Strona 7 z 7

: 21.11.2010 17:43:45
autor: Spaced
mlynooo nie wiem skąd wy ten 1000zl bierzecie? Katalogowo tak ale po okazjach róznica jest mniejsza. World cupa uzywki mozna miec <3tys w dobrym stanie, to teama pewnie jeszcze taniej.

Zreszta wychodzac z takiego załozenia praca starego race/teama tez jest dobra, a jeszcze taniej ;)

: 23.11.2010 14:27:38
autor: frango
Skoro pojawiają się tutaj osoby związane z Bicyklonem.pl to może dowiem się, czy ta oś QR 150x12 będzie dostępna w Polsce
http://www.protone-components.it/catalo ... cts_id=230
i czy jest kompatybilna z ramami/hakami przerzutek bez gwintu?

: 26.11.2010 16:04:54
autor: XxUzixX
Witajcie.
Występuje ten tłumik do Domaina? :roll:

: 27.11.2010 10:04:31
autor: freed
Spaced teoretyzujesz juz czasami za dużo. Praca race-a jest stosunkowo dobra,poza tym sam tłumik można jeszcze stuningować zwiększając jego przepustowość co z tym idzie,lepsze wybieranie wielkich i średnich dziur. Prawda jest taka,że większość osób posiadających nawet modele team i wc nie bawią się regulacją kompresji etc... więc pytanie po co przepłacać? Poza tym w tłumikach ms control dh też nic rewolucyjnego nie ma względem protoplasty,mc....

: 27.11.2010 14:31:29
autor: Spaced
freed nie teoretyzuje stare race/teamy pracuja podobnie do nowego race. Bardziej jest to zblizone do nowego niz nowy race do teama/wc. Pamietam prace starszych race/teamów, wiem jak teraz pracuje WC i róznica jest. Jak ktos ma do wydania na teama/wc to czemu ma kupowac race? Wychodzac z takiego załozenia cąły sprzet downgradowac powinien bo nie ma róznic wielkich miedzy topem, a srednia polką cenowa ;)

: 27.11.2010 15:15:55
autor: michalnz
XxUzixX Nie jest to możliwe, gdyż golenie w domainie od wewnątrz nie mają jednakowej średnicy, przy koronie są deko grubsze, występuje wyraźny skok grubości.

: 14.12.2010 23:26:13
autor: Roman_Maxx
Panowie producent rozwiązania podaje w tabeli do których amortyzatorów pasuje Protone i nie ma co kruszyć kopi na wynalazki. Z pewnością jest to bardzo ciekawy tuning dla właścicieli 888 i tyle.

: 23.01.2011 23:39:43
autor: GgG
Czy ktoś z posiadaczy Protone w swoim amortyzatorze może zdać jakąś małą relację po sezonie jazdy? Ktoś ma tą modyfikację w 888 2008 lub 2009?

: 29.01.2011 22:06:30
autor: pietryna
Podbiję trochę... Ma to ktoś w 888 2007? Wszystko na miękko się zainstalowało?

Bo mi nie chce korek w goleń się wkręcić ani trochę i nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić. Napisałem do bicyklonu ale czuje ze pomocy to raczej nie uzyskam...

: 30.01.2011 00:19:44
autor: GgG
pietryna Próbowałeś wkręcić do drugiej lagi? Może masz coś z gwintem w tej jednej, szkoda by zajechać ten korek z tworzywa.

: 30.01.2011 01:20:26
autor: bazooczyskoDH
pietryna jeśli masz dobry gwint to pewnie dostałeś zestaw nie do Twojego amora;P

: 30.01.2011 10:45:51
autor: pietryna
Nie no zestaw jest do 888. Po zdjęciach patrzę. Mógłby być to ewentualnie od nowego boxxera zestaw, ale ruchomy element który siedzi w ladze jest grubszy.
http://img692.imageshack.us/g/boxxer.jpg/
Mam ten zestaw po prawej, na jaśniejszym tle.

Lagi mam obie sprawne, bez smaru oryginalne korki wkręcają się same. A ten po pierwszym zwoju się zacina... Jak bicyklon powie że mają związane ręce to idę do tokarza zrobić sobie korek alu.

Myślałem że nie będę musiał ale widzę że gówno z tego będzie. Już chciałem składać... Po 5h doprowadzania amora do porządku z syfu jaki zostawił poprzedni właściciel(brud to chyba jeszcze z fabryki Marzocchi był - smar na pewno)

I tak właściwie... Tłumik RC2 jest lekko naruszony. Ten dolny element z regulacją kompresji ma luz. Niewielki, olej przez niego nie cieknie raczej i po skręceniu nie ma problemu pewnie(nawet puszki mi się by nie udało wcisnąć bo szczelina za mała; może czubek igły). Ale czy to może nie jest przez przypadek wina Protone(chociaż pewnie nie był używany bo właściciel musiał mieć ten sam problem i go zataił :|). Bo zwykle lagi trzymają dwa tłumiki. A teraz tylko jeden. Niby dolna komora protone powinna trzymać przez tego segera dużego ale przecież zawsze może się ugiąć chyba(bo jedyne co trzyma tą lagę do kupy to ciśnienie; gdyby go nie było to można by ją wyciągnąć aż po gwint na zestawie Protone)

Się napisałem... ale nie lubię być robiony w ***** a tutaj ewidentnie tak było. A teraz słowo przeciw słowu. Rozkręcałem amora sam i pewnie będzie moja wina że jest coś uszkodzone. Mimo że pewnie w Gregorio czy innym serwisie by mnie wyśmiali za sposób z jakim się obchodzę z tym sprzętem(chociażby to że serwis jednego dla mnie to minimum pół dnia - samo czyszczenie i olej; dla nich pewnie z pół godziny)

: 31.01.2011 18:55:43
autor: pietryna
Cóż, mogę dodać że pochopnie wypowiedziałem się o bicyklonie. Nie spodziewałem się odpowiedzi jaką dostałem w żadnym stopniu. Wiele to spraw wyjaśniło również odnośnie tego dlaczego amortyzator wygląda tak jak wygląda...

: 31.01.2011 19:05:22
autor: GgG

Cóż, mogę dodać że pochopnie wypowiedziałem się o bicyklonie. Nie spodziewałem się odpowiedzi jaką dostałem w żadnym stopniu. Wiele to spraw wyjaśniło również odnośnie tego dlaczego amortyzator wygląda tak jak wygląda...
Możesz troszkę jaśniej?

: 31.01.2011 21:10:49
autor: pietryna
O amortyzatorze na razie nie będę się wypowiadał. Możliwe że temat pojawi się w dziale skradzione.

O bicyklonie - znowu mi nie wyszło xD. Chodzi mi o pozytywne zaskoczenie doskonałym kontaktem także w niedziele i pełnym wyczerpaniem sprawy oraz odpowiedzią na wszystkie moje pytania.

Ale fakt - przekonałem się że plastikowy korek to nie to. Nie wiem czy z winy kupującego czy winy samego zestawu. Nie chciał się wkręcić w goleń mimo że był sprawny - stawiał potworny opór i się obrobił. Na dniach idę do tokarza dorobić sobie aluminiowy albo w ostateczności stalowy.

: 06.02.2011 00:23:36
autor: GgG
Na rowerowy.com można już dostać protone do boxxerów (32mm i 35mm) i Liryka. Boxxer pojawił się jakoś na dniach, tak więc domyślam się, że sklep może będzie sukcesywnie wprowadzał sprężyny do innych amortyzatorów.