Sam Hill - zmiana stajni i konia

Srejsd
Posty: 93
Rejestracja: 22.07.2008 21:45:31
Kontakt:

Post autor: Srejsd »

inspiration raczej hill ma dluzszy damper bez tego pierdolnika, zeby przelozenie zmniejszyc (ewentualnie damper 222mm i poprawiony kąt glowki przez brak tego "chipa", ale raczej to pierwsze). ja tez widze ze gorna rurka krotsza, i znając jego upodobania to kat glowki ma mniejszy ( w sundayu niecale 63 stopnie bylo)
Fujibiker
Posty: 776
Rejestracja: 03.05.2006 20:40:49
Lokalizacja: Dębowiec
Kontakt:

Post autor: Fujibiker »

A ja mam takie pytanko, Hill śmiga na juicy 7 carbon? Czy ma jakiś customowy set? Bo klamki z tego co widzę ma juicy 7 ale jakoś ten adapter dziwny mi się wydaje...
http://www.team.hadronsport.com/
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Fujibiker pisze:A ja mam takie pytanko, Hill śmiga na juicy 7 carbon? Czy ma jakiś customowy set? Bo klamki z tego co widzę ma juicy 7 ale jakoś ten adapter dziwny mi się wydaje...
Jeździ na Elixirach:
http://www.pinkbike.com/photo/2985919/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Raczej stare te Twoje linki:

Frame: 2009 Specialized Demo .
Shock: Rock Shox Vivid 5.1
Spring: Obtanium Ti 450lb
Fork: 2010 Rock Shox Boxxer World Cup (Black Box Proto, 2010)
Bars: FUNN Full On 735mm
Stem: FUNN RSX Direct Mount
Grips: FUNN Combat
Brakes: Levers - Avid Juicy Carbon / Calipers - Elixir (Rotors: 185mm)
Shifter - SRAM X.O. Trigger
Derailleur: SRAM X.O. Super Short
Chain: SRAM 991 Hollow Pin
Cassette: SRAM 990 11-21
Cranks: Truvativ Holzfeller OCT 165mm
Bottom Bracket: Truvativ Holzfeller Team
Chain Guide: E13 LG-1
Chain Ring: E13 Guide ring 36T
Pedals: Crank Brothers 5050xx
Saddle: SDG Micro Beam Carbon
Seat: SDG I-Fly
Wheels: DT Swiss FR2350
Tires: Specialized Clutch 2.3
Tubes: Specialized Standard Tube

Wychodzi, że ta "Hillówka" to hybryda demo 8 z 7.. Zaznaczony link jest z 7

Obrazek


Obrazek

Tutaj poskładane.. Kąt główki wyraźna różnica:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
inspiration
Posty: 239
Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
Kontakt:

Post autor: inspiration »

Spaced skąd wiesz że obecna geometria roweru Hilla będzie produkowana w 2010 roku :?:
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

inspiration bo mam prenumerate dirta :P Artykuł był o Hillu w Specu. Rozwiali pogłoski o zmianie demo na cos innego na 2010 i własnie opisali co za zmiany chcial Hill i ze uwzględniaja je na 2010 (bo na 2009 nie moga )
damian_zako
Posty: 108
Rejestracja: 15.10.2007 19:06:02
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: damian_zako »

I proszę, znamy już nawet dokładną geometrię demówki Hill'a:

http://www.joy-ride.pl/aktualnosci/129/ ... C%27a.html

O różnicach między ramą fabryczną i team'ową wypowiedział się ich projektant, Jason Chamberlain.

Ciekawe, czy Hill i Brendan popchną sprzedaż Speca do przodu tak samo, jak Sam osiągnął to w przypadku IronHorse'a.
Pharaun.ojP!!
Posty: 476
Rejestracja: 09.10.2007 14:59:18
Kontakt:

Post autor: Pharaun.ojP!! »

ciemkawe jak hill będzie sie sprawował na tej demówce ... czy mu to pójdzie na lepsze czy gorsze ... ale jako bardziej go widze i IH jakos mi tak z tą demówą sie nie klei ;PPPP
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Taki mały OT, ale na RM niejaki "DW" zamieścił foty prototypu IH sunday 2003/4
Załączniki
03-04SundayProto-SamHillsrig.jpg
03-04SundayProto-SamHillsrig.jpg (105.11 KiB) Przejrzano 2576 razy
04_dw-link_floating_shock_Sunday_side.jpg
04_dw-link_floating_shock_Sunday_side.jpg (46.85 KiB) Przejrzano 2579 razy
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Finalne malowanie Monster Energy - Specialized

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
inspiration
Posty: 239
Rejestracja: 21.09.2008 16:58:07
Kontakt:

Post autor: inspiration »

Super rower :shock: Chciałbym mieć taki. Malowanie moim zdaniem lepsze niż te poprzednie. Tutaj daje linki do fajnych zdjęć teamu specialized monster

http://www.transcendmagazine.com/gallery/RSA09/I1L3968
http://dirtmag.co.uk/worldcup/category/ ... 34847.html
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Jednak Funn pozostaje..

Zastanawia mnie, co jest nie tak z klamkami Elixira, skoro czołowi zawodnicy teamu BlackBox mają zaciski Elixir i klamki Juicy carbon:

Obrazek
Czyżby Hill jednak wolał lekkie rowery ?? Sam jak widać na EX1750, Brendan FR2350

Samuel:

Obrazek

Brendog:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
klexuh
Posty: 1366
Rejestracja: 01.08.2007 22:36:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: klexuh »

ArthurGreen pisze:Czyżby Hill jednak wolał lekkie rowery ??
Własnie ja sie zastanawiam czy poza zmianami w geometrii i magnezowym linkiem wprowadzili jakies zmiany redukujace wage? :wink:
Maciekx
Posty: 544
Rejestracja: 24.12.2005 16:12:11
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: Maciekx »

A dźwignie nie są te same w elixirach i w juicy carbon klamkach? może po prostu inaczej dźwignia jest zaprojektowana, a sama "wajcha" jest ta sama ;) ew. waga ;P
gangsta
Posty: 74
Rejestracja: 26.02.2006 10:25:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: gangsta »

Dźwignie to nie wiem, różnica jest na pewno w samych klamkach, a zwłaszcza w pokrętłach regulacji odchylenia dźwigni i to może być powód używania klamek Juicy. W porównaniu do tych z Elixira te z Juicy wydają się łatwiejsze do kręcenia nimi w rękawiczkach w czasie jazdy. Są co prawda podatniejsze na uszkodzenia w czasie wywrotki...na ale dla prosów ten fakt nie ma raczej znaczenia. Natomiast pokrętłem regulacji w Elixirze trudniej operować w "locie" ale za to jest lepiej schowane= zabezpieczone przed uszkodzeniem. No chyba, że powód jest bardziej prozaiczny czyli skuteczność i niezawodność działania. Pozostaje spytać SHill'ai i Brendog'a :D
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

gangsta, coś z klamkami Elixira jest nie tak.. Już 2 klamki widziałem sypięte, a mamy początek sezonu.. Między innymi Vincentiowi już elixir "padł"
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
gangsta
Posty: 74
Rejestracja: 26.02.2006 10:25:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: gangsta »

No to jest "dobra" wiadomość dla mnie... też mam elixira, na razie działa ale prawdziwy górski test dopiero przed nim :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość