Strona 7 z 7

: 26.06.2012 13:38:02
autor: Spaced
FRmaniak pisze:Czy ja wiem czy tak ciężko.
Najlżejsze części jakie znalazłem na rowerowym to
http://rowerowy.com/czesci/obrecze_opas ... /mavic_721 590 gram
http://rowerowy.com/czesci/piasty/piast ... 0mm170gram
http://rowerowy.com/czesci/szprychy/dt_swiss_revelution 140 gram
To jest 900 gram
Jeszcze jakieś nyple trzeba by było doliczyć

Poza rowerowym jest jeszcze troche swiata.

Las3k_91 Ldz pisze:opaskę i taK wychodzi, bo z 30-40g lżejsze szprychy dałeś.
http://www.sicklines.com/gallery/data/5 ... 2_20mm.jpg
A 721 to róznie, ale waga podana jest raczej realna. Nie, nie wydaje mi się żeby to było ciężkie koło. Lżejsze piasty są już bardzo drogie, lżejsze szprychy też , a lżejsze obręcze do grawitacji to chyba tylko ZTR Flow, ale o nich też są mieszane opinie. Teraz musze je napiąć jak baranie jaja i jeździć...


Kombinować trzeba. Na 823 old 940g mi wyszło. Co prawda revo ale obrecz na tyle sztywna, że nie było kłopotów. Na ztrze <900g i 799g zależnie od stopnia szaleństwa szprychowego (870g na compach bodajze).

A co do mieszanych opini - 3/4 jazdy masz w łodzi, przednie koło. Przezyje spokojnie. Pode mną 2 sezony ten cięzszy przód już zyje, a dobity był pare razy mocno, pare gleb, pare złaman ;)

: 26.06.2012 13:49:37
autor: Las3k_91 Ldz
Rozważę przeplecenie tego na Revo, kiedy się będę nudził w długie, zimowe wieczory, jak będzie się trzymać przez lato i jesień tak jak jest. Mój 60kg znajomy w Łodzi 3 Boxxery 07-08 w sezon połamał, więc pecha można mieć. Nie chciałbym gdzieś w górach bez przedniego koła zostać, waga nie jest priorytetem [pierwszym]. Chyba widać. :D

Edit - koło z foty ofc już z opaską, żeby nie było.

: 26.06.2012 13:57:57
autor: Spaced
Na revo 721 bym nie zaplatał bo nie są dość sztywne. Pillar mega lite ss ale to juz wydatek i trudno kupic ;)

A co do łamania to jak 3 złamał to mysle, że nie pech tylko użytkownik ;)

: 26.06.2012 14:02:43
autor: Las3k_91 Ldz
Spaced pisze:Na revo 721 bym nie zaplatał bo nie są dość sztywne.
Mocny naciąg i chyba powinno być ok. Powiedzmy 721 + Revo przód, 721 + Competitiony tył, przód jest lżejszy tak jak powinno byc. Tylko dobry klucz do nypli muszę kupić - są jakieś ciekawe i ekonomiczne, bo się całkiem nie orientuję?
Spaced pisze:A co do łamania to jak 3 złamał to mysle, że nie pech tylko użytkownik
Takie u nas powietrze. Glebi, wstaje, patrzy, złamany :?

: 26.06.2012 14:04:33
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Mocny naciąg i chyba powinno być ok. Powiedzmy 721 + Revo przód, 721 + Competitiony tył, przód jest lżejszy tak jak powinno byc. Tylko dobry klucz do nypli muszę kupić - są jakieś ciekawe i ekonomiczne, bo się całkiem nie orientuję?
Wytrzymałosciowo moze ale koło sztywne nie będzie.

Las3k_91 Ldz pisze:Takie u nas powietrze. Glebi, wstaje, patrzy, złamany
Dobity przy glebie?

: 26.06.2012 14:13:50
autor: Las3k_91 Ldz
Nie, lekka gleba typu uślizg koła w bandzie i na bok.

Re: [Las3k_91 Ldz] - Norco A-Line + Boxxer WC

: 26.06.2012 14:30:06
autor: monster98
Ej, Las3k, Ty masz jakieś ryski na tym rowerze? :mrgreen:

: 26.06.2012 16:20:15
autor: Las3k_91 Ldz
Pewnie więcej niż Ty. Ale po co się nimi chwalić...?

: 26.06.2012 19:00:36
autor: boogiel
no ciężkawo kółko, cięzkawo, opuszczasz się :D

: 16.07.2012 21:14:01
autor: damianksiazek9
No no maszynka zajefajna :), a z ciekawości spytam jak się sprawuje napinacz ?
mam taki sam i nie wiem czemu tak jest ale często spada mi łańcuch pomimo tego że zmieniłem górną klatkę na nowiutką :P

: 16.07.2012 21:34:40
autor: Las3k_91 Ldz
Odkąd go założyłem, to ani razu nie spadł, wyjąłem nawet 1 śrubę, z górnej prowadnicy, bo była niepotrzebna :mrgreen:

Kwestia podkładek? Ja musiałem dać 1mm pod iscg i 1mm pod prowadnice,, żeby zębatka była w nich równo.

: 02.06.2013 23:35:05
autor: KubaLa
Coś kolorowego dołożyłeś? Flagę na przykład?
Obrazek

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 08.06.2015 15:47:55
autor: grubazjusz
co to jest duck tape mod?