Strona 10 z 22
: 11.01.2011 23:01:20
autor: szustaczek
frango pisze:Wolałbym regulację kąta główki za pomocą dodanych w zestawie reduktorów, jak w Summumie niż zmianę bazy.
Tak kolego, każdy by chciał rami o geometrii i możliwościach regulacji takich jak ma summum za cene tego emesa.
kurde wiecznie Wam źle. jak potrzebujesz takich udogodnień to zbieraj na suma i tyle.
nie dogodzicie każdemu nigdy
: 11.01.2011 23:30:47
autor: Spaced
szustaczek z całym szacunkiem ale gadasz bzdury. Taka regulacja na głowce nie powoduje róznicy w cenie miedzy emesem, a summumem. Rysunki techniczne takich rozwiazan krąża po necie już ładny kawałek czasu wiec wystarczy znaleść, skopiować i zamówic za niewielka kase.
Ty na prawde myslisz, ze te regulacje w summumie tak cene tam windują?
: 12.01.2011 07:25:43
autor: uzurpator
Spaced Akurat takie różne duperele potrafią dość konkretnie wpłynąć na cenę ostatecznego produktu. 20 zł tutaj, 10 zł tam i nagle okaże się, że ramka kosztuje 5 stów więcej i mija się z targetem.
Poza tym chyba widzę tam główkę 1.5", więc regulacja jest, trzeba tylko zanabyć sobie odpowiednie stery.
EDIT: A co do samej ramy, to już gdzieś pisałem, że jest IMO świetnym projektem, przemyślanym itd.
Jedynie ten kolor - jest fuj

: 12.01.2011 09:59:56
autor: SegatiV
Tak jak mówi
uzurpator wszystko kosztuje, dodać do tego resztę technologii (ceny za nie) ramy i wychodzi dość konkretna cenka.
Poza tym, sory, ale wiele (jak nie większość) ram na rynku jest x2 droższa i nie mają takich bajerów. Dobra geo, i poprawna praca, a rama sama będzie lgnąć do klienteli. Mimo braku bajerów

. W PL DH jeździ się na krosie SIGN, a ludzie wychwalają, więc o czym tu mowa, bo ram nawet porównać się nie da

A na PB ludzie ze świata chwalą wygląd :P
uzurpator kolor, kolorem, z tego co kolega wspominał będą dostępne z palety. Do tego naklejki też pewnie się zmienią, te są na prototypy

Naklejone żeby odróżnić oba rowery

Dajcie troszkę czasu, będzie się działo

: 12.01.2011 12:49:16
autor: xsnailx
Jesli chodzi o tylne haki to naprawde nie jest to takie banalne jak sie wydaje. zaczynajac od materialu, a konczac na produkcji ich.
Nie chcemy podnosic ceny ramy bo przestanie byc ona atrakcyjnym produktem.
Mamy nadzieje ze Jonasz rame ostro "wypaluje" a tym samym potwierdzi jakosc produktu.
Pracujemy tez nad tym zeby bylo mozna customowy airbrush odrazu zamowic u nas ale wszystko wymaga czasu. Dajcie nam go troszke a napewno nie bedziecie zawiedzeni

: 14.01.2011 06:31:11
autor: ArthurGreen
A ja polecam "artykla" od Siary, czyli z zaprzyjaźnionego JR:
http://joy-ride.pl/tiding,172,people.html
: 14.01.2011 19:32:31
autor: hajsik
maxxis pisze:Tajwan ? większość teraz z tamtąd wiec o co kaman ?
Zapewne o to że jest to poprostu lekko zmodernizowany Tajwańczyk

: 14.01.2011 20:58:10
autor: xsnailx
Hajsik, nie bardzo czeje o co chodzi

wersji z finalnym linkiem zawieszenia jeszcze nie ma i juz moge powiedziec ze zmiany beda widoczne, a linki planujemy wytwarzac juz w polsce
: 15.01.2011 10:32:53
autor: hajsik
O to że nie rozumiem jarania się nieco przerobionym Tajwanem
http://www.taiwantrade.com.tw/EP/Produc ... =mkbicycle
Gdzieś słyszałem że to rama w 100% polska a tu nie mały zonk
Tak czy inaczej życzę powodzenia z projektem
: 15.01.2011 10:48:44
autor: quilong
hajsik - przeczytaj sobie wątek od początku, i wtedy dowiesz się jak ta rama znalazła się w katalogu tej fabryki
: 15.01.2011 12:32:26
autor: Lord_92
Zobaczymy jak sie to Jonkowi spisywac w seoznie =]
: 15.01.2011 13:47:54
autor: xsnailx
@ hajsik - bez kooperacji z tajwanem nie da się wiele zdziałać a już na pewno nie uzyskać dobrej, jakości materiału czy hydro formowanych rur, dlatego też opracowanie było realizowane wspólnymi silami z w/w firma tajwańską. Niestety z powodu braku funduszu nie moglismy zastrzec pierwszego prototypu co zaowocowało jego obecnością w materiałach reklamowych w/w firmy.
Dlatego tez podjęliśmy decyzje iż elementy wykończeniowe takie jak linki zawieszenia itp. Będą produkowane w kraju a tylni i przedni trójkąt na tajwanie.
: 15.01.2011 13:52:42
autor: hajsik
Aha, czyli poprostu Wy zrobiliście ramę od podstaw ale oni ją dodali do swego katalogu bo zastrzeżona nie była

? Jeżeli tak to przepraszam za wcześniejsze słowa

: 15.01.2011 14:01:45
autor: xsnailx
Generalnie tak to wygladalo, z tym ze my dostarczylismy projekt tego co mialo by byc i dobralismy rury, oni polaczyli to w calosc dobrali rozmiary i ksztalt elementow cnc, przeliczyli, porobili testy i analizy oraz wyprodukowali prototyp. jak wiadomo nie robia tego za darmo - wiec poszlismy na kompromis.
Prototyp po testach zostal odeslany do nich a nastepnie wyprodukowana seria przed produkcyjna. Poniewaz jednak ksztalt w/w elementow zawieszenia nadal nas nie zadowalal podielismy taka decyzje jak opisalem to w poscie poprzednim. Jeśli chodzi o współprace z tajwanem to nie uważamy tego za niedorzeczność, gdyby nie ona projekt najpewniej po teraz nie ujrzał by światła dziennego.
: 15.01.2011 14:16:12
autor: Cubus5
xsnailx dobrze że wyjaśniłeś to wszystko bo zapewne większość czytelników uważała tą ramę z katalog. Apropos roweru Jonkas jak waga wyszla?
: 15.01.2011 14:20:49
autor: quilong
Cubus5 to było już tutaj napisane, tylko nie tak szczegółowo. Wystarczy czytać wątek od początku a nie tylko pierwszą i ostatnią stronę(to z czytaniem całego wątku jest nie do Ciebie). Zresztą po co ja tu pisze, jak ktoś już wcześniej zauważył jestem tylko krzykaczem, pozdro!
: 15.01.2011 14:36:15
autor: xsnailx
waga doslownie ... wyszla moja sie zepsula, nikt w okolicy nie ma

nowa zakupiona na allegro i w drodze
: 15.01.2011 16:41:05
autor: mongol dh
: 15.01.2011 16:44:18
autor: GgG
mongol dh Sorry, ale jak masz taki olewczy stosunek do tematu, ze nie przeczytasz nawet 4 (!!) ostatnich postów to lepiej zamilcz bo robisz z siebie idiotę.