Strona 7 z 9

: 09.03.2013 16:21:49
autor: szymon102
Nie wspominając o zawieszeniu (przednie). Na stronie DVO są foty v10 na pokazy. Całkiem ładne ;)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 9778_o.jpg

: 10.03.2013 09:58:05
autor: marcin.g
Zapewne jest to fura Cedrica. Zdaje się, że na PB było info na temat współpracy CG z DVO.

: 10.03.2013 10:50:08
autor: Faerie
CG jeżdzi na panaracerach

: 10.03.2013 13:43:42
autor: szymon102
Faerie pisze:Zapewne jest to fura Cedrica.
To jest pokazowy rower.

Re: DVO - nowy zawodnik w grze

: 16.03.2013 12:27:25
autor: Kokolino
jak ktos chce sie temu przyjrzeć w lepszej jakosci to http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

: 16.03.2013 12:35:08
autor: off_road
Czyżby aż tak miał się grzać, że trzeba radiatora? ;>

: 16.03.2013 15:05:41
autor: SeraaX
"prążki dla spotęgowania doznań"

: 16.03.2013 16:22:26
autor: GgG
Gdzie ten radiator? :)

: 16.03.2013 16:33:17
autor: Ron2013
Fajnie, że fabrycznie uwzględniojno potrzebę chłodznia oleju...

: 16.03.2013 17:41:40
autor: GgG
Ej no nie mówcie że myślicie, że te prążki są do chłodzenia....

: 16.03.2013 18:31:46
autor: MikiLcaa
Też mi się tak wydaje, że dużo to one nie pochłodzą :lol:

: 16.03.2013 20:51:06
autor: mysticar
To jest gwint trapezowy do wkręcania bajery w stylu: "patrzcie jaki mam zajebisty damper".

: 16.03.2013 21:19:38
autor: kubuspunxdh
GgG pisze:
Ej no nie mówcie że myślicie, że te prążki są do chłodzenia..
:D dobrze gada;) uczcie sie ;) bynajmniej nie chłodzenie

: 16.03.2013 21:22:21
autor: off_road
GgG a niby po co się zwiększa powierzchnię za pomocą tego typu rozwiązań? ;) Jakby chcieli lżej to by tych sexy prążków nie było od wciskania bajery ;)

Na dole widać ścięcia pod klucz więc damper będzie w 100% łatwo serwisowalny w domowych warunkach.

: 16.03.2013 21:28:13
autor: EZrider
Więcej mi alu gacie schłodzą niż te prążki... :D

: 16.03.2013 21:32:43
autor: off_road
Zakładając, że prążki mają przekrój kwadratowy mamy 2x wiekszą powierzchnię odprowadzania ciepła.

Pytanie czy ten damper już w założeniach miał się tak sakramencko grzać? :D

: 16.03.2013 21:58:25
autor: Schokowafel
W silnikach elekrtycznych taki drobny radiator na obudowie zauwazalnie obniza temp pracy. Jade ma pomniejszony korpus glowny celem wiekszego wyporu oleju - olej bedzie przechodzil przez zawor szybciej i w wiekszej ilości ale tot aka sama sytuacja jak RC4 i Revox z 14mm tłokiem. Pewnie bedzie sie grzac jak kazdy inny ale radiatorek nie zaszkodzi ani wiele nie pomoze. Ot taki fajny bajer :D

: 16.03.2013 22:02:31
autor: FRmaniak
A ja myślę że to po prostu dla wyglądu zrobili bo chcieli być wyjątkowi jak zawsze :D

: 16.03.2013 23:01:53
autor: djwiocha
Niemniej jednak wygląda "szpanersko" :D