Strona 8 z 9

: 16.03.2013 23:02:53
autor: FRmaniak
I o to im chodziło :D

: 17.03.2013 17:11:52
autor: GgG
Obrazek

offtopując są jeszcze piasty do kompletu, także chłodzone ;)

: 17.03.2013 17:30:07
autor: KubaLa
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 17.03.2013 21:44:56
autor: djwiocha
One już nie wyglądają "szpanersko" :D są raczej blee i fuj jak dla mnie.

: 22.04.2013 19:30:02
autor: off_road
Nie żebym coś ;)

cytat z fejsa DVO:

"The cooling fins also keep the oil cool & consistent."

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

: 22.04.2013 19:35:18
autor: KubaLa
Ciekawe o ile to poprawia pracę ;) 0,05%? Ale chłyt marketingowy jest :)

: 27.11.2013 17:56:48
autor: komarek
Lekki odkop. Na hadronsport.com jest już preorder Emeralda 2014 http://hadronsport.com/dvo-2014-emerald-tapered-26.html U nich wersje Emeralda będą dwie 26" i 27,5", oraz w dwóch kolorach czarne i zielone.

: 04.12.2013 02:36:53
autor: xKaNiOnx
Zauważcie, że na stronce na rysunku prążków nie ma:
http://www.dvosuspension.com/2012/12/fi ... oil-shock/

Zatem dodane zostały później - wątpię by przypadkowo.

Dodatkowo można zauważyć, że nie ma klasycznego tłoczka IFP tylko gumowy Bleeder - olej styka się cały czas z całkowita powierzchnia ścianek bocznych dampera (w przeciwieństwie do klasycznego IFP) co może wraz z żeberkami sugerować chęć chłodzenia oleju.

Czy to coś daje? Pod wpływem ciepła olej staje się rzadszy oraz wzrasta ciśnienie powietrza w reservoir.

W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła ;)

Re:

: 04.12.2013 14:40:54
autor: jeżykBDG
xKaNiOnx pisze:W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła ;)
Z tym azotem to jest mit.Często mówiłem o tym, że azot jest bardziej odporny na zmiany temperatury niż powietrze do póki nie sprawdziłem współczynnika rozszerzalności temperaturowej tych dwóch gazów.

Re: Re:

: 04.12.2013 16:44:09
autor: xKaNiOnx
jeżykBDG pisze:
xKaNiOnx pisze:W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła ;)
Z tym azotem to jest mit.Często mówiłem o tym, że azot jest bardziej odporny na zmiany temperatury niż powietrze do póki nie sprawdziłem współczynnika rozszerzalności temperaturowej tych dwóch gazów.
Zdanie "azot jest bardziej odporny na zmiany temperatury niż powietrze" jest ciągle logicznie prawdziwe (a to, że różnica w 4 miejscu po przecinku to już co innego ;))

Współczynnik podaje się zazwyczaj dla ciśnienia atmosferycznego z tego co kojarzę, a w damperze mamy kilkanaście razy wyższe ciśnienie i super malutką objętość.

Anyway - zgadzam się z Tobą - dlatego napisałem to zdanie z uśmieszkiem i wspomniałem, że jest to zdanie Fox'a (w sensie, że najczęściej w kontekście Foxa je słyszałem)

: 07.12.2013 01:09:55
autor: Stefanfd
Wydaje mi się ze nikt wcześniej tego nie podawał :)
Wygląd sam w sobie bardzo ciekawy
Wykonanie również kulturalne pytanie tylko czy ktoś w Polsce będzie widzieć sens pakowania się w tą firmę
Miłego oglądania
http://www.pinkbike.com/news/DVO-Emeral ... -2013.html

: 07.12.2013 04:27:52
autor: muras
Czytałem ten artykuł i utwierdzam się w przekonaniu że ten cały DVO to po prostu droższy i pewnie nieco lepszy brand Suntoura.

Re:

: 07.12.2013 21:20:49
autor: wrapped79
muras pisze:Czytałem ten artykuł i utwierdzam się w przekonaniu że ten cały DVO to po prostu droższy i pewnie nieco lepszy brand Suntoura.
Gdzie to wyczytałeś ???? Bo jeśli wykorzystywanie mocy produkcyjnych Suntoura uważasz za takie coś to pewnie wg. Ciebie w pewnych latach Marzocchi też było Suntourem :D :D :D

Pozdrawiam

: 07.12.2013 21:29:55
autor: KubaLa
Akurat co do M to fakt, było suntourem... Nawet jakość podobna na początku :P

: 07.12.2013 21:49:25
autor: wrapped79
Do tej pory jakość Marzocchi pozostawia wiele do życzenia ( mimo iż teraz mają swoją fabrykę) - nawet ostatnie problemy ze złotymi lagami o tym świadczą :P.

A co do Suntoura to duuuuużo zmieniło się na ich korzyść - sam fakt wyprodukowania i wdrożenia RUX-a ( który nie zapeszając jest całkiem fajnym amorkiem) i wiele pozytywnych opinii na jego temat mówi wiele. Nie mówimy oczywiście o amorach OEM-owych typu XCR itp. - bo tu wiadomo ilość przemawia a nie jakość ale popatrzmy na linię amorów Aftermarketowych - całkiem konkretnie zarówno i cenowo jak i jakościowo to w teraz wygląda.

Pozdrawiam

Re: Re:

: 07.12.2013 22:20:24
autor: muras
wrapped79 pisze:
muras pisze:Czytałem ten artykuł i utwierdzam się w przekonaniu że ten cały DVO to po prostu droższy i pewnie nieco lepszy brand Suntoura.
Gdzie to wyczytałeś ???? Bo jeśli wykorzystywanie mocy produkcyjnych Suntoura uważasz za takie coś to pewnie wg. Ciebie w pewnych latach Marzocchi też było Suntourem :D :D :D

Pozdrawiam
Nigdzie nie wyczytałem, biorę to na chłopski rozum i znajomość realiów rządzących rynkiem i zasadami marketingu.
Jakoś nie chce mi się wierzyć że gość z wizją jeździł na targi z iShitem z projektami i zawracał dupę potentatom z branży aż w końcu trafił na jednego z największych producentów sprzętu rowerowego na świecie i ten postanowił pomóc mu realizować siebie jako projektanta zawieszeń. Bardziej prawdopodobne mi się wydaje że SR zatrudnił byłego pracownika Marza do pracy nad nową marką ekskluzywnych amortyzatorów rowerowych. Full CNC & carnonowe DVO brzmi lepiej niż kolejny wyższy model Duroluxa.

Re: Re:

: 07.12.2013 22:32:58
autor: wrapped79
muras pisze:
Nigdzie nie wyczytałem, biorę to na chłopski rozum i znajomość realiów rządzących rynkiem i zasadami marketingu.
Jakoś nie chce mi się wierzyć że gość z wizją jeździł na targi z iShitem z projektami i zawracał dupę potentatom z branży aż w końcu trafił na jednego z największych producentów sprzętu rowerowego na świecie i ten postanowił pomóc mu realizować siebie jako projektanta zawieszeń. Bardziej prawdopodobne mi się wydaje że SR zatrudnił byłego pracownika Marza do pracy nad nową marką ekskluzywnych amortyzatorów rowerowych. Full CNC & carnonowe DVO brzmi lepiej niż kolejny wyższy model Duroluxa.
No to niezły z Ciebie znawca marketingu i realiów - i może niech tak pozostanie :D :D :D

: 07.12.2013 23:29:52
autor: KubaLa
Nawet jeśli, to co to zmienia?

: 08.12.2013 19:35:33
autor: Ron2013
Pietryna ale Ty Kolego prymitywny jesteś - bo pokazali od czego startowali, pokaż to i ty co potrafisz!
apropo tego zrdoworosądkowe myślenie i szacynek dla wymagań prawdzuwych bikerów a nie tylko internetowych hajeterów...