Emes DH-Frame

frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Wolałbym regulację kąta główki za pomocą dodanych w zestawie reduktorów, jak w Summumie niż zmianę bazy.

Prosty, tani wymienny hak przerzutki MUSI być.
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

frango najlepiej jedno i drugie bo inny kat głowki wymaga innej długosci dupki w rowerze by oba koła były tak samo dociążone.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

...tyle że nie zapominajmy, że tutaj mamy do czynienia z projektem skierowanym głównie do osób z mniej zasobnym portfelem i/lub mniej "racingowym" podejściem do jazdy. Więc prostota jest jak najbardziej wskazana.
TomcioFR
Posty: 192
Rejestracja: 17.06.2009 20:35:39
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: TomcioFR »

xsnailx co to za napinacz na ostatnim zdjęciu ? rower prezentuje się mistrzowsko , jak oscyluje wagowo cały sprzęt ze zdjęcia ?
http://tomciofr.pinkbike.com/
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

Spaced pisze:
frango najlepiej jedno i drugie bo inny kat głowki wymaga innej długosci dupki w rowerze by oba koła były tak samo dociążone.
jesli chodzi o geometrie to bardzo lubię na ten temat dyskutować :D i tu spaced nie do końca sie z Tobą zgadzam ;) niekoniecznie dwa koła muszą być tak samo dociążone. W wszystko zależy od tego czego oczekujemy od ramiki ;) tak samo jet w samochodach, idealne rozłożenie masy nie polega na 50/50 wszystko zelezy od przeznaczenia auta, gdzie ono ma znaleźć zastosowanie itd... ;)

ps. dzisiaj juz jestem po 4 szybkich browcach, może jutro rozwinę myśl jeśli ktoś nie zczaił o co mi chodzi :D
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Damian04 zle mnie zrozumiałes. Nie miałem na mysli tak samo dociązone czyli 50/50 tylko żeby stosunek dociązenia przodu i tyłu był taki sam dla róznych ustawień geometrii.
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

Spaced w pozycji wyjściowej jest to niemożliwe ;) z wiadomych względów :D
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Damian04 nie mam zielonego pojecia co teraz napisales. Jakiej pozycji wyjsciowej? Tej po 4 piwach? :P
Ufik
Posty: 548
Rejestracja: 15.02.2005 19:18:04
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ufik »

TomcioFR Mozartt WoG to jest
xsnailx
Posty: 276
Rejestracja: 14.09.2009 10:35:07
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: xsnailx »

@frango, hak przerzutki jest prosty i tani, to kawal plaskiego alu z dwoma gwintami :)

jak kolega napisal, napinacz to Mozartt WoG , Jonasz w tym sezonie bedzie smigal na komponentach Weeze:

Obrazek
http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Z weeze prezentuje się o wiele lepiej, mega estetyczne są te komponenty.. Również i ja będę miał cały "komplet" od weeze..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

xsnailx pisze:@frango, hak przerzutki jest prosty i tani, to kawal plaskiego alu z dwoma gwintami Smile
Wiesz, widziałem takie wynalazki, które dało radę wyciąć tylko na CNC ;)
Może warto użyć haka od roweru jakiegoś popularnego producenta? Tak, by zawsze był pod ręką?
pozdro

frango
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

mnie trochę martwi przewiercony profil tylnych widełek, wolałbym zewnętrzne prowadzenie przewodów od hamulca.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

quilong wytłumacz dlaczego Cię to martwi? Bo szczerze nie mam pojęcia co w tym takiego.

Rower wygląda zacnie, no ale powtarzam się :)
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

SegatiV pisze: quilong wytłumacz dlaczego Cię to martwi?
Może dlatego że przy zakładaniu lub ściąganiu hydraulików trzeba je rozmontowywać i przelewać. Niby nie dużo roboty ale zawsze.

Z 2 strony przewód jest dodatkowo zabezpieczony przed przecięciem a do odpowietrzania hebli nie trzeba ich demontować z roweru.
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Może quilong'a martwi fakt dziury w połowie chainstaya?
Przewodu puszczonego po górnej krawędzi rury nie da się przeciąć. Nie ma czym.
Ja mam nawet puszczony od wewnętrznej strony wahacza, od strony opony i przez cały sezon nic się nie stało.
Niemniej jednak, ja też mam jakieś dziwne opory przez puszczaniem przewodu środkiem... ;)
pozdro

frango
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

jasiek_krk dokładnie tak jak mówi frango. Z wypowiedzi quilong jasno można wywnioskować że martwi go "dziura" w wahaczu, bardziej niż kłopoty wynikające z wewnętrznego prowadzenia. [edit. dla mniej kumatych. Chodziło mi o to że wyżej wymieniony Pan martwi się o to iż owa "dziura" osłabi wahacz. Co jest bzdurą]

Fajne jest to rozwiązanie, choć jak mówi frango ciężko jest urwać kable jeśli masz je mądrze pociągnięte, a nie tak ze 2m wystaje poza rame :P
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

SegatiV tak czy siak powinna być możliwość zewnętrznego prowadzenia przewodu. Składasz rower i na dzień dobry musisz przelać od nowa heble, niby drobnostka ale jakże upierdliwa.
xsnailx rama ładnie się prezentuje, popracowałbym jeszcze nad naklejkami i wprowadził gamę ciekawych kolorów np. kawasaki green, błotnik na damper w zestawie z ramą oraz jakiś protector na tylni wahacz z logiem Emesa bo łańcuch nie miłosiernie będzie obijał ramę. Niby pierdoły ale przynajmniej dla mnie dość ważne.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Cubus5 i wszystko to pewnie w cenie ramy?

Ideą tego projektu - z tego co wiem - jest stworzenie ramy która będzie ładna, nietuzinkowa, a przy czym tania, brzydko nazwę "masówka", tylko że taka z duszą, bo chłopaki solidnie dopracowują swój projekt.

Odnośnie hamulców, ja kupując swoje heble musiałem na starcie rozbierać tylni, ponieważ był o 50cm za długi. Poza tym taki zabieg, który poprawia estetykę nie jest kłopotliwy.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości