Strona 7 z 9
: 09.03.2013 16:21:49
autor: szymon102
Nie wspominając o zawieszeniu (przednie). Na stronie DVO są foty v10 na pokazy. Całkiem ładne
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 9778_o.jpg
: 10.03.2013 09:58:05
autor: marcin.g
Zapewne jest to fura Cedrica. Zdaje się, że na PB było info na temat współpracy CG z DVO.
: 10.03.2013 10:50:08
autor: Faerie
CG jeżdzi na panaracerach
: 10.03.2013 13:43:42
autor: szymon102
Faerie pisze:Zapewne jest to fura Cedrica.
To jest pokazowy rower.
Re: DVO - nowy zawodnik w grze
: 16.03.2013 12:27:25
autor: Kokolino
jak ktos chce sie temu przyjrzeć w lepszej jakosci to
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
: 16.03.2013 12:35:08
autor: off_road
Czyżby aż tak miał się grzać, że trzeba radiatora? ;>
: 16.03.2013 15:05:41
autor: SeraaX
"prążki dla spotęgowania doznań"
: 16.03.2013 16:22:26
autor: GgG
Gdzie ten radiator?

: 16.03.2013 16:33:17
autor: Ron2013
Fajnie, że fabrycznie uwzględniojno potrzebę chłodznia oleju...
: 16.03.2013 17:41:40
autor: GgG
Ej no nie mówcie że myślicie, że te prążki są do chłodzenia....
: 16.03.2013 18:31:46
autor: MikiLcaa
Też mi się tak wydaje, że dużo to one nie pochłodzą

: 16.03.2013 20:51:06
autor: mysticar
To jest gwint trapezowy do wkręcania bajery w stylu: "patrzcie jaki mam zajebisty damper".
: 16.03.2013 21:19:38
autor: kubuspunxdh
GgG pisze:
Ej no nie mówcie że myślicie, że te prążki są do chłodzenia..

dobrze gada;) uczcie sie

bynajmniej nie chłodzenie
: 16.03.2013 21:22:21
autor: off_road
GgG a niby po co się zwiększa powierzchnię za pomocą tego typu rozwiązań?

Jakby chcieli lżej to by tych sexy prążków nie było od wciskania bajery
Na dole widać ścięcia pod klucz więc damper będzie w 100% łatwo serwisowalny w domowych warunkach.
: 16.03.2013 21:28:13
autor: EZrider
Więcej mi alu gacie schłodzą niż te prążki...

: 16.03.2013 21:32:43
autor: off_road
Zakładając, że prążki mają przekrój kwadratowy mamy 2x wiekszą powierzchnię odprowadzania ciepła.
Pytanie czy ten damper już w założeniach miał się tak sakramencko grzać?

: 16.03.2013 21:58:25
autor: Schokowafel
W silnikach elekrtycznych taki drobny radiator na obudowie zauwazalnie obniza temp pracy. Jade ma pomniejszony korpus glowny celem wiekszego wyporu oleju - olej bedzie przechodzil przez zawor szybciej i w wiekszej ilości ale tot aka sama sytuacja jak RC4 i Revox z 14mm tłokiem. Pewnie bedzie sie grzac jak kazdy inny ale radiatorek nie zaszkodzi ani wiele nie pomoze. Ot taki fajny bajer

: 16.03.2013 22:02:31
autor: FRmaniak
A ja myślę że to po prostu dla wyglądu zrobili bo chcieli być wyjątkowi jak zawsze

: 16.03.2013 23:01:53
autor: djwiocha
Niemniej jednak wygląda "szpanersko"
