Strona 55 z 121

: 22.02.2015 22:52:07
autor: Nieznajomy1596
bo ja bym sobie życzył co najmniej tysiaka dopłaty przy takiej zamianie. Czyli co, mnie miałby jeszcze dopłacić?
Ja mam tak, że o wiele lepiej mi się jeździ na rowerze lepszym niż moje umiejętności, bo wiem że mam zapas :D
Nie, że jestem oszustem, ale pokory i sumienia też mam trochę więc wiem co te 66 kryją w sobie więc staram się to w miarę uczciwie załatwić.

: 22.02.2015 23:58:22
autor: KubaLa
Ty jemu miałbyś jeszcze dopłacić.

Wiesz że masz zapas... A wiesz, że ten zapas Cię bardzo często ogranicza?

: 23.02.2015 00:28:07
autor: Yard
Ap ropo zapasów, skoków i innych mm w zawieszeniu.
czy tylko mi się wydaje, czy za wiecha pochłania całą hope? :v

Czy tylko mi się tak wydawało, że po przesiadce na fulla jeżdżę jak ostatnia *****? :v
Na sztywniaku był flow, whipy kleiły się jak nienormalne, a na fullu jest tylko low.. Rzadko kiedy dolecę hope, nie mówiąc już o ustawieniu roweru w locie na bok etc...

Co tu zrobić?!

: 23.02.2015 00:48:13
autor: KubaLa
Nauczyć się jeździć ;)
To jest to co mówimy od zawsze. Bzdurą jest teoria, że na sztywniaku się wyrabia technikę bo jest to zupełnie inna jazda.

: 23.02.2015 08:55:43
autor: Puncu
Yard, nie wydaje Ci się. Bo zawieszenie zamiast Cię wyrzucić z hopy to wybiera je. Odpowiednia regulacja zawiechy to połowa sukcesu. Nikt Ci nie powie jak to zrobić bo nie ma idealnego środka, jedni wolą pływające zawieszenie i szybki powrót a inni twarde strojenie i wolny powrót.

: 23.02.2015 10:03:42
autor: brooce
KubaLa - nie zgodzę się, może jak ktoś sie nie umie wybić na HT to na fullu będzie jeszcze gorzej, ale ja miałem okazję pare razy pośmigać w górach i technika zupełnie ta sama co na hardtailu ;) Po kamieniach praktycznie jak po muldach bo zawiecha wszystko wybiera, na hopach też to samo tylko uwzględniając efekt sprężynki. W zakrętach się tylko dużo trudniej mi składało, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia do wyższej ramy.
I nie ja jeden, mam dużo kumpli którzy przesiadli się na fulla i żadnych problemów nie mieli ;)


Yard, a wybijasz się jakoś? Wciskasz zawieszenie na wybiciu tak jakbyś chciał sie poderwać na hardtailu? Że wybiera wybicie i leci się generalnie krócej to prawda, ale techniką można dużo nadrobić, tylko trzeba wyczuć zawieszenie. Bunny hopa na tym fullu zrobisz?

Co do whipów i tego typu zabaw to faktycznie większy rower tak łatwo bokiem nie chce iść co malutki i leciutki hardtail...

: 23.02.2015 17:05:05
autor: Yard
BH zrobię spokojnie, +- pół metra w góre to jest max.
Wybić się oczywiście wybijam, dokładnie tak jak piszesz cisnę rower nogami w dół, lecz aby dolecieć jaką kol wiek hope muszę praktycznie pionowo być w powietrzu,a na lądowaniu "odpychać rower" co by się w nie wgryźć, a nie wylądować na tylne koło.

W sobotę pewnie będę to dalej katował, ale nie mam pojęcia co robię źle :D
Co to whipów etc. na małych wysokościach, powiedzmy metr skleje go spokojnie, przy większych nie daje rady obrócić tyłem, nawet obrót kierownicą i ciałem nie pomaga :/

: 23.02.2015 17:46:57
autor: Puncu
Możecie mi potwierdzić informacje które znalazłem w internecie? Szukam specyfikacji ramy Kona Stinky 2007r.
-Główka sterowa 1,1/8.
-Mufa suportu 68mm
-Haki tylnego koła 10x135mm
-Sztyca 30,0mm

Zgadza się? :)

: 23.02.2015 17:53:15
autor: Yard
To się zgadza, lecz jeśli to ta z ażurowymi mostami to kumpel sztyce miał 27 z kawałkiem. ;)

: 23.02.2015 17:57:25
autor: Puncu
Pełne mosty. Ok, sztyca to najmniejszy problem, dzięki ;)

: 23.02.2015 18:04:07
autor: Yard
Panowie, co to się robiło aby duracz lepiej działał. To ma jakiś kartusz w środku? Można tam jakoś wymienić olej? Jeśli tak, gdzie tego oleju nalać?

: 23.02.2015 18:17:45
autor: Puncu
Kartusz? Chcesz zrobić Duracza na gaz? :lol: Kartridż raczej ;)

Na forum jest temat o tym - http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... uning+duro

: 23.02.2015 21:51:16
autor: Nieznajomy1596
Kubala- a dlaczego mnie ogranicza?

: 23.02.2015 22:01:07
autor: KubaLa
Bo jest za ciężki, nie wykorzystujesz pełni skoku itp itd. Wsiadłbyś do auta WRC na przykład i bardzo prawdopodobne, że jechałbyś wolniej niż "zwykłym" sportowym samochodem.

: 23.02.2015 22:05:23
autor: nhp890
To akurat nie kwestia tego czy rower jest za dobry, tylko źle dobrany - ciężka zjazdówka jeżdżona po płaskich trasach każdego będzie ograniczać.

Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak zbyt dobry rower - niezależnie od umiejętności jeźdźca. Jest tylko zbyt mało pieniędzy :mrgreen:

: 23.02.2015 22:22:14
autor: Nieznajomy1596
Dokładnie, mało hajsu :o Jak bym srał kasą to bym miał zjazdówę co sezon nową z tytanu dobrana pod mój wzrost i w ogóle! 8) Jak to się mówi:życie to nie bajka nie poszmera Cię po jajkach.

: 24.02.2015 02:54:10
autor: Zalas
Panowie a tak ogólnie to jak robicie jak kupujecie rowerek do zjazdu, bierzecie zawsze swój rozmiar czy np. rozmiar lub dwa mniejszy?

: 24.02.2015 07:27:08
autor: MUSZEL
każda rama i firma ma swoją inną rozmiarówkę (nieraz Mka ma większy reach, WB i ETT od innej Lki) to raz, dlatego patrzy się na cyferki w geometrii i porównuje (trzeba mieć pewne rozeznanie i wiedzieć czego się chce i na czym się już jeździło), dwa każdy ma inne preferencje, niektórzy lubią za duże lub za małe ramy

: 24.02.2015 07:47:49
autor: Nieznajomy1596
Ja wolę trochę za duże, bo rower starcza na dłużej.Mam 156cm i jeżdżę na 16, a w rozmiarach typu s,l,m itp. to się nie orientuje. Bierz na jakiej Ci wygodnie, a nie że wzrost taki to rama też taka