moja nowa maszyna :D

dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

ile dałeś?
http://dhcyc.pinkbike.com
choody.com
Posty: 290
Rejestracja: 19.01.2005 00:15:38
Kontakt:

Post autor: choody.com »

ta :] wczesniej bylo BT ale sprzedalem i kupilem sopie odkurzacz zelmera...dropy daje na plaskie z progów 3 cm i furka sie trzyma ma regulacje tlumienia i ssania.

A q3 to potega !

pozdro choody aka vq2 :D

co do ceny to mysle ze nie przeplacilem, 29.99 w Biedronce...

fox: kiera jasne ze fajna :P bo to trajol :D
[url=http://www.choody.com]http://www.choody.com[/url]
Polish Bike Trial Forum
P@TT
Posty: 65
Rejestracja: 28.10.2004 17:14:35
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: P@TT »

beznadziejne :(

ale gra w Q3 to mozna mu wybaczyc:)
GiZzMoO
Posty: 748
Rejestracja: 18.12.2004 12:09:58
Lokalizacja: Tarnowskie Góry :P
Kontakt:

Post autor: GiZzMoO »

heheh.......... a mnie to smieszy hehehe... :) pzodro [b]choody.com[/b]
gg 2109933
QbaqBA
Posty: 544
Rejestracja: 08.10.2004 19:26:41
Kontakt:

Post autor: QbaqBA »

popierdoliło

ale za to z jajem:)
Pi3tr0
Posty: 1872
Rejestracja: 02.09.2004 14:12:56
Kontakt:

Post autor: Pi3tr0 »

a co mowia lekarze:P
freeride 46
Posty: 1074
Rejestracja: 14.10.2004 22:29:25
Lokalizacja: miasto: profil
Kontakt:

Post autor: freeride 46 »

leczyć mu sie każą.... ;)
repect za Q3
i can't stand fake ass bitches..lyin ass niggas and you punk ass snitches!West Side
choody.com
Posty: 290
Rejestracja: 19.01.2005 00:15:38
Kontakt:

Post autor: choody.com »

sie gralo 3 lata to sie ma :P

lekarze... hmm mowia ze z tym przypadkiem nic sie juz nie zrobi :D
[url=http://www.choody.com]http://www.choody.com[/url]
Polish Bike Trial Forum
emat-e
Posty: 902
Rejestracja: 10.06.2004 20:06:34
Lokalizacja: zajebiste, duże, ciekawe, moje:)
Kontakt:

Post autor: emat-e »

wymien sobie kiere na pure... pozdr.
http://allegro.pl/show_item.php?item=40319121 licytować;) 1000$ ma być:D
Looka MKNX
Posty: 609
Rejestracja: 20.10.2004 17:39:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Looka MKNX »

Model, ktory prezentuje choody jest powszechnie znany z niecentrujacych sie kolek. Co prawda sa one niklej srednicy (raptem troche powyzej cala), ale przez to sa niezwykle wytrzymale. Ich sztywnosc boczna jeszcze dlugo nie zostanie pobita.

Projektanci zastosowali nute technologii zywcem zaczerpnietej z motocrossu: na zdjeciu doskonale widzimy, ze siodlo jest scisle zintegrowane z reszta pojazdu, jest dlugie, z tylu podpierajace odcinek przejsciowy pomiedzy plecami za zacna czescia ciala, bardzo szerokie no i nie oszukujmy sie - rowniez zadbano o komfort, a wiec i wygodne.

Jest to klasyczny Single Speed, czyli albo jedzie albo nie. Wrecz intuicyjna oblsuga jednym przelacznikiem - to jest projekt na miare Tap Fire! Wrozymy wielki suckes temu rozwiazaniu. Spodziewajcie sie ujrzec je skopiowane w innych produktach.

Uwage zwraca minimalizm konstrukcji - tam nie ma absolutnie zadnego elementu, ktory moglby sie okazac zbedny. Co prawda nie jest to jeszcze do konca wyczynowa maszyna, poniewaz brakuje mu tak istotnego węża oraz rur sztywnych z koncowka zbierajaca, ale taki upgrade znajduje sie juz w zasiegu zwyklego uzytkownika. Pare prostych ruchow i mamy smigacz do DH jak marzenie.

Nie sposob opisac ukladu kierowania tym pojazdem. I tu pojawia sie na scenie nasz zdecydowany faworyt: kierownica w wersji tzw. air guitar. To jest cos, o czym nasi testerzy snili po nocach, moczac co jakis czas przescieradla i pizamy. Jeszcze nie do konca rozpracowalismy te technologie, wiemy jedno - dziala! Wykonana z wysokogatunkowego aluminium kierownica w zaden widoczny sposob nie jest zamocowana do pojazdu. Wietrzymy w tym jakis spisek producenta, jakas nieznana dotad technologia - mniejsza z tym. Maszyna rewelacyjnie i szybko reaguje na ruch kierownica. Zmiana kierunku jazdy jest bezproblemowa i nie ma mowy o chociazby chwilowej utracie kontroli nad pojazdem. Nie da sie ukryc, ze jest to rowniez zasluga wczesniej wymienionego ukladu jezdnego i legendarnych juz kol. Jak zapewne zwrociliscie uwage, nasz tester wyposazony jest w specjalne obuwie. I to jest niestety pieta achillesowa tego pojazdu. Koniecznoscia sa buty z odslonieta pieta, bo tylko wtedy dobrze bedziemy kontrolowac pojazd na zjazdach. Jednak dodatkowa inwestycja zwraca sie z nawiazka, tak wiec goraco polecamy zakup sandalow sportowych!

*** Wrazenia z jazdy

Nie da sie ukryc - mamy do czynienia z mala rewolucja w dziedzinie downhillu. Ilosc sposobow ujezdzania tego sprzetu przeszla nasze najsmielsze oczekiwania. Probowalismy napedzania rekami, nogami; siodlo wykorzystywalismy w pozycji klasycznej (jak na fotce), na tzw. sledzia (lezac), w pozycji narciarza zjazdowca (bez podcierania), oczywiscie kazda pozycja byla dostosowana do preferowanego stylu jazdy i trasy. Nie ma co sie dalej rozplywac nad wlasciwosciami jezdnymi, gdyz nie ma takich slow, by opisac ultrapozytywne wrazenia z jazdy. Nasi testerzy do dzis chodza usmiechnieci, jak gdyby muskani boskim wiatrem. To chyba jest najbardziej wymowny znak ponadczasowosci i genialnosci tego sprzetu.

Wniosek? Dar od Bogow nareszcie na ziemi! Na co jeszcze czekacie? Na ZELMERA!
http://tiny.pl/8mm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości