Emes DH-Frame
jesli chodzi o geometrie to bardzo lubię na ten temat dyskutowaćSpaced pisze:
frango najlepiej jedno i drugie bo inny kat głowki wymaga innej długosci dupki w rowerze by oba koła były tak samo dociążone.




ps. dzisiaj juz jestem po 4 szybkich browcach, może jutro rozwinę myśl jeśli ktoś nie zczaił o co mi chodzi

SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Może dlatego że przy zakładaniu lub ściąganiu hydraulików trzeba je rozmontowywać i przelewać. Niby nie dużo roboty ale zawsze.SegatiV pisze: quilong wytłumacz dlaczego Cię to martwi?
Z 2 strony przewód jest dodatkowo zabezpieczony przed przecięciem a do odpowietrzania hebli nie trzeba ich demontować z roweru.
Może quilong'a martwi fakt dziury w połowie chainstaya?
Przewodu puszczonego po górnej krawędzi rury nie da się przeciąć. Nie ma czym.
Ja mam nawet puszczony od wewnętrznej strony wahacza, od strony opony i przez cały sezon nic się nie stało.
Niemniej jednak, ja też mam jakieś dziwne opory przez puszczaniem przewodu środkiem...
Przewodu puszczonego po górnej krawędzi rury nie da się przeciąć. Nie ma czym.
Ja mam nawet puszczony od wewnętrznej strony wahacza, od strony opony i przez cały sezon nic się nie stało.
Niemniej jednak, ja też mam jakieś dziwne opory przez puszczaniem przewodu środkiem...

pozdro
frango
frango
jasiek_krk dokładnie tak jak mówi frango. Z wypowiedzi quilong jasno można wywnioskować że martwi go "dziura" w wahaczu, bardziej niż kłopoty wynikające z wewnętrznego prowadzenia. [edit. dla mniej kumatych. Chodziło mi o to że wyżej wymieniony Pan martwi się o to iż owa "dziura" osłabi wahacz. Co jest bzdurą]
Fajne jest to rozwiązanie, choć jak mówi frango ciężko jest urwać kable jeśli masz je mądrze pociągnięte, a nie tak ze 2m wystaje poza rame :P
Fajne jest to rozwiązanie, choć jak mówi frango ciężko jest urwać kable jeśli masz je mądrze pociągnięte, a nie tak ze 2m wystaje poza rame :P
SegatiV tak czy siak powinna być możliwość zewnętrznego prowadzenia przewodu. Składasz rower i na dzień dobry musisz przelać od nowa heble, niby drobnostka ale jakże upierdliwa.
xsnailx rama ładnie się prezentuje, popracowałbym jeszcze nad naklejkami i wprowadził gamę ciekawych kolorów np. kawasaki green, błotnik na damper w zestawie z ramą oraz jakiś protector na tylni wahacz z logiem Emesa bo łańcuch nie miłosiernie będzie obijał ramę. Niby pierdoły ale przynajmniej dla mnie dość ważne.
xsnailx rama ładnie się prezentuje, popracowałbym jeszcze nad naklejkami i wprowadził gamę ciekawych kolorów np. kawasaki green, błotnik na damper w zestawie z ramą oraz jakiś protector na tylni wahacz z logiem Emesa bo łańcuch nie miłosiernie będzie obijał ramę. Niby pierdoły ale przynajmniej dla mnie dość ważne.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
Cubus5 i wszystko to pewnie w cenie ramy?
Ideą tego projektu - z tego co wiem - jest stworzenie ramy która będzie ładna, nietuzinkowa, a przy czym tania, brzydko nazwę "masówka", tylko że taka z duszą, bo chłopaki solidnie dopracowują swój projekt.
Odnośnie hamulców, ja kupując swoje heble musiałem na starcie rozbierać tylni, ponieważ był o 50cm za długi. Poza tym taki zabieg, który poprawia estetykę nie jest kłopotliwy.
Ideą tego projektu - z tego co wiem - jest stworzenie ramy która będzie ładna, nietuzinkowa, a przy czym tania, brzydko nazwę "masówka", tylko że taka z duszą, bo chłopaki solidnie dopracowują swój projekt.
Odnośnie hamulców, ja kupując swoje heble musiałem na starcie rozbierać tylni, ponieważ był o 50cm za długi. Poza tym taki zabieg, który poprawia estetykę nie jest kłopotliwy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości