Raczej nic więcej nie będzie sprawiać Ci problemów. Ostatnio składaliśmy Gianta Team DH i poza suportem wszystko grało .
Pochwalę się:
Ten 66 co go ostatnio kupiłem... No cóż... Pogodziłem się znów z Travisem.
W szóstkach strzela sterówka. I dupa.
Ktoś, coś jakieś wskazówki, pomysły?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
w Marzo można ją przebić. Sterówka od RTS kosztuje ~30zł a przebijanie zależy gdzie. Polecam Vario Bike. Dwie sterówki do 888 przebijałem tam nic sie nie dzieje
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
A wie ktos jak z pracą shivera obecnie posiadam marzocchi 888rcv z 2007 r i zastanawiam sie czy jego praca jest lepsza czy gorsza .Ogolnie jakos ciągnie mnie do starszego sprzętu a tego mało niestety ostatnio.
Masa akurat mnie mało co obchodzi .Bardziej dla mnie liczy się praca i wytrzymałość.A jak jest z częściami jest jakakolwiek możliwość reanimacji jak by się coś sypło ?
Cały dzień walczyłem z dzwoniącą w zakrętach tarczą. Nic nie wywalczyłem.
Mam takie wrażenie, że jeden tłoczek w hamulcu jakby mniej się chowa, przez co odstęp jest bardzo maluteńki.
Ech... Całe życie rzeźba w gównie .
Ale znów jeździ przynajmniej...
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
Pojechałem na targ kupić koperek i szczypiorek. I przy okazji zapytałem Pana Handlarza czy ma dość dużą wagę by zważyć mój rower.
I wyszło 19,3 kilograma. Załamałem się. Skąd tyle? Dx32? Ta opona Bontragera? Rama z kostką przy sztycy? 36 szprych i 203mm tarcza w każdym kole? Boże...
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894