No a czemu nie? Błotniczek z tworzywa sztucznego jakieś 20-30zł, protector 20zł, mocowania linki nawet przyklejane - parę złotych. Dostać to wszystko w zestawie? Bezcenne. Koszty widać nie duże a zadowolenie kupujących bardzo duże.SegatiV pisze: Cubus5 i wszystko to pewnie w cenie ramy?
Emes DH-Frame
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
SegatiV martwi mnie dlatego, że wygląda, nawet z puszczonym przewodem przez niego okropnie!, zresztą większość będzie miała puszczony przewód na zewnątrz, i taka dziura nie wiem po co się przyda...nie ma co uszczęśliwiać ludzi na siłę, dać normalne mocowania na zipy, większości ram to nie szpeci. Może nawet osłabiać ta dziura ten element, zauważcie że po tej stronie jest hamulec i nie małe siły...jak dla mnie rozwiązanie bez sensu, pod względem technicznym i estetycznym. Reszta naprawdę bardzo fajna 
Puścić w tym stylu i nie ma problemu
http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 500-70.jpg

Puścić w tym stylu i nie ma problemu
http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 500-70.jpg
quilong Hahha
"może", ukochany argument krzykaczy 
Owe "dziury" skierowane są do osób poszukujących takiego rozwiązania ( i takich którym przeszkadzać do nie będzie w porównaniu z wieloma plusami tej konstrukcji).
Zastanów się o co Ci chodzi, czy o dobro "ludzi", czy Twoje widzimisię...
Cubus5 ostatecznie "ktoś" za to będzie musiał zapłacić. Poza tym mi nie jest potrzebna osłona na ramę, wolę Materiałową taśmę izolacyjną
W dodatku taki "błotniczek" to nie taka prosta sprawa. Rzeczywiście 20pln jeśli kupujesz ich 10000, a jeśli ktoś w ogóle podejmie się wykonania 10szt czy nawet 50, specjalnie pod tą ramę, to uwierz nie będzie to "tylko 20-30pln", taki to sobie samemu można zrobić.


Ktoś chcę Cię na siłę uszczęśliwić? Raczej nie wydaje mi się, bo nie widzę 20 postów z przeprosinami, i deklaracjami że "dziura" zniknie.quilong pisze:nie ma co uszczęśliwiać ludzi na siłę
Owe "dziury" skierowane są do osób poszukujących takiego rozwiązania ( i takich którym przeszkadzać do nie będzie w porównaniu z wieloma plusami tej konstrukcji).
Zastanów się o co Ci chodzi, czy o dobro "ludzi", czy Twoje widzimisię...
Cubus5 ostatecznie "ktoś" za to będzie musiał zapłacić. Poza tym mi nie jest potrzebna osłona na ramę, wolę Materiałową taśmę izolacyjną

W dodatku taki "błotniczek" to nie taka prosta sprawa. Rzeczywiście 20pln jeśli kupujesz ich 10000, a jeśli ktoś w ogóle podejmie się wykonania 10szt czy nawet 50, specjalnie pod tą ramę, to uwierz nie będzie to "tylko 20-30pln", taki to sobie samemu można zrobić.
SegatiV przepraszam za moje widzi mi się, oczywiście Ty masz racje.
Jeśli nie zrozumiałeś, to chodziło mi o to że większość ludzi nie będzie puszczała tamtędy przewodu, a daje się im tylko jedna możliwość(że niby najlepszą) i właśnie to jest uszczęśliwianie na siłę. Zresztą ta dziura ma dawać tylko efekt wizualny, bo hamulec od niej nie będzie lepiej hamował, rower nie będzie lepiej jeździł w zakrętach, a jeśli ta wcześniej wymieniona większość nie puści przewodu przez niego to ta dziura da wręcz odwrotny efekt, przewód przypięty zipem(sam musisz stwierdzić, że to jest brzydsze rozwiązanie niż przypięcie do estetycznej przelotki).
Dodatkowo taka dziura w tym miejscu naprawdę może osłabić konstrukcje(siła od hamulca) intensy m1 pękały w tym miejscu a nie miały wywierconej dziury, tyle że tam była inna konstrukcja wahacza. Ale teraz też błądzę, rama była przeliczona, jak napisał ktoś w pierwszym poście, na pewno to uwzględnili.
Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam
Jeśli nie zrozumiałeś, to chodziło mi o to że większość ludzi nie będzie puszczała tamtędy przewodu, a daje się im tylko jedna możliwość(że niby najlepszą) i właśnie to jest uszczęśliwianie na siłę. Zresztą ta dziura ma dawać tylko efekt wizualny, bo hamulec od niej nie będzie lepiej hamował, rower nie będzie lepiej jeździł w zakrętach, a jeśli ta wcześniej wymieniona większość nie puści przewodu przez niego to ta dziura da wręcz odwrotny efekt, przewód przypięty zipem(sam musisz stwierdzić, że to jest brzydsze rozwiązanie niż przypięcie do estetycznej przelotki).
Dodatkowo taka dziura w tym miejscu naprawdę może osłabić konstrukcje(siła od hamulca) intensy m1 pękały w tym miejscu a nie miały wywierconej dziury, tyle że tam była inna konstrukcja wahacza. Ale teraz też błądzę, rama była przeliczona, jak napisał ktoś w pierwszym poście, na pewno to uwzględnili.
Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam
xsnailx spoko, ja mam do tego lightowe podejście, zdziwiła mnie reakcjaSegatiV.
Uważam, tak jak pisałem wcześniej, że jest to najlepsza polska rama jak do tej pory, bardzo dopracowana i w zasadzie tylko ten jeden element mi się nie podoba, no i osobiście bym wolał od razu mocowanie na 203(szczegół).
Generalnie mi pomysł z przewierceniem profilu się nie podoba i tyle.
Jeszcze mam_ jedno pytanie, czy były prowadzone testy na specjalnych maszynach (jak np. specialized sprawdza swoje ramy)? Czy jeździł ktoś na niej kilka miesięcy chociaż?
Uważam, tak jak pisałem wcześniej, że jest to najlepsza polska rama jak do tej pory, bardzo dopracowana i w zasadzie tylko ten jeden element mi się nie podoba, no i osobiście bym wolał od razu mocowanie na 203(szczegół).
Generalnie mi pomysł z przewierceniem profilu się nie podoba i tyle.
Jeszcze mam_ jedno pytanie, czy były prowadzone testy na specjalnych maszynach (jak np. specialized sprawdza swoje ramy)? Czy jeździł ktoś na niej kilka miesięcy chociaż?
Rama ma podobno być skierowana do osób których nie stać na drogie maszyny a chcących bawić się w dh, wewnętrzne prowadzenie to już dodatkowy koszt o jakieś 30-70zł w zależności od serwisu i przy każdej zmianie heble dodatkowy kłopot. Dajmy na to przykład, kupujemy nowy hebel rozkręcamy go montujemy, za miesiąc się sypie i chcemy wysłać na gware i koszty, koszty, koszty.xsnailx pisze:a przelotek jak narazie nie planujemy dawac bo nie poto robilismy wewnwtrzne prowadzenie, zawsze mozna sobie zipem dopomoc
A co do zipa to nie ma to jak ramka za ok 4k i przewód przyczepiony zipem obejmującym górną lub dolną rurę w przednim trójkącie. To tak jak w moim dragstarze, wygląda to paskudnie.
Zapomniałem jeszcze o jednym, kolega quilong przytoczył to co inni pisali. Mocowanie hebla odrazu na 203 a adapter pod 185 zrobić. Nie oszukujmy się, 80% w dh jeździ na tarczach 203.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
Rama jak dla mnie cudo. Jak już ktoś wyżej wspomniał jedna z fajniejszych spośród krajowych produkcji pomimo, że bazuje na katalogu. Co do naklejek to można by do czystej ramy dorzucać arkusz tak jak to bodajże Transition robiło. Nie widzę powodu czepiania się rozmiaru tarczy, uważam ze mocowanie pod 160 jest okej, daje pełne pole do manewru. Jakim problemem jest zamontować adapter? Najbardziej w ramie "kłuje mnie" właśnie puszczenie przewodów w ramie. Może i ładnie wygląda ale jak dla mnie zbyt problematyczne. Wydaje mi się, że przewody puszczone górną częścią dolnej rury nie są wiele bardziej narażone na uszkodzenie a nie widać ich prawie wcale.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 27.12.2010 16:05:05
- Kontakt:
To ciekawe...
Nikt nagle nie narzeka że to Tajwan, że katalog, że ciężki kloc 4.4kg, że to jedno-zawias - no jestem w szoku ! Skończyło się "polskie" narzekanie !
Ale niestety rozczarowałem się gdy przeczytałem temat o nowej kashimie i potencjale jaki ma KOWA. Super manufaktura została zjechana do zera, a tu nagle wychwalany jest tak masowy produkt. Pogubiłem się już w zdaniach niektórych użytkowników, którzy raz zachwalają handcrafty jako jedynie sluszne, a reszte jako "beee". Aż nagle 'ot' brandingowa rama jest podstawą jarania się.
I nie atakuje tutaj ramy. Nie mam nic do Emes. To fajny projekt,z dobrą geometrią. Tylko zwracam uwagę na ten śmieszny fakt gdzie raz zachwala się prawdziwy handmade, smakowe produkty zarzucając innym brak dusz. A na przykładzie jak wyżej nagle wszystko jest w porządku
Nikt nagle nie narzeka że to Tajwan, że katalog, że ciężki kloc 4.4kg, że to jedno-zawias - no jestem w szoku ! Skończyło się "polskie" narzekanie !
Ale niestety rozczarowałem się gdy przeczytałem temat o nowej kashimie i potencjale jaki ma KOWA. Super manufaktura została zjechana do zera, a tu nagle wychwalany jest tak masowy produkt. Pogubiłem się już w zdaniach niektórych użytkowników, którzy raz zachwalają handcrafty jako jedynie sluszne, a reszte jako "beee". Aż nagle 'ot' brandingowa rama jest podstawą jarania się.
I nie atakuje tutaj ramy. Nie mam nic do Emes. To fajny projekt,z dobrą geometrią. Tylko zwracam uwagę na ten śmieszny fakt gdzie raz zachwala się prawdziwy handmade, smakowe produkty zarzucając innym brak dusz. A na przykładzie jak wyżej nagle wszystko jest w porządku

magicracerx zwróć uwagę, że w temacie o nowej powłoce KOWY ludzie jadą tylko po kolorze. Nikt nie "zjeżdża do zera" produktów, po prostu ludziom kolor nie siadł ( i wcale im się nie dziwie, z tego co widać na zdjęciu kolor goleni jest paskudny) ale nikt nie kwestionuje tego, że KOWA robi świetne amortyzatory. W tym temacie też znajdziesz sporo postów na temat tego, że kolor lub naklejki się komuś nie podobają (nad czym zresztą jak widać po temacie prace wciąż trwają).
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Dzis sprawdzilem, da sie przelozyc przewod sainta majac fabryczny zestaw do skracania bez przelewania hebla, co prawda trzeba troche pokombinowac ale sie da 
w najgorszym wypadku mozemy na indywidualne zamowienie zrobic te montaze pod pancerz, ale dla mnie jest to poprostu nieeleganckie
co do blotniczka to mysle ze cos sie pojawi predzej niz pozniej
ramy testowane zgodnie z CE i ASTM F2711 - 08 a prototyp byl objezdzony w zeszlym roku w polsce, te ramy z serii ktora ma Jonasz takze sa przed-produkcyjne.
w produkcie finalnym zmieni sie tylko link popychajacy damper gdyz zostal zoptymalizowany co pozwolilo na obnizenie pozycji dampera i tym samym srodka ciezkosci

w najgorszym wypadku mozemy na indywidualne zamowienie zrobic te montaze pod pancerz, ale dla mnie jest to poprostu nieeleganckie
co do blotniczka to mysle ze cos sie pojawi predzej niz pozniej
ramy testowane zgodnie z CE i ASTM F2711 - 08 a prototyp byl objezdzony w zeszlym roku w polsce, te ramy z serii ktora ma Jonasz takze sa przed-produkcyjne.
w produkcie finalnym zmieni sie tylko link popychajacy damper gdyz zostal zoptymalizowany co pozwolilo na obnizenie pozycji dampera i tym samym srodka ciezkosci
http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości