Strona 2 z 12

: 19.01.2005 14:54:01
autor: ExIsT
aha no to pocieszajace ale co tam moze sie zapsuc???jeszcze no i jak o tym mowa to jak to naprawic??

: 19.01.2005 14:59:04
autor: qbik
frirajder - nie kazdy nie ma nic innego do roboty niz siedzenie na forum i nabijanie sobie postow. Jest tez taka opcja szukaj, juz pare razy pisalem i moim problemie ze stancem. Mam Statica na qr20, od nowosci mi uszczleka wyskakuje i zostaje na lagu :| Poza tym mialem ustawiont skok na 80mm mimo ze mam wersje na 100mm , wiec rozebralem i wywalilem takie podkladki ograniczajace skok, nalozylem orginalnego manitou smaru, wszystko pieknie poskladalem ale po zlozeniu nie chodzi juz tak miekko jak przedtem. Cos jakby trze, nie jestem pewien, moze tak tez chodzil na poczatku a nie zwrocilem uwagi ... W kazdym razie super amor, sztywny, nie pompuje, szybko odbija, tlumienie ok, no ale te problemy z nim ;/ Moze mi sie trafil jakis trefny egzemplarz... No ale od czego jest gwarancja :D

: 19.01.2005 15:03:21
autor: qbik

: 19.01.2005 15:05:56
autor: kocur
no właśnie ja też myśle nad tym amorem =]

: 19.01.2005 15:11:08
autor: Eee...
amor stanie sie jak dragstar gdzie sie nie ruszyc to pelno tego;p

: 19.01.2005 15:23:55
autor: kocur
tak jak dirt lupmper...
no ale jest to tanie, a nie wszystkich satc na foxa, magure czy cos lepszego

: 19.01.2005 15:27:16
autor: Grooby
qubik jak w tym stanie sie reguluje tłumienie i twardosc????????????

: 19.01.2005 16:02:38
autor: qbik
nic sie nie reguluje, jedynie jest od dolu wejscie na imbus ale po przekreceniu zmniejsza sie tlyko komora oleju, jakas uboga ta regulacja i jeszcze jak za duzo przekrecisz to ci tlumik zwieje!!!

: 19.01.2005 16:52:22
autor: Grooby
nie czaje czyli jest jakas regulacja tłumienia a co z tym tłumikiem bo nie zrozumialem??:P

: 19.01.2005 17:24:27
autor: kocur
aa jak z pracą??cze lepiej kupić dirt lupmera??

: 19.01.2005 17:37:19
autor: Eee...
nieeeee, napewno jest o niebo lepszy od dj

: 19.01.2005 17:48:19
autor: kocur
chodzi mi bardzie o wytrzymałość, ale w tych nowych podobno nie ma tych dziurek w koronie, i chyba juz tak nie peka, waga juznie gra roli mam w **** cieżko krowe STEEL RLZ :ASD

: 19.01.2005 18:27:15
autor: pchlaa
no dobra chlopaky, mam pytanie
co lepiej wziac: stance static na 20mm (100mm skoku) czy stance flow na zwykla oske?
w sumie teraz jezdze na 110 i jest dobrze. wczesniej jezdzilem na 130 i tez bylo gut:D chetnie wzialbym flow'a a moze kiedys przyjdzie zmienic ramke i przydalby sie skok 150, a na 120 bedzie teraz fajnie mi sie jezdzilo
no i mam taki problem, bo niewiem co mam brac, z reszta jak bym mial brac statica na 20mm to jeszcze wymiana kola :/
gadalem z rozymi ludzmi (us,gb) - pisalem mejle jaka ejst ich opinia o flow'ie (oczwisce uzytkownikow) na qr. wszyscy powiedzieli ze jest dobrze, amor jest sztywny a na 120 skoku jest sztwniejszy niz black.
takie porownanie dostalem
no i stadmoje pytanie do was. co lepiej wziac. ogolnie jezdze "chujuMujuDzikieWeze" czyli urban/kiedys dj/ sciganki no i tai freeRajdzik.
planuje z przyplywem gotowki zmienic ramke na jakiegos fr fulla, ale to z czasem.
pozdroZiomy ;]

: 19.01.2005 19:17:56
autor: Sqlim
jak dziala ta regulacja skoku bo coś tam przeczytałem o jakiejś regulacji, ale nic z tego pitolenia chaotycznrgo nie zrozumiałem;]

: 19.01.2005 19:51:51
autor: ExIsT
nie wiem ale na zdieciu widac jakies pokretelko przy koronie moze to sie zmienia tak jak w RS judy sl jakis patent U-TRUN??????

: 19.01.2005 19:52:25
autor: ExIsT
no ale jest zasada czego nie ma to sie nie psuje

: 19.01.2005 19:58:56
autor: kocur
[quote="Sqlim"]jak dziala ta regulacja skoku bo coś tam przeczytałem o jakiejś regulacji, ale nic z tego pitolenia chaotycznrgo nie zrozumiałem;][/quote]

no własnie

: 19.01.2005 20:04:40
autor: Krzywy
pchlaa, jak na moj gust 150 skoku na os 10mm to troche malosztywne moze byc :]

wiec jak juz to 20 chyba lepiej, zrszta sam nie wiem

: 19.01.2005 20:27:04
autor: qbik
Na zdjeciach na stronie manitou jest static z widocznym wentylem u gory, jednak wykryto wade fabryczna i w nowej serii zrezygnowali z asysty powietrza. Taka prawda, szkoda bo chcialem sobie pompowac ;] ;] Co do tej regulacji: tam jest polotwarta kompiel olejowa i krecac imbusem od dolu jakby wkrecamy tlumik i on idze do gory co zmniejsza komore oleju i wieksze cisnienie chyba sie robi :| nie wiem ale tak to wyglada.
Dzisaj ciosalem po sniegu ;];] qrde super, wybiera te muldy w sniegu jak ... fajnie wybiera ;] Zaliczylem pare dropow i powiem ze nie sposob go dobic po tuningu czyli zmianie skoku z 80 na 100 , szybko odbija i co najlepsze juz mi uszczelka nie wyskakuje ;]]] aha, pod wplywem mrozu zmienil prace, na bardziej mułowatą, no i taka sztywniejsza ale i tak spox chodzil.