Strona 10 z 12

: 15.03.2009 14:59:21
autor: hemi427
jakby dolny link wsadzic pomiedzy czesci ramy to przeciez dw-link caly.Mysle ze dave weagle jest mocno kasiasty..ciekawe ile mu giant placi za kopiowanie ;)..Fajne jak jeden gosc zmienil swiat mtb :)

: 15.03.2009 16:19:22
autor: SeraaX
jakbyś porównał charakterystykę tego glory to byś zobaczył że to się ma nijak do sundaya.
Sunday bardziej wyciąga łańcuch i cofa korby, a charakterystyka najpierw spada, a potem rożnie pod koniec, gdzie w glory prawie że liniowo opada.
To glory to jest praktycznie to samo jak glory zero. Wszystko za sprawą dolnego linka, który jest znacznie dłuższy

BTW dw-linka w sundayu, Schwinn Rocket 88 z 2001
Obrazek

: 15.03.2009 16:31:24
autor: hemi427
bardziej chodzilo mi o umiejscowienie linkow.Odkad jest dw wielu producentow dolny link laczy z oczkiem dampera bezposrednio a na gore trojkat.Praca na pewno inna to fakt.Nie mowie co lepsze/gorsze tylko tak zauwazylem ze powtarzaja schemat mocowania linkow i zmieniaj je same tylko... no na pewno smiga to fajnie ;)

: 20.03.2009 23:13:41
autor: Noldorek
Kocham tego czerwonego!! (gianta)

: 20.03.2009 23:55:39
autor: Marcio
Skopiowali 7 pointa i tyle...

: 20.03.2009 23:58:03
autor: Noldorek
Marcio raczej rama jest do niego "podobna" :wink:

: 21.03.2009 00:02:33
autor: Marcio
Noldorek Ok trzymajmy sie tej wersji ;P ale nie rozumiem czemu tak zrobili, co glory im sie zle sprzedawalo? Chyba wrecz przeciwnie. Poprzednie glory o wiele ladniejsze. Zrobili tak samo jak spec. Najnowsze BH to sa zupelnie inne rowery w porownaniu do starych poczciwych BH.

: 21.03.2009 00:21:37
autor: Steel2
Waga i uproszczenie produkcji ( odpada wycinanie rury, koszyka, osłona dapera itd ) po prostu mniejsze koszty produkcji

: 21.03.2009 00:27:39
autor: Spaced
Marcio czemu co zrobili? Postepu nie kminisz? Moze niektórzy błądza ale sprzet trzeba ulepszac zeby byc konkurencyjnym.

: 21.03.2009 00:51:48
autor: SeraaX
Marcio musieli sprostać wymaganiom klientów, czyli wylajtować trochę glorkę.
Poza tym nie zgodzę się żeby była brzydsza. Inna jedynie, mi się bardzo podoba.

I jakby co: nie radzę się opierać w czymkolwiek na glory 2010 która jest teraz w linakge'u. Malował ją jakiś cep, dolne mocowanie linku na wahaczu jest zupełnie nie tu gdzie trzeba, a damper ma 214 zamiast 222mm. tak naprawdę glory 2010 ma charakterystyki praktycznie takie same jak glory zero 07

: 21.03.2009 10:43:10
autor: RUDE_BOY
Czy czasem Kurt Sorge na Red Bull Ramage nie jeździł na niej?

: 21.03.2009 11:05:48
autor: Wjtk
RUDE_BOY Jezdzil na prototypie

: 21.03.2009 13:12:52
autor: matekozak
witam, a co powiecie o glory fr 1 09, bo będę ją miał na ten sezon, sprawdzi się ona w Dh, zamiast 66 będzie boxxer i inne części niż seryjnie są montowane (juicy7, sunline). i co najlepiej jeszcze zmienić żeby zejść z wagi, bo waży ona w granicach 20,5 kg :D

: 21.03.2009 15:39:39
autor: Czlenson
Oddresiona glorka

Obrazek

: 25.03.2009 23:32:53
autor: ArthurGreen
Dawno mi się żadna glorka nie podobała jak ta:

Obrazek

: 25.03.2009 23:41:58
autor: SeraaX
ze "starych" moja ulubiona to ta:
Obrazek
Arturze, tobie to by takie malowanie pasowało, monster energy :)
Obrazek

: 25.03.2009 23:45:37
autor: ArthurGreen
Krzysztofie, ja się już przekoloryzowałem totalnie.. Już mało co zielonego zostało.. Czerń, złoto i zielone napisy.. ;)

Ale pierwsza polerowana naprawdę kozak.. Odboje jak w LP nowym..

: 25.03.2009 23:54:05
autor: SeraaX
na takie odboje właśnie sam poluje :) muszę obi odwiedzić :D
I myślałem sam nad taką polerką, ale w sumie faith miał takie seryjne to aż tak oryginalne by to nie było... poza tym wiem ile to roboty by było.

: 25.03.2009 23:57:37
autor: ArthurGreen
SeraaX, widać że bike na wagę robiony, bo nawet dt ex1750.. Widać też, że chyba przepleciona piasta 12x150 z tyłu.. Czym dłużej patrzę, tym bardziej mi się podoba..