Strona 8 z 11
: 01.03.2009 15:12:25
autor: Spaced
Wlodek_DH Trek wazy z damperem ponad 4kg, podobnie socom. To sa wagi ze stalowa sprezyna. A ty mi mówisz, ze moze jak dasz ti sprezyne.
: 01.03.2009 15:19:45
autor: bamix71
Wlodek_DH....skąd wezmiesz tego Treka88???od Polskiego dystrybutora to raczej nie....bo ich nie zamówił

ale ja tam się nie znam

: 01.03.2009 16:09:14
autor: Wlodek_DH
Tego treka nie kupuje od dydtrubytora tylko najprawdopodobniej z ameryki nówke rame za 6500 zl
: 01.03.2009 20:22:21
autor: Spaced
Wlodek_DH trek 4.2kg czyli 200g wiecej od canfielda i nie zdziwilbym sie gdyby był delikatniejszy.
A tego treka za 6500zl? Przeciez to 1800$ kiedy rama kosztuj 3k $.
: 01.03.2009 20:24:41
autor: Wlodek_DH
Spaced Canfield mnie nie przekonuje.
Nom 6500 coś takiego.
: 01.03.2009 20:26:12
autor: Spaced
Wlodek_DH masz znizki, aukcja czy znasz jakis sklep z tym bikiem w takiej cenie?
: 01.03.2009 20:30:42
autor: Wlodek_DH
Tajemnica xD

: 01.03.2009 20:31:07
autor: bamix71
.....6500???buhaahaaa!!!za 6500 to Ja 2 poprosze

: 01.03.2009 20:36:05
autor: bamix71
ps...szukałem tej ramki ale jej nie ma!!!!mowa o aukcjach

: 01.03.2009 20:39:03
autor: Spaced
Wlodek_DH to chyba wiem, o którym mówisz i watpie zeby to było 6500zl

: 01.03.2009 20:59:42
autor: Zaborowski1
Czy ten Trek jest naprawde lepszy od Socoma ?
: 01.03.2009 21:02:54
autor: Spaced
Zaborowski1 ma geometrie do DH zamiast FR

: 01.03.2009 21:07:47
autor: Steel2
Tak, na 200% kolega Wlodek_DH to zauważy. 99% ludzi z tego forum by nie rozpoznało różnic opierając się jedynie ja jeździe
: 01.03.2009 21:16:55
autor: slawkow68
a system zawieszenia, który jest lepszy w tych 2 ramach?
: 01.03.2009 21:22:08
autor: Spaced
Steel2 juz nie przesadzaj. Uwierzyles w marketing ale rama z katem głowki 66.5 stopnia nie jest rama do dh. Tak jest reklamowana ale geometria jest bardzo zblizony socom do drivera 8, który santa reklamuje jako rower FR.
slawkow68 nie ma czegos takiego. Wszystko zalezy od preferencji. Jak lubisz miekkie zawieszenie to socom. Trek wg. recenzji niesamowicie pedałuje i hamuje.
: 01.03.2009 21:52:28
autor: slawkow68
Spaced właśnie dokładnie o takie wyjaśnienie mi chodziło

: 01.03.2009 21:56:59
autor: Steel2
Kąt główki jak sam wiesz można ustawiać np 2 półką. Mało kto by wyczuł różnicę i dobrze o tym wiesz. I nie mów mi o marketingu, bo 2 lata temu kąt był jak najbardziej do DH i co nagle się zepsuło ? Sposób jazdy się drastycznie zmienił ? Nie po prostu gonisz za nowościami i pogubiłeś się już w tej gonitwie.
: 02.03.2009 00:36:44
autor: B.Z.
Steel2 pisze:I nie mów mi o marketingu, bo 2 lata temu kąt był jak najbardziej do DH i co nagle się zepsuło ? Sposób jazdy się drastycznie zmienił ? Nie po prostu gonisz za nowościami i pogubiłeś się już w tej gonitwie.
No właśnie, mnie również ciekawi ta cała pogoń za małym kątem. Aktualnie mam kąt 68* i jest OK. Nie jeżdżę wprawdzie typowego zjazdu, bardziej FR i choć nie nazywałbym tego aż tak drastycznie to nie widzę problemu w używaniu bika który ma 66,5* i można mu 2-półką w pewnym zakresie ten kąt powiększyć.
: 02.03.2009 11:04:48
autor: Spaced
Kąt główki jak sam wiesz można ustawiać np 2 półką. Mało kto by wyczuł różnicę i dobrze o tym wiesz. I nie mów mi o marketingu, bo 2 lata temu kąt był jak najbardziej do DH i co nagle się zepsuło ? Sposób jazdy się drastycznie zmienił ? Nie po prostu gonisz za nowościami i pogubiłeś się już w tej gonitwie.
Steel sam mi jojczysz o tym ile wazniejszy kat głowki od suportu i ze 0.5 stopnia robi ci róznice, a teraz mówisz, ze 1.5 stopnia to nie róznica bo to w intense. Wez przestan. Swoja droga 2 lata temu dalej to nie był kat do dh. Takie katy miały rowery po 4-5lat temu kiedy poza intensem, sunnem i paroma innymi firmami geometria w bikach była baaardzo losowa.
I tak kat mozna zmienic 2 półka ale równie dobrze mozna udawac ze mozna to zrobic w biku który ma 68 albo wiecej...
Swoja droga jakbys przestał wszystko porownywac wszystko do swojego stylu jazdy to bys wiedział o czym mówie. Mam regulacje kąta głowki u siebie i róznica 1 stopnia jest BARDZO wyczuwalna. Przy 66 stopniach rower robi sie nerwowy i niestabilny na stromszych (acz nie bardzo stromych trasach). Np. na trasie z contestu w myslenicach jezdziło mi sie bardzo zle. A mój rower jest znacznie dłuzszy od socoma wiec i tak w teorii powinien byc stabilniejszy.