranico. 2k za rp23 to poroniona cena. Za 1000zł bys złapał bez kashimy.
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Info z dzisiaj:

Hi Paul,

these two will be the only configurations of the TuEs 2.0 in 2013. Today these bikes will be available for ordering in our shop and there will be more pics, which might convince you to purchase of of the bikes.

If you have further questions, please contact us.

Teraz pytanie do was. Jakiś autoryzowany serwis BOS w Polsce? Nie chciałbym tracić gwarancji ani czekać milion lat na serwis nie wiem gdzie.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

fox rp23 można kupić nówkę z airbike za 699pln . na stronie net sklepu są za 899 ale na aukcji kup teraz 699.
w innych sklepach ok 1000pln. więc nie ma co wyolbrzymiać.
yt między innymi śą tak tanie-bo nie tworzą sieci dystrybucji-nigdzie nie ma lokalnego przedstawiciela - można go zamówić wyłącznie u producenta,i to właśnie obniża cenę o około 25/30% ,niezależnie czy to w PL czy innych krajach EU.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

pawcisq pisze:Teraz pytanie do was. Jakiś autoryzowany serwis BOS w Polsce? Nie chciałbym tracić gwarancji ani czekać milion lat na serwis nie wiem gdzie.
Był dystrybutor ale nie liczyłbym na to. Irlandia ma podobno dobry serwis i mówie to 100% poważnie.
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Zapowiada się niezwykle droga zabawka. I osobiście nie wiem czy brać Comp czy Pro. Cena wraz z dostawną i 1.5% opłaty za przelew paypal to jest 11.7k vs 13.3k Czyli raptem 1.7k różnicy. W sprzęcie jednak dostaje się Idylle RaRe na przód a na tył powietrznego Voida. Co samo z siebie daje sporo więcej niż 1.7k.

Orientujesz się może ile by wyniósł koszt serwisowania takiego cacka na rok? Czy może lepiej nie pchać się w przód i tył na BOS? Mam mieszane uczucia co do tej nowości. Wolałem Vivida i Boxxa.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Zawsze możesz kupić i sprzedać w uk, za tą kase kupisz 888rc3 evo ti i ccdb sprężynowe.
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Jak tą zawieche sie serwisuje jak wszystkie inne, w czym problem? O skomplikowanym serwisie można mówić w przypadku equalizera. Powiedziałbym ,że serwis vivida jest trudniejszy od bosa bo potrzeba do niego niestandardowego klucza.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schokowafel pisze:Jak tą zawieche sie serwisuje jak wszystkie inne, w czym problem? O skomplikowanym serwisie można mówić w przypadku equalizera. Powiedziałbym ,że serwis vivida jest trudniejszy od bosa bo potrzeba do niego niestandardowego klucza.
Bo jak cos ci sie zepsuje to trzeba kupic części.
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Ja jestem człowiek rezolutny i jak mam na coś gwarę to wolę jej nie tracić. Dlatego nie wiem czy pchałbym się w serwisowanie czegokolwiek przez okres trwania gwarancji. No chyba, że serwisowanie w domu czy gdzieś gdzie to mogą zrobić w PL nie powodowałoby utraty gwarancji. Ale takich cudów raczej nie ma.

No i brać poprawkę, że mój aktualny rower do dojazdu do pracy ma cały rudy łańcuch i z wszystkich przerzutek działają dwie. Linki mi zardzewiały xD Taki zdolny mechanik jestem.
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Nie przeczę,że to jest łatwy proces ;) Jeden minus składania po okazjach (i to mówię o produktach na gwarze,bo te domontowane z rowerów w ogóle nieraz można dorwać za śmieszną kasę) to,że zawsze to trwa. Rampanta składałem ponad 4 miechy,ale udało mi się złożyć mocarny set oszczędzając jakieś 4-5tyś. :lol: Teraz ceny ramek są chore,więc postawiłem na przebudowę seryjnika,bo po sprzedaży wszystkiego co nie potrzebne (a było tego sporo) ramka wychodzi za grosze i mogę całość ogarnąć w 100% pod siebie. Błędem jest często,że ludziska patrzą na roczniki ramki,które często niczym nie różnią (u mnie wychodzi,że suport poszedł chyba 8mm w dół, choć jak ja mierzyłem to jest niżej o jakieś 13-18mm ,więc kurna nie wiem jak to oni mierzą :P ) poza kolorem i ceną ;) Po co mam brać tani rower na Bossie skoro jak powiedzieli kumplowi jak jest czas serwisu jego dampera to można sobie wakacje przez to stracić ... albo mam tracić czas na kłócenie się ,że mi kiera padła przy glebie. Patrząc na podejście niektórych dystrybutorów i ich realne stany magazynowe to mam obawy,że nieraz bym sobie poczekał aż mi coś na gwarze sprowadzą.
W UK są takie przeceny nieraz,że ramkę Banshee masz za 40-50% ceny, damper już wypisali za ile można wyrwać , do tego topowego Totema za 600-650 euro ze sklepu. Względem setu wspomnianego wyżej to jakieś 5-6 tyś. mniej na starcie ;) Wystarczy poświęcić sporo czasu :D
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wyprzedają stock stary. Na rune v2 nie masz przeceny i długo nie bedzie.
I tak jak celujesz w średnią półke i jesteś gotowy brać starszy rocznik to zawsze ale nie mów mi, że czesto są róznice kosmetyczne bo to sie bardziej ram i amorów tyczy. Cala reszta jak sie nie zmieniła to trudniej o przecene i nie sugeruj, że 3/4 częsci kupujesz po zniżce 40-50% z gwarancją bo sam dobrze wiesz jak żadko takie zniżki się trafiają i jak to nie jest koniec serii to tylko zamkniecie sklepu daje zniżke ponizej marży sklepowej.
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Panowie i Panie! Co powiecie na opcję kupna Comp, sprzedania Stoy i kupienia Vivida R2C? Z tego co szukałem to są autoryzowane serwisy RS w Polsce.

Czy takie rozwiązanie jest, że tak powiem, opłacalne? Czy takie rozwiązanie ma może więcej minusów niż plusów? Pytam, gdyż to jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy. Nie chcę wysyłać dampera do UK na każdy przegląd.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Tak ale nie kupować vivida tylko cos innego. Inna sprawa, ze wiekszosc damperów mozna serwisowac samemu. Rc4 czy Elke w dobrej cenie dostaniesz.
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Zależy mi na gwarancji tej wrednej dwuletniej gwarancji. Czy serwisując to w domu tracę ją czy nie? Jak to w końcu jest?
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

No ale Canyon musi jeszcze się podobać komuś :)
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Mnie się podoba. Ale wolę krągłości niż kanty ;) Taka męska natura.
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

patrzę właśnie na ten długi wachacz canyona, górny profil, miałem Devinci Wilsona 08 i przy mojej masie (85kg) przy dociskaniu go w zakrętach czułem że tył nie idzie w osi z pochylonym całym rowerem. Tutaj widzę że ten element jest jeszcze dłuższy choć nie wiadomo jakie przekroje profili (raczej grubo nie wygląda) - nie wygina Wam się w rękach tylnie koło? :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości