Strona 9 z 10

: 24.01.2014 21:18:17
autor: nhp890
Nie - normą jest krzywy spód odlewu, ale że go już wyszlifowałem, co normalnie rozwiązuje problem, to nie wiem co dalej.

: 25.01.2014 00:18:40
autor: troyo
A w jaki sposob szlifowales dno? Najlepiej by bylo przykleic papier scierny do korka zamykajacego gorna golen i szlifowac krecac wsunieta laga. Tam jest odchylka rzedu dziesiatych milimetra, ktora wychodzi tymi 2/3 stopniami na takiej dlugosci, nowe lagi nic nie dadza, bo sa tak samo chujowo zrobione jak stare.

: 25.01.2014 00:50:09
autor: nhp890
Tak jak mówisz. Szlifowałem dobrych kilka godzin, sprawdzając po drodze parę razy i ciągle jest to samo. Laga jest już płaska, więc problem jest w odchyleniu dziury w którą wchodzi tłumik. Trzeba się przyjrzeć żeby to zobaczyć, ale kręgi wytarte papierem nie schodzą się do końca z dziurą, czyli gdzieś jest przesunięcie. Z tego co wiem to roczniki 2011+ zgrywały się już lepiej z Avą.

: 26.01.2014 01:36:19
autor: troyo
Czyli os otworu jest pod katem w stosunku do osi lagi jesli dobrze rozumiem? W takim razie czemu nie powiekszyc delikatnie otworu? Od dolu w avie i tak jest oring na ABS'ie i nakretce. Poki co proponuje Ci sprawdzic czy przy obecnym odchyleniu po zlozeniu wszystkiego do kupy bottom out nie ociera o siebie przy dobiciu, bo to jest jedyne czego sie obawiasz tak na prawde. Jesli nic nie stuka, szura to mozesz olac to przekrzywienie. Jak szura/ blokuje sie to rozwiercaj dol. Takie jest moje zdanie.

: 26.01.2014 05:12:59
autor: nhp890
Niestety jest tak jak mówisz i pod koniec skoku tłumik ociera o lagę, dlatego też nie złożyłem amora. Na razie wstrzymam się z wierceniem, bo kumpel się zgodził na zamianę dolnych lag (moje 2010 za jego 2011) - jeśli jest tak jak czytałem, że 2011 są bardziej Avo-przyjazne i tłumik się zgra z jego lagami, to po problemie. Jeśli nie, rozważę rozwiercenie otwory. Dzięki za pomysł.

: 31.01.2014 23:51:42
autor: boogiel
Podobno w 2011 coś poprawili z lagami, wiec jeszcze na tym dobrze wyjdziesz :D

: 03.02.2014 18:37:11
autor: nhp890
Lagi z 2011 miały dokładnie ten sam problem, ale udało się go rozwiązać inaczej - bez wiercenia. Wziąłem ABS na tokarkę i stoczyłem wystający trzpień, który normalnie wchodzi w otwór montażowy. Dzięki temu tłumik dostał trochę luzu i mogłem go poprawnie ustawić w ladze. Craig powiedział, że ten sposób jest ok. Jeszcze nie jeździłem, ale wygląda dobrze.

: 04.02.2014 21:07:46
autor: balfa2step
Może niepotrzebnie stoczyłes cały trzpień , mogłeś go lekko podtoczyć zeby miał luz w otworze goleni.

: 04.02.2014 21:57:07
autor: nhp890
Tak też zrobiłem na początku, ale nie dało się równo ustawić tłumika. Stopniowo wycinałem coraz więcej i dopiero usunięcie całości pozwoliło poprawnie ustawić kartridż.

: 12.03.2014 10:43:27
autor: nhp890
Chwilowa zmiana koloru ramy. Okleiłem ją taśmą izolacyjną, ku mojemu zaskoczeniu wyszło całkiem nieźle.
summum1.jpg
summum.jpg

: 13.03.2014 16:20:14
autor: Kwiat126p
bardzo mądrze - nie zauważysz jak coś będzie pękać :) (nie mowie ze musi albo ze jest jakies duze ryzyko bo to dobra rama podobno, no ale na wszelki wypadek nie robilbym tego tylko dla wyglądu).

: 13.03.2014 18:22:21
autor: MUSZEL
możesz zrobić zdjęcie z bliska? Chciałbym zobaczy jak to wygląda :)

: 14.03.2014 12:26:14
autor: Awaria
nhp890
Olej go człowieku, to jakaś:
http://youtu.be/k2R-uDlDTek?t=45s

;)
Dobry rower, widać na pb, że nie stoi tylko lata.
Gościu pewnie jakiś zniewieściały wyładowuje wszystkie frustracje w internecie.

W mojej ocenie oryginalny lakier ładniejszy :)

: 14.03.2014 20:46:21
autor: Moherek993
nhp890, rowerek w czarnym macie też spoko, ale jednak w oryginale lepiej :)

: 15.03.2014 21:28:11
autor: KubaLa
Spam usunięty, ostrzeżenia rozdane.

: 21.11.2014 23:34:52
autor: nhp890
Zmiany!

Rama: czarny półmatowy lakier + błyszczące naklejki
Damper: CCDB 2011 :arrow: nic (będzie Vivid R2C 2014)
Siodło: Velo 1133U1 bez obicia :arrow: SDG I-Fly
Sztyca: KCNC Ti Pro Lite :arrow: SDG Carbon
Korby: Shimano SLX m660 :arrow: Shimano Saint M820
Suport: Shimano SLX :arrow: Shimano Saint
Zębatka: Mozartt 36t :arrow: Renthal SR4 37t
Łańcuch: KMC X9L :arrow: Connex 10sG
Kaseta: SRAM PG950 11-28 :arrow: Shimano Ultegra 11-21
Manetka: SRAM X7 :arrow: SRAM X0
Napinacz: Mozartt WoG :arrow: Mozartt Presto
Tylna piasta: Dartmoor Quantic :arrow: Hope Pro 2 EVO

Mała galeria zdjęć:

http://imgur.com/a/DjeF2

: 02.05.2015 20:56:54
autor: nhp890
Nowy Boxxer.

: 02.05.2015 21:17:03
autor: Puncu
Przepiękny :D

A ta sztyca taka matowa ze względu na karbon?

: 02.05.2015 21:22:12
autor: nhp890
Najwyraźniej :P to jest karbon UD, więc nie ma takiej charakterystycznej faktury karbonu. Wygląda jak matowy plastik