Strona 8 z 13

: 26.03.2012 16:41:41
autor: Spaced
LestatBiker pisze:W monsterze nie narzekałem na czułosć i narzekać nie będę.
To jaki problem w boxxerze, który ma mniejsza nieresorowaną?
LestatBiker pisze:A sam mnie się czepiasz że mam monstera na maxa podniesionego;) tym samym zaprzeczyłeś sam sobie wielokrotnie wypowiadajac sie o tym że im niżej tym lepiej, jednoczesnie potwierdzając, że ze sprzętem jest jak z gaciami, każdy ubiera pod własny tyłek.
Nie, wiele razy mówilem że niżej to lepiej JAK JEST ZA WYSOKO, NIE ZAWSZE. Znasz pojecie złotego środka?
LestatBiker pisze:Dla Ciebie każdy argument, to żaden argument
To, że sie często Z TOBĄ nie zgadzam, nie znaczy że nie zgazam sie dla zasady.

: 26.03.2012 16:48:38
autor: Czlenson
LestatBiker pisze:Spaced napisał(a):
"troche czulszy. "


o wiele wiele bardziej czulszy
No raczej tylko trochę. I co Ci z tej trochę lepszej czułości skoro przy przyzwoitym poziomie jazdy podkręcasz wolną i szybką kompresje? Parking?
LestatBiker pisze:GgG napisał(a):
"Bo waży więcej niż rama?"


Znów bijatyka o wagę klocka w tyłku?
Można postawić klocka iiiiiiiii mieć lżejszy amor.

Wracając do tematu .... czekam na przewiezienie się na LL z CCDB 8)

: 26.03.2012 19:35:46
autor: off_road
A sie czepiacie avy :D

Jest ładny i niespotykany w PL :D To mi wystarcza aby go trzymac ;)
ps. Ava 2k a boxx z ava ponad 3k :P kolejny argument?

jak bede chciał miec ponizej 15kg kupie sobie kolarke :P

Mogę kogoś prosić o zmierzenie srednicy dolnych lag w boxxerze?

: 26.03.2012 20:05:31
autor: KubaLa
off_road pisze:jak bede chciał miec ponizej 15kg kupie sobie kolarke :P
Ahahhaha i to jest najlepszy argument. :lol: Ale jak Cię kiedyś Spaced przekona to jestem chętny na avę ;D

: 26.03.2012 20:20:40
autor: EZrider
Spaced pisze:nie znaczy że nie zgazam sie dla zasady.
Czy ja wię... :D
Spaced pisze:Co jest lepszego w avie? Mniej sztywny, troche czulszy.
Hmm, może przeżywalność po kolizjach i odporność mechaniczna? Jeszcze nie wiem jakie Ava ma smarowanie, ale jak full open bath to wszystko jasne.

: 26.03.2012 20:40:52
autor: off_road
EZrider pisze:Jeszcze nie wiem jakie Ava ma smarowanie, ale jak full open bath to wszystko jasne.
Pełna kąpiel :) + Uszczelki z kawasaki KX :P

Tlumik ma w standardzie:
"NON-RECIRCULATING CARTRIDGE SYSTEM"

czyli zasysanie oleju tylko z dołu nie tak jak w marzocchi gora i doł. Dzieki temu w tłumiku olej nigdy nie jest spieniony :)

Obrazek

: 26.03.2012 20:48:02
autor: Spaced
EZrider pisze:Hmm, może przeżywalność po kolizjach i odporność mechaniczna? Jeszcze nie wiem jakie Ava ma smarowanie, ale jak full open bath to wszystko jasne.
Damper Avalanche tez jest full open bath, nie tylko wideł.

A nowym boxxerom brakuje wytrzymałosci tylko do jazdy w internecie. Mi tu po prostu boxxer pasuje. Na pracy straci sie marginalnie jesli wcale biorac pod uwage róznice w sztywności, zyska sie normalne mostki. Amor fajny z glorka ale tutaj troche jak mieć piękną dziewczyne dziewice konsekrowaną ;)

: 26.03.2012 20:51:39
autor: off_road
Spaced jeden lubi ogród, drugi córkę ogrodnika. ;]

: 29.03.2012 11:35:50
autor: off_road
Mały up o fotosy.

: 29.03.2012 12:20:51
autor: BikerJG
System smarowania troche bez sensu - o ile dobrze rozumiem :P Ale rower miodny.

: 29.03.2012 12:26:23
autor: off_road
BikerJG pisze:System smarowania troche bez sensu - o ile dobrze rozumiem :P
Temat wyczerpany pare stron wcześniej ;)

: 29.03.2012 14:15:24
autor: BikerJG
off_road pisze:Temat wyczerpany pare stron wcześniej ;)
Zaraz poszukam, nie chcialo mi sie czytac calosci :P

: 29.03.2012 14:27:59
autor: jasiek_krk
dobrze że dałeś normalne zdjęcia bo w tych wcześniej przesadziłeś z kolorami ;)

temat smarowania wyczerpany to fakt ale swoją drogą ( sorry ) zbiorniczek wygląda jak byś sie bał niespodziewanego testu na obecność narkotyków :D poza tym fajny patent choć ja bym u siebie nie montował.

Spaced chwali sobie swój sprzet więc ciężko się dziwić że poleca to na czym mu dobrze. Dyskusje są bez sensu bo:
"ze sprzętem jest jak z gaciami, każdy ubiera pod własny tyłek."
.

Ja bym się Avy trzymał bo fajnie mieć coś oryginalnego. A to że wideł przy tej ramie wygląda na duży? Trudno.

ps: wiesz że jesteś prekursorem CCDB w tej ramie? ( tzn w wersji przed modernizacją ). Miejsca na zbiorniczek to tam za dużo nie masz ;)

: 29.03.2012 14:55:55
autor: Spaced
jasiek_krk pisze:A to że wideł przy tej ramie wygląda na duży
Raczej mi o wage chodziło bo lekka rama i ciezki amor ale czepiam sie ;)

Jasiek - dobrze rozumiem, ze to juz wersa z linkami akceptującymi więcej damperów?

: 29.03.2012 15:51:37
autor: Czlenson
Spaced pisze:dobrze rozumiem, ze to juz wersa z linkami akceptującymi więcej damperów?
To nie była kwestia linków a przedniego trójkąta. Kaniaes jednak popieścił popieścił i ccdb we wcześniejszej wersji też się zmieścił.

: 29.03.2012 16:02:07
autor: off_road
Czlenson pisze:To nie była kwestia linków a przedniego trójkąta. Kaniaes jednak popieścił popieścił i ccdb we wcześniejszej wersji też się zmieścił.
Oczywiście pieszczone w zmowie z producentem ;)

: 29.03.2012 16:04:14
autor: jasiek_krk
@Spaced: tak jak Czlenson napisał, generalnie rama akceptowała wszystkie dampery oprócz CCDB. Co do Avy wiem że Tobie o wagę chodziło ale zdaje się że ktoś o gabarytach też wspomniał i do tego nawiązałem.

off_road: hehehe musisz być w tym dobry ;)

: 29.03.2012 16:08:48
autor: off_road
jasiek_krk pisze:off_road: hehehe musisz być w tym dobry ;)
Moja kobita nie narzeka ;)

: 29.03.2012 19:37:58
autor: LestatBiker
Czlenson pisze: I co Ci z tej trochę lepszej czułości skoro przy przyzwoitym poziomie jazdy podkręcasz wolną i szybką kompresje? Parking?
Mylisz sie. Lepsza czułosć oznacza lepszą tolerancję względem laga+ślizgi, im lżej , im mniejsze tarcie tych elementów, tym więcej sił idzie bezpośrednio na tłumnik, co zapewnia lepszą pracę po całosci skoku.