moja nowa maszyna :D
-
- Posty: 290
- Rejestracja: 19.01.2005 00:15:38
- Kontakt:
ta :] wczesniej bylo BT ale sprzedalem i kupilem sopie odkurzacz zelmera...dropy daje na plaskie z progów 3 cm i furka sie trzyma ma regulacje tlumienia i ssania.
A q3 to potega !
pozdro choody aka vq2 :D
co do ceny to mysle ze nie przeplacilem, 29.99 w Biedronce...
fox: kiera jasne ze fajna :P bo to trajol :D
A q3 to potega !
pozdro choody aka vq2 :D
co do ceny to mysle ze nie przeplacilem, 29.99 w Biedronce...
fox: kiera jasne ze fajna :P bo to trajol :D
[url=http://www.choody.com]http://www.choody.com[/url]
Polish Bike Trial Forum
Polish Bike Trial Forum
-
- Posty: 1074
- Rejestracja: 14.10.2004 22:29:25
- Lokalizacja: miasto: profil
- Kontakt:
-
- Posty: 290
- Rejestracja: 19.01.2005 00:15:38
- Kontakt:
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 20.10.2004 17:39:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Model, ktory prezentuje choody jest powszechnie znany z niecentrujacych sie kolek. Co prawda sa one niklej srednicy (raptem troche powyzej cala), ale przez to sa niezwykle wytrzymale. Ich sztywnosc boczna jeszcze dlugo nie zostanie pobita.
Projektanci zastosowali nute technologii zywcem zaczerpnietej z motocrossu: na zdjeciu doskonale widzimy, ze siodlo jest scisle zintegrowane z reszta pojazdu, jest dlugie, z tylu podpierajace odcinek przejsciowy pomiedzy plecami za zacna czescia ciala, bardzo szerokie no i nie oszukujmy sie - rowniez zadbano o komfort, a wiec i wygodne.
Jest to klasyczny Single Speed, czyli albo jedzie albo nie. Wrecz intuicyjna oblsuga jednym przelacznikiem - to jest projekt na miare Tap Fire! Wrozymy wielki suckes temu rozwiazaniu. Spodziewajcie sie ujrzec je skopiowane w innych produktach.
Uwage zwraca minimalizm konstrukcji - tam nie ma absolutnie zadnego elementu, ktory moglby sie okazac zbedny. Co prawda nie jest to jeszcze do konca wyczynowa maszyna, poniewaz brakuje mu tak istotnego węża oraz rur sztywnych z koncowka zbierajaca, ale taki upgrade znajduje sie juz w zasiegu zwyklego uzytkownika. Pare prostych ruchow i mamy smigacz do DH jak marzenie.
Nie sposob opisac ukladu kierowania tym pojazdem. I tu pojawia sie na scenie nasz zdecydowany faworyt: kierownica w wersji tzw. air guitar. To jest cos, o czym nasi testerzy snili po nocach, moczac co jakis czas przescieradla i pizamy. Jeszcze nie do konca rozpracowalismy te technologie, wiemy jedno - dziala! Wykonana z wysokogatunkowego aluminium kierownica w zaden widoczny sposob nie jest zamocowana do pojazdu. Wietrzymy w tym jakis spisek producenta, jakas nieznana dotad technologia - mniejsza z tym. Maszyna rewelacyjnie i szybko reaguje na ruch kierownica. Zmiana kierunku jazdy jest bezproblemowa i nie ma mowy o chociazby chwilowej utracie kontroli nad pojazdem. Nie da sie ukryc, ze jest to rowniez zasluga wczesniej wymienionego ukladu jezdnego i legendarnych juz kol. Jak zapewne zwrociliscie uwage, nasz tester wyposazony jest w specjalne obuwie. I to jest niestety pieta achillesowa tego pojazdu. Koniecznoscia sa buty z odslonieta pieta, bo tylko wtedy dobrze bedziemy kontrolowac pojazd na zjazdach. Jednak dodatkowa inwestycja zwraca sie z nawiazka, tak wiec goraco polecamy zakup sandalow sportowych!
*** Wrazenia z jazdy
Nie da sie ukryc - mamy do czynienia z mala rewolucja w dziedzinie downhillu. Ilosc sposobow ujezdzania tego sprzetu przeszla nasze najsmielsze oczekiwania. Probowalismy napedzania rekami, nogami; siodlo wykorzystywalismy w pozycji klasycznej (jak na fotce), na tzw. sledzia (lezac), w pozycji narciarza zjazdowca (bez podcierania), oczywiscie kazda pozycja byla dostosowana do preferowanego stylu jazdy i trasy. Nie ma co sie dalej rozplywac nad wlasciwosciami jezdnymi, gdyz nie ma takich slow, by opisac ultrapozytywne wrazenia z jazdy. Nasi testerzy do dzis chodza usmiechnieci, jak gdyby muskani boskim wiatrem. To chyba jest najbardziej wymowny znak ponadczasowosci i genialnosci tego sprzetu.
Wniosek? Dar od Bogow nareszcie na ziemi! Na co jeszcze czekacie? Na ZELMERA!
Projektanci zastosowali nute technologii zywcem zaczerpnietej z motocrossu: na zdjeciu doskonale widzimy, ze siodlo jest scisle zintegrowane z reszta pojazdu, jest dlugie, z tylu podpierajace odcinek przejsciowy pomiedzy plecami za zacna czescia ciala, bardzo szerokie no i nie oszukujmy sie - rowniez zadbano o komfort, a wiec i wygodne.
Jest to klasyczny Single Speed, czyli albo jedzie albo nie. Wrecz intuicyjna oblsuga jednym przelacznikiem - to jest projekt na miare Tap Fire! Wrozymy wielki suckes temu rozwiazaniu. Spodziewajcie sie ujrzec je skopiowane w innych produktach.
Uwage zwraca minimalizm konstrukcji - tam nie ma absolutnie zadnego elementu, ktory moglby sie okazac zbedny. Co prawda nie jest to jeszcze do konca wyczynowa maszyna, poniewaz brakuje mu tak istotnego węża oraz rur sztywnych z koncowka zbierajaca, ale taki upgrade znajduje sie juz w zasiegu zwyklego uzytkownika. Pare prostych ruchow i mamy smigacz do DH jak marzenie.
Nie sposob opisac ukladu kierowania tym pojazdem. I tu pojawia sie na scenie nasz zdecydowany faworyt: kierownica w wersji tzw. air guitar. To jest cos, o czym nasi testerzy snili po nocach, moczac co jakis czas przescieradla i pizamy. Jeszcze nie do konca rozpracowalismy te technologie, wiemy jedno - dziala! Wykonana z wysokogatunkowego aluminium kierownica w zaden widoczny sposob nie jest zamocowana do pojazdu. Wietrzymy w tym jakis spisek producenta, jakas nieznana dotad technologia - mniejsza z tym. Maszyna rewelacyjnie i szybko reaguje na ruch kierownica. Zmiana kierunku jazdy jest bezproblemowa i nie ma mowy o chociazby chwilowej utracie kontroli nad pojazdem. Nie da sie ukryc, ze jest to rowniez zasluga wczesniej wymienionego ukladu jezdnego i legendarnych juz kol. Jak zapewne zwrociliscie uwage, nasz tester wyposazony jest w specjalne obuwie. I to jest niestety pieta achillesowa tego pojazdu. Koniecznoscia sa buty z odslonieta pieta, bo tylko wtedy dobrze bedziemy kontrolowac pojazd na zjazdach. Jednak dodatkowa inwestycja zwraca sie z nawiazka, tak wiec goraco polecamy zakup sandalow sportowych!
*** Wrazenia z jazdy
Nie da sie ukryc - mamy do czynienia z mala rewolucja w dziedzinie downhillu. Ilosc sposobow ujezdzania tego sprzetu przeszla nasze najsmielsze oczekiwania. Probowalismy napedzania rekami, nogami; siodlo wykorzystywalismy w pozycji klasycznej (jak na fotce), na tzw. sledzia (lezac), w pozycji narciarza zjazdowca (bez podcierania), oczywiscie kazda pozycja byla dostosowana do preferowanego stylu jazdy i trasy. Nie ma co sie dalej rozplywac nad wlasciwosciami jezdnymi, gdyz nie ma takich slow, by opisac ultrapozytywne wrazenia z jazdy. Nasi testerzy do dzis chodza usmiechnieci, jak gdyby muskani boskim wiatrem. To chyba jest najbardziej wymowny znak ponadczasowosci i genialnosci tego sprzetu.
Wniosek? Dar od Bogow nareszcie na ziemi! Na co jeszcze czekacie? Na ZELMERA!
http://tiny.pl/8mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości