Sign fr1, czy warto ?
Sign fr1, czy warto ?
cześć, znalazłem taki rower :
http://tablica.pl/oferta/rama-sign-fr1- ... 5d932;r:;s:
na częściach, jak mi napisał sprzedający :
Amor to durlox
Rama to wiadomo
I damper
Kierownica z funna 785mm
Siodełko velo modelu nie pamiętam
Korba dm
Obręcze mtx33
Piosty z dartmoora i novateca
Tylnia czerwona
Mostek to nie wiem,z gianta brassa
Pedała jakieś gówniane z vp
Stery też
Hamulce avidy bb7
napinacza nie mam, przerzutki konik z jakiegoś górala
Ale działają
I manetka też
cena całego roweru, nie wiadomo :p dlatego piszę czy wgle warto i za ile, wiem że porządny rower trochę kosztuje ale niestety nie mam tyle na wydanie....
http://tablica.pl/oferta/rama-sign-fr1- ... 5d932;r:;s:
na częściach, jak mi napisał sprzedający :
Amor to durlox
Rama to wiadomo
I damper
Kierownica z funna 785mm
Siodełko velo modelu nie pamiętam
Korba dm
Obręcze mtx33
Piosty z dartmoora i novateca
Tylnia czerwona
Mostek to nie wiem,z gianta brassa
Pedała jakieś gówniane z vp
Stery też
Hamulce avidy bb7
napinacza nie mam, przerzutki konik z jakiegoś górala
Ale działają
I manetka też
cena całego roweru, nie wiadomo :p dlatego piszę czy wgle warto i za ile, wiem że porządny rower trochę kosztuje ale niestety nie mam tyle na wydanie....
W życiu bym nie dał takiej kasy za Signa... Lepiej jakiegoś starszego BH, tak po za tym ten Sign należy do synka z mojej wsi 

Moja Ciapurka: http://www.pinkbike.com/photo/9296923/
aha, czyli raczej się nie opłaca ;p
nie chce zakładać następnego tematu, znalazłem w tych niższych cenach takie :
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-tanio ... 12ba3;r:;s:
http://tablica.pl/oferta/univega-xf932- ... 5c22a;r:;s:
http://allegro.pl/kross-sign-fr2-i2992382903.html
nadaje się coś ? mój budżet i tak wynosi ok.1000zł więc raczej słabo....
nie chce zakładać następnego tematu, znalazłem w tych niższych cenach takie :
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-tanio ... 12ba3;r:;s:
http://tablica.pl/oferta/univega-xf932- ... 5c22a;r:;s:
http://allegro.pl/kross-sign-fr2-i2992382903.html
nadaje się coś ? mój budżet i tak wynosi ok.1000zł więc raczej słabo....
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
faktycznie rewelacyjna ;p
znajdz jakiegos sztywnieka a nie cos co udaje fulla ;p
znajdz jakiegos sztywnieka a nie cos co udaje fulla ;p
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 12.05.2012 17:43:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt. ... 46&kr=2009 ktoś miał z nim jakąś styczność??
Ja nie mam się o co przyczepić do swojego Signa FR 1. Tyle tylko, że strasznie łamie haki (stalowy hak + krótki wózek + dobra regulacja = problemu nima). A poza tym to naprawdę nie mam się o co przyczepić. Tyle, że najlepiej by było odbiór osobisty abyś mógł sprawdzić czy rama nie ma luzów na wahaczu i w ogóle jak to wygląda. Nie wiem co macie na myśli o udawaniu fulla bo mam okazję dzień w dzień przejechać się na swoim i na kolegi rowerze, a on ma fulla z prawdziwego zdarzenia i poza faktem, że u niego czulej damper chodzi(czterozawias) to różnicy nie robi.
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 30.05.2012 15:41:58
- Kontakt:
Ja strasznie nie lubię, jak ktoś szufladkuje te ramy. "Lepiej dobry sztywniak" standardowa śpiewka bez wytłumaczenia.
Ja mam aktualnie poliftową ramę krossa (zupełnie inny, pancerny wahacz, ośkę 12x150) trochę innych spawów, mocna, pancerna i jestem z niej bardzo zadowolony. Nie żałuję rezygnacji ze sztywniaka- można już zjechać po większych korzeniach, kolana tak nie bolą, wybaczy niedolot, lądowanie nie "dodupcza". A to wydaje mi się najważniejsze na początek. Nie widzę nic złego w przechodzeniu stopniowym z gorszych do lepszych części, ale gadanie, że kross to g* i udaje fulla jest grubo przesadzone. Nie wiem jaka jest różnica między zwykłym krossem a tym rzadszym poliftowym, ale wątpię, by była tragedia. Inna sprawa, że podobno te ramy są przeznaczone przez geometrię raczej do enduro.. sam nie wiem.
edit: Przypomina mi to trochę walkę zwolenników iphonów 4s z samsungowcami sII i zwolenników iphonów 5 z samsungowcami sIII.. jałowe gadki. Oczywiście są ogromne różnice na korzyść innych fulli, ale mówimy tu o sprzęcie bardzo nisko budżetowym.
Ja mam aktualnie poliftową ramę krossa (zupełnie inny, pancerny wahacz, ośkę 12x150) trochę innych spawów, mocna, pancerna i jestem z niej bardzo zadowolony. Nie żałuję rezygnacji ze sztywniaka- można już zjechać po większych korzeniach, kolana tak nie bolą, wybaczy niedolot, lądowanie nie "dodupcza". A to wydaje mi się najważniejsze na początek. Nie widzę nic złego w przechodzeniu stopniowym z gorszych do lepszych części, ale gadanie, że kross to g* i udaje fulla jest grubo przesadzone. Nie wiem jaka jest różnica między zwykłym krossem a tym rzadszym poliftowym, ale wątpię, by była tragedia. Inna sprawa, że podobno te ramy są przeznaczone przez geometrię raczej do enduro.. sam nie wiem.
edit: Przypomina mi to trochę walkę zwolenników iphonów 4s z samsungowcami sII i zwolenników iphonów 5 z samsungowcami sIII.. jałowe gadki. Oczywiście są ogromne różnice na korzyść innych fulli, ale mówimy tu o sprzęcie bardzo nisko budżetowym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość