Strona 7 z 22

: 03.09.2006 19:59:36
autor: Matys HIPNO
Ja chce zakupic duracza do streetu i dirtu i mam pytanko nie chce zakladac nowego tematu....





CZY DA SIE ZMNIEJSZYC W DURO SKOK DO 70/80 MM ??

: 03.09.2006 20:59:34
autor: Chanys89
na pewno sie da. dolozyc cos pod sprezyny negatywne, przyciac sprezyny pozytywne i ewentualnie elastomer troche. duzo mierzenia zeby wszystko spasowac...

: 09.09.2006 21:23:55
autor: dambian
[quote="dambian"]witam
ztuningowałem mojego NS według tego poradnika
pracuje o niebo lepiej ale zastanawiam sie po jakim czasie szlag go trafi ;/ Wiadomo po coś tą opaske tam założyli ;) i na pewno wiedzieli po co ;)



______________________________________________

Tak jak myślałem , że długo on nie pociągnie ;/
minoł miesiąc a NS zaczoł chodzić tak jak przed "tuningiem " - więc coś się juz w nim psuje


no ale cóż to wkońcu SR. NS


Pozdro dambian

ps tą opaskę to jednak po coś tam wsadzili ;)

: 09.09.2006 21:51:28
autor: Ajz
dambian ********** gupoty az szczypi. na pewno nie z powodu braku opaski zle chodzi. duro tuningowane przezemnie (tylko zdjecie opaski) chodzi super juz ponad rok.

: 09.09.2006 22:10:59
autor: froger34
ta opaska to cały tuning duro bez niej chodzi dobrze kumplowi zdjąłem opaske to śmiga juz z pół roku i chozi jak chodził

: 09.09.2006 22:25:23
autor: patyk_lks
dambianprzesmaruj slizgi smarem i bedzie chodzic tak jak chodzil.

: 10.09.2006 16:46:12
autor: Chanys89
ja mam durowski tlumik w moim mz race. opaske mam zalozona. tylko sobie tlok stuningowalem. i amor chodzi wysmienicie...tylko olej rzadszy troche wlac musze

: 27.09.2006 21:20:33
autor: dambian
musze go całego rozebrać żeby przesmarować slizgi ?? czy jest jakiś inny sposób ??

Pozdrawiam i czekam na odp
Dambian

: 28.09.2006 13:07:40
autor: reparil
a czy jeśli sie wbije te śrubki od dołu to nie zniszczy sie gwint?

: 28.09.2006 14:54:42
autor: Ajz
reparil nie

: 22.10.2006 08:13:58
autor: lukasz 20
niech ktos mi powie jak wyciągn.ąc z duro d 150mm skoku wszedzie szukam a tu hoi pomocy

: 22.10.2006 13:03:59
autor: fajder
Sprawa jest troche głupia :D.Mój młodszy brat rozberał duro bo chcaił je stuningować.Z prawego laga czyli tam gdzie jest ten niby tłumik już po wyjęciu sprężnyny "wyskoczyła" taka prosta rurka z spręzyną na końcu.I tu pojawai się moje pytanie czy tą rurkę z sprężyną nalerzy wsadzić spręzyną do dołu laga czy do góry a prętem w dół?.Wiem ze pytanie wydaje się dziwne ale ja sam nie mam pojęcia jak to zrobić. Nie małem nigdy duro a nie ma teraz nikogo w okolicy sie spytac ,a bart chce jeżdzić jeszcze dziś.Mógłby ktoś napisac jak to włorzyć.

: 22.10.2006 20:51:32
autor: Ajz
wszystko jest w poradniku napisane co gdzie ma byc. Ta metalowa srebrna rurka to tlumik, w srodku potem powinien znalezc sie olej. To w srodku (pałeczka + grzybek na koncu) musi byc w srodku tej srebrnej rurki "pretem" do dolu (ten "pret" musi przejsc przez dziure) a tym grzybkiem do gory. tyle.

: 27.10.2006 19:46:57
autor: uczak16
Ej jakie uszczelki beda pasowac do duro ? od bombera by byly czy raczej nie? bo chce zrobic kapiel a strasznie mam uszczelki zjechane i myslalem nad tymi od bombera ale niejestem pewien

: 27.10.2006 20:42:49
autor: Ajz
uczak16 nowe te 'sprezynki' na stare uszczelki i powinno byc ok.

: 27.10.2006 23:30:19
autor: tinkki
jestem po XXX browcach - rozkopałem właśnie mojego duracza i wpadł mi do głowy pewien pomysł <jak to po piwku> więc:
zamiast wrzucać podkładki wyciagając amora nie lepiej byłoby przedłuzyć lewą szpilkę ma ok 125 mm przestrzeni pracy <skok amora> - szpila z tłumika posiada go natomiast ok 140 mm - tak przedłużyc lewa aby miała także 140 mm przestrzeni pracy(czy jak kto by to tam chciał nazwać) - nastepnie skrócic sprężyny <ok 3 mm> odpowiadajace za wytłuminie powrotu- następnie nawiercić 2 dziury w tłumiku i skrócic elastomer - dajmy na to o 20 mm - no i wreszcie wlac olej 5 W jak juz wszystko będzie wkupie, a i bym zapomniał rozklepac spręzyny minimalnie. w rezultacie przewiduje że mozna by uzyskac 140 mm rzeczywistego- płynnego skoku z duracza.
Moje pytanie jest takie- czy ktos juz dokonywał takiej przeróbki i mógłby mi udzielić ewentualnie jakis porad ampropos tego.

: 28.10.2006 08:59:51
autor: uczak16
Ajz mi nie chodzi o uszczelki kurzowe tylko o te w srodku bo jak teraz wlalem oleju to wszystko wyplywa i sie leje po amortyzatorze calym

: 28.10.2006 12:43:49
autor: Maciek 89
przeczytałem cały ten temat i nadal nie wiem czy w końcu przy składaniu wyczyszczonego duracza można trochę mu posmarować ślizgi zwykłym towotem do łożysk łt-43 ? aha i załóżmy że od góry wleje olej 10W a od dołu wlać taki sam czy inny ?

: 28.10.2006 17:45:35
autor: tinkki
"grubskim" tawotem posmarowałem :) - mam 140 zajbiscie płynnego skoku po 5 godz kombinowania - wprost zajebiście