Strona 10 z 12

: 04.02.2011 11:50:18
autor: frango
Nie bądź taki "mundry" bo się nie uchowasz, tylko przeczytaj dokładnie :P
Gdyby była dziura, to by napisał, że dziura ;>

: 04.02.2011 13:50:24
autor: EDDIE
Dziura dziurą, ale mnie bardziej ciekawi ta długa czarna rysa po lewej stronie?

: 04.02.2011 13:50:45
autor: JustMe
Zastanawiam się co z gwarancją w takim przypadku...

: 04.02.2011 14:04:49
autor: Spaced
JustMe spec o tym problemie wie i typ z mtbr gada z nimi wiec pewnie na dniach sie przekonamy. Ale spec ogólnie znany jest z bardzo dobrego podejscia do gwary.

EDDIE mnie tez. Szczególnie na drugiej focie to widac. Myslalem, ze to moze krawędz foli ochronnej ale cos sie nie moge przekonac do tego pomysłu.

: 04.02.2011 14:07:57
autor: jasiek_krk
well zapewne brak, bo uszkodzenie mechaniczne...

swoją drogą te odbojniki Arthura wyglądają jak by autor zaprojektował je z myślą o braku ochrony :)

Spaced: raczej krawędź folii pod którą się pył dostał

: 04.02.2011 14:10:34
autor: Spaced
jasiek_krk wlasnie nie bardzo bo uszkodzenie mechaniczne wynikło z błedów konstrukcyjnych ramy. Jakby nie przyjmowali za to ramy to mysle, ze trafiliby do takiej marketingowej dupy, ze by wygrzebywali sie z tego dłuzej niz marz z pierwszych serii rocznika 08.

: 04.02.2011 14:13:03
autor: jasiek_krk
NIe znam technicznych aspektów budowy tej ramy ale zastanawiam sie czy to kwestia złego projektu ( za cienka ścianka ? ) czy beznadziejnych odbojników?

: 04.02.2011 14:16:02
autor: Spaced
jasiek_krk to nie jest kwestia cienkiej scianki i odbojników. Poczytaj dokładnie zalinkowany temat.

Typ jezdził bez gleb i po 40min jazdy miał cos takiego. Spec otwarcie mówi zeby NIE STOSOWAC odbojników FABRYCZNYCH foxa bo półka uderza o rame przy skręcie. Dlatego wypuscili takie dziwaczne nie wiadomo co. To jest zwyczajnie zły projekt bo matoły widocznie testowały rame na 1 widelcu tylko i nie przewidzieli róznych kształtów półek.

: 04.02.2011 14:18:22
autor: frango
Powiem tak... nawet starą Glory można było wyklepać bumperami widelca (F40) po jakimś czasie... ale nie po 40min jazdy :D
Może było tak, że testowali ze standardowymi bumperami przez rok, a potem jakiś geniusz, z innego działu wpadł na pomysł, że byłoby ładnie, gdyby widelec w produkcji seryjnej miał jakie małe, fikuśne bumperki... i już nikt tego nie sprawdził

: 04.02.2011 14:31:58
autor: Spaced
frango ty tez uwaznie nie czytasz - te bumpery nia sa po to zeby byly fikusne tylko po to zeby polka o rame nie tłukła. I to nie jest kwestia grubosci scianek tylko samego KSZTAŁTU ramy gdzie nie ma miejsca na górne polki nie od boxa najwyrazniej.

: 04.02.2011 14:50:59
autor: frango
Czyli są oryginalne, od F40 i te dolne?

: 04.02.2011 15:11:36
autor: Spaced
frango Co jest orginalne? Te bumpery spec daje bo orginalne dzialaja JESZCZE GORZEJ i nie chronia wcale bo półka bije zanim bumper udezy. Wez ty poczytaj mtbr. Sa 2 linki to cie nie zaboli skoro i tak w pracy sie lenisz :P

: 04.02.2011 15:23:43
autor: frango
Wybacz :P Ale skoro już wszystko wiesz, to powiesz, czy takiego problemu nie ma z Boxxerem?

: 04.02.2011 15:45:33
autor: Spaced
Kacperku wystarczy pomyślec. Poza tym czytaj te linki. Nie po to wrzucałem zeby parafrazowac wszystko z marnych 20 postów.

: 04.02.2011 16:10:43
autor: frango
Wiesz, że dzisiaj jestem na "nie" :D

: 05.02.2011 17:48:22
autor: ArthurGreen
Za wiele hill biegów nie ma:

Obrazek
Obrazek

: 05.02.2011 17:54:16
autor: Czlenson
ArthurGreen pisze:Za wiele hill biegów nie ma:
Ta najmniejsza zebatka to nie czasem blackbox (ultra malo zebow)? Z przodu chyba tez jakas mala zebatka do tego. Jak dla mnie bomba.

: 05.02.2011 18:19:12
autor: Wooyek
Czlenson pisze:Ta najmniejsza zebatka to nie czasem blackbox (ultra malo zebow)? Z przodu chyba tez jakas mala zebatka do tego. Jak dla mnie bomba.
Tak, 9z. z tyłu i dzięki temu mniejsza zębatka z przodu przy tym samym zakresie (=> masa, prześwit). Już w sierpniu był o tym (między innymi) artykuł na SickLines:
http://www.sicklines.com/2010/08/10/vid ... ed-demo-8/
Brendan is running a prototype 1×6 drivetrain. Specialized had worked with DT Swiss, SRAM, and e.thirteen to create a highly unique and custom drivetrain setup for gravity team riders. The drivetrain consists of a SRAM powerdome 6 speed 9t-17t cassette with a 30t or 32t front chainring. Chainguide duties are performed by a modified SRS+ from e.thirteen. The freehub that the cassette rides on is a custom design from DT Swiss that is spaced specifically for this application. The whole setup gives a gear range much like a typical 11t-26t cassette with 36t chain ring but with much more clearance with the bash ring and chain guide.

: 05.02.2011 18:20:55
autor: ///Adamus
ArthurGreen "Fest naprawde fest" stary news.
z tyłu 9 z przodu 32 o ile dobrze pamietam. Jacey mechanik hil'al mowil ze ta konfiguracja jest bardzo podobna o ile nie ta sama co mial wczesniej. Brendog ma to samo.