
Yeti 303 vs. Intense Socom
B.Z. pokazac ci jak jade w PŚ?? haha xD jezdze dla przyjemnosci, nie dla osiagniec, NIE WYPOWIADAJ SIE CZLOWIEKU JAK SPRZETU NIE DOTYKALES!!
17,3kg w zupelnosci mnie zadowala, pewnie na socomie mial bym 15kg, ale sante v10 4 dniowa polamalem w zielencu na treningach
Koniec, nie wypowiadam sie juz tu!!
Pozdro!!
17,3kg w zupelnosci mnie zadowala, pewnie na socomie mial bym 15kg, ale sante v10 4 dniowa polamalem w zielencu na treningach

Pozdro!!
Włodek: Akurat o sensowne geo to nierudno, obecne standardy to 67* na główce mierzone ze stosunkowo krótkimi widelcami, a więc uzyskanie nawet 65* nie jest niemożliwe, pytanie tylko w której ramie spawy wytrzymają. Gorzej o definicję "odpowiedniego skoku". Mnie wystarcza 15 cm i jest to standard we współczesnych endurakach. Być może istnieje nawet coś większego. Tak jak pisałem, uderz z tym tematem do Schodka, ja nigdy nie robiłem podejścia do tego typu ram z takich samych powodów, z jakich Spaced nie chce odchudzić swojego bika poniżej 17 kg więc się nie orientuję w tym temacie, niemniej jednak to co pisał Schodek brzmi sensownie, a jak patrzę na niektóre ramy do enduro to rzeczywiscie ma prawo dać radę, zwłaszcza jeśli rider jest lekki.
Uderz do Schodka, on na pewno ma w tej materii o wiele więcej do powiedzenia ode mnie, przy Twojej wadze sprawa jest conajmniej warta rozważenia, obecne ramy enduro wytrzymują umiarkowane skoki, pałowanie po średniej wielkosci kamieniach pod riderami ważącymi circa 80 kg (oczywiscie przy nienagannej technice jazdy) nie sądzę, żeby przy Twojej wadze był jakiś problem.
Biker JG - skoro jeździsz dla przyjemnosci to zalecam jakieś ziółka na uspokojenie, normalnie bym nie zalecił, bo jeszcze osłabiłoby to formę zawodniczą, ale w takim wypadku bez problemu mozna brać coś na wyciszenie i jest to wskazane, bo jak tak się będziesz spinał to ci w końcu pikawa strzeli i tyle będziesz miał ze swojego Yeti. Akurat nie trzeba dotykać sprzętu, żeby stwierdzić, ze jest 50% ciężkszy od normalnej ramy i że będzie to mocno przeszkadzało komuś, kto waży 45 kg i nie pomoże w tym nawet zawieszenie typu "latający dywan". A co do skuteczności tego typu zawieszeń to jakoś bardziej przemawia do mnie to naczym jeździ czołówka PŚ (przy okazji wyjaśnie coś bo znów nie zrozumiałeś - mam w dupie zdjęcia, jechać to sobie każdy może nawet na Madagaskar, zrób wynik to powiem, że jesteś git -ziom i że wszystko wiesz najlepiej). Poza tym ciągle zero konkretów a tylko czysta agesja z twojej strony - w czym pomaga i jak bardzo takie zawieszenie w racingu? Nie potrafisz na to pytanie odpowiedzieć, zatem sam się nie wypowiadaj, bo mimo że masz taki sprzęt to takie opinie zupełnie niczego nie wnoszą do dyskusji.
[/quote] ale sante v10 4 dniowa polamalem w zielencu na treningach [quote]
Jest się czym chwalić...
Uderz do Schodka, on na pewno ma w tej materii o wiele więcej do powiedzenia ode mnie, przy Twojej wadze sprawa jest conajmniej warta rozważenia, obecne ramy enduro wytrzymują umiarkowane skoki, pałowanie po średniej wielkosci kamieniach pod riderami ważącymi circa 80 kg (oczywiscie przy nienagannej technice jazdy) nie sądzę, żeby przy Twojej wadze był jakiś problem.
Biker JG - skoro jeździsz dla przyjemnosci to zalecam jakieś ziółka na uspokojenie, normalnie bym nie zalecił, bo jeszcze osłabiłoby to formę zawodniczą, ale w takim wypadku bez problemu mozna brać coś na wyciszenie i jest to wskazane, bo jak tak się będziesz spinał to ci w końcu pikawa strzeli i tyle będziesz miał ze swojego Yeti. Akurat nie trzeba dotykać sprzętu, żeby stwierdzić, ze jest 50% ciężkszy od normalnej ramy i że będzie to mocno przeszkadzało komuś, kto waży 45 kg i nie pomoże w tym nawet zawieszenie typu "latający dywan". A co do skuteczności tego typu zawieszeń to jakoś bardziej przemawia do mnie to naczym jeździ czołówka PŚ (przy okazji wyjaśnie coś bo znów nie zrozumiałeś - mam w dupie zdjęcia, jechać to sobie każdy może nawet na Madagaskar, zrób wynik to powiem, że jesteś git -ziom i że wszystko wiesz najlepiej). Poza tym ciągle zero konkretów a tylko czysta agesja z twojej strony - w czym pomaga i jak bardzo takie zawieszenie w racingu? Nie potrafisz na to pytanie odpowiedzieć, zatem sam się nie wypowiadaj, bo mimo że masz taki sprzęt to takie opinie zupełnie niczego nie wnoszą do dyskusji.
[/quote] ale sante v10 4 dniowa polamalem w zielencu na treningach [quote]
Jest się czym chwalić...
Sx trial to jest ramka slope/enduro.
Jeżziłem na niej i ona wsumie amortyzuje tylko większe nierówności lub hopy, ja potrzebuje czegoś do dh któro będzie wybierało korzenie kamienie itd.
A pozatym sx trial nie jest taki lekki ten trek i socom są od niego lżejsze.
Jeżziłem na niej i ona wsumie amortyzuje tylko większe nierówności lub hopy, ja potrzebuje czegoś do dh któro będzie wybierało korzenie kamienie itd.
A pozatym sx trial nie jest taki lekki ten trek i socom są od niego lżejsze.
Mój bike:
http://www.pinkbike.com/photo/5223668/
http://www.pinkbike.com/photo/5223668/
Wlodek_DH z wymienionych 2 to jednak trek ma geometrie blizej do dh ale ja dalej forsowałbym lapierre dh-920. Poprzednia generacja u mnie super trzyma pomimo niskiej wagi i jest bez problemów.
Ale jak jestes lekki to moze lapierre Froggy? 180mm skoku w biku Fr. Byly jakies lekkie setupy fabrycznie nawet jesli sie nie myle.
EW. Canfield Can Diggle gdzie rama wazyła na prawde jakies grosze (bodajze 9funtów z damperem)
Ale jak jestes lekki to moze lapierre Froggy? 180mm skoku w biku Fr. Byly jakies lekkie setupy fabrycznie nawet jesli sie nie myle.
EW. Canfield Can Diggle gdzie rama wazyła na prawde jakies grosze (bodajze 9funtów z damperem)
Wlodek_DH hmm myslalem, ze mniej bo to chyba z damperem (ale kto wie bo niby model na 09 jest lzejszy - napisz do nich). Mój dh-230 wychodzi 4.05kg z powietrznym damperem.
Swoja droga - Canfield CanDiggle - 180/200mm skoku, głowka 1.5 i 135mm os z tyłu wazy 4082g z Damperem!!!
http://www.canfieldbrothers.com/candiggle.htm
Swoja droga - Canfield CanDiggle - 180/200mm skoku, głowka 1.5 i 135mm os z tyłu wazy 4082g z Damperem!!!
http://www.canfieldbrothers.com/candiggle.htm
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości