Sam Hill - zmiana stajni i konia
inspiration raczej hill ma dluzszy damper bez tego pierdolnika, zeby przelozenie zmniejszyc (ewentualnie damper 222mm i poprawiony kąt glowki przez brak tego "chipa", ale raczej to pierwsze). ja tez widze ze gorna rurka krotsza, i znając jego upodobania to kat glowki ma mniejszy ( w sundayu niecale 63 stopnie bylo)
Jeździ na Elixirach:Fujibiker pisze:A ja mam takie pytanko, Hill śmiga na juicy 7 carbon? Czy ma jakiś customowy set? Bo klamki z tego co widzę ma juicy 7 ale jakoś ten adapter dziwny mi się wydaje...
http://www.pinkbike.com/photo/2985919/
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
Jeszcze parę ciekawych fotek rowerku Hilla
http://bikemag.com/features/onlineexclusive/Demo8.jpg
http://www.declinemagazine.com/Nucleus/ ... _sized.jpg
http://mbword.mountainbike.com/images/2 ... g_2039.jpg

http://bikemag.com/features/onlineexclusive/Demo8.jpg
http://www.declinemagazine.com/Nucleus/ ... _sized.jpg
http://mbword.mountainbike.com/images/2 ... g_2039.jpg
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Raczej stare te Twoje linki:
Frame: 2009 Specialized Demo .
Shock: Rock Shox Vivid 5.1
Spring: Obtanium Ti 450lb
Fork: 2010 Rock Shox Boxxer World Cup (Black Box Proto, 2010)
Bars: FUNN Full On 735mm
Stem: FUNN RSX Direct Mount
Grips: FUNN Combat
Brakes: Levers - Avid Juicy Carbon / Calipers - Elixir (Rotors: 185mm)
Shifter - SRAM X.O. Trigger
Derailleur: SRAM X.O. Super Short
Chain: SRAM 991 Hollow Pin
Cassette: SRAM 990 11-21
Cranks: Truvativ Holzfeller OCT 165mm
Bottom Bracket: Truvativ Holzfeller Team
Chain Guide: E13 LG-1
Chain Ring: E13 Guide ring 36T
Pedals: Crank Brothers 5050xx
Saddle: SDG Micro Beam Carbon
Seat: SDG I-Fly
Wheels: DT Swiss FR2350
Tires: Specialized Clutch 2.3
Tubes: Specialized Standard Tube
Wychodzi, że ta "Hillówka" to hybryda demo 8 z 7.. Zaznaczony link jest z 7


Tutaj poskładane.. Kąt główki wyraźna różnica:

Frame: 2009 Specialized Demo .
Shock: Rock Shox Vivid 5.1
Spring: Obtanium Ti 450lb
Fork: 2010 Rock Shox Boxxer World Cup (Black Box Proto, 2010)
Bars: FUNN Full On 735mm
Stem: FUNN RSX Direct Mount
Grips: FUNN Combat
Brakes: Levers - Avid Juicy Carbon / Calipers - Elixir (Rotors: 185mm)
Shifter - SRAM X.O. Trigger
Derailleur: SRAM X.O. Super Short
Chain: SRAM 991 Hollow Pin
Cassette: SRAM 990 11-21
Cranks: Truvativ Holzfeller OCT 165mm
Bottom Bracket: Truvativ Holzfeller Team
Chain Guide: E13 LG-1
Chain Ring: E13 Guide ring 36T
Pedals: Crank Brothers 5050xx
Saddle: SDG Micro Beam Carbon
Seat: SDG I-Fly
Wheels: DT Swiss FR2350
Tires: Specialized Clutch 2.3
Tubes: Specialized Standard Tube
Wychodzi, że ta "Hillówka" to hybryda demo 8 z 7.. Zaznaczony link jest z 7


Tutaj poskładane.. Kąt główki wyraźna różnica:

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 15.10.2007 19:06:02
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
I proszę, znamy już nawet dokładną geometrię demówki Hill'a:
http://www.joy-ride.pl/aktualnosci/129/ ... C%27a.html
O różnicach między ramą fabryczną i team'ową wypowiedział się ich projektant, Jason Chamberlain.
Ciekawe, czy Hill i Brendan popchną sprzedaż Speca do przodu tak samo, jak Sam osiągnął to w przypadku IronHorse'a.
http://www.joy-ride.pl/aktualnosci/129/ ... C%27a.html
O różnicach między ramą fabryczną i team'ową wypowiedział się ich projektant, Jason Chamberlain.
Ciekawe, czy Hill i Brendan popchną sprzedaż Speca do przodu tak samo, jak Sam osiągnął to w przypadku IronHorse'a.
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Taki mały OT, ale na RM niejaki "DW" zamieścił foty prototypu IH sunday 2003/4
- Załączniki
-
- 03-04SundayProto-SamHillsrig.jpg (105.11 KiB) Przejrzano 2576 razy
-
- 04_dw-link_floating_shock_Sunday_side.jpg (46.85 KiB) Przejrzano 2579 razy
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
Super rower
Chciałbym mieć taki. Malowanie moim zdaniem lepsze niż te poprzednie. Tutaj daje linki do fajnych zdjęć teamu specialized monster
http://www.transcendmagazine.com/gallery/RSA09/I1L3968
http://dirtmag.co.uk/worldcup/category/ ... 34847.html

http://www.transcendmagazine.com/gallery/RSA09/I1L3968
http://dirtmag.co.uk/worldcup/category/ ... 34847.html
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Jednak Funn pozostaje..
Zastanawia mnie, co jest nie tak z klamkami Elixira, skoro czołowi zawodnicy teamu BlackBox mają zaciski Elixir i klamki Juicy carbon:

Czyżby Hill jednak wolał lekkie rowery ?? Sam jak widać na EX1750, Brendan FR2350
Samuel:

Brendog:

Zastanawia mnie, co jest nie tak z klamkami Elixira, skoro czołowi zawodnicy teamu BlackBox mają zaciski Elixir i klamki Juicy carbon:

Czyżby Hill jednak wolał lekkie rowery ?? Sam jak widać na EX1750, Brendan FR2350
Samuel:

Brendog:

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 239
- Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
- Kontakt:
Zdjęcia teamu monster energy specialized
fotki http://www.i-am-specialized.com/gravity ... ---1#/home
film http://www.i-am-specialized.com/gravity ... rld_Cup_#1

fotki http://www.i-am-specialized.com/gravity ... ---1#/home
film http://www.i-am-specialized.com/gravity ... rld_Cup_#1
Dźwignie to nie wiem, różnica jest na pewno w samych klamkach, a zwłaszcza w pokrętłach regulacji odchylenia dźwigni i to może być powód używania klamek Juicy. W porównaniu do tych z Elixira te z Juicy wydają się łatwiejsze do kręcenia nimi w rękawiczkach w czasie jazdy. Są co prawda podatniejsze na uszkodzenia w czasie wywrotki...na ale dla prosów ten fakt nie ma raczej znaczenia. Natomiast pokrętłem regulacji w Elixirze trudniej operować w "locie" ale za to jest lepiej schowane= zabezpieczone przed uszkodzeniem. No chyba, że powód jest bardziej prozaiczny czyli skuteczność i niezawodność działania. Pozostaje spytać SHill'ai i Brendog'a 

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
gangsta, coś z klamkami Elixira jest nie tak.. Już 2 klamki widziałem sypięte, a mamy początek sezonu.. Między innymi Vincentiowi już elixir "padł"
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość