kuzwa przemo ja sie pytam ktorego z tych najlepiej a nie zebym szukał i jakiego ... ten powietrzny nie ma uzow i uszczelki do wymiany tylko :)
a z3 jest z 2001 ale kupiony w 2002 :))) bo przez rok byl nie jezdzony ;)
bomber to bomber nie ma co ukrywać uszczelki nie są drogie i sa jusz bardzo dostepne zaś duro jest tak mulasty ze horoba bieze hyba ze jest po tjuningu czyli wlany olej z bomberka ja bym brał bomberka takie jest moje zdanko
pozdrowionka
niewazne jak jezdzisz niewazne naczym jezdzisz wazne ze sie dobrze bawisz
jak mówisz żeby ci doradzić to ci doradze: kup dorado :PPPPPP
A tak serio to ja na twoim miejscu wziołbym sobie tergo z4...starsze ale porządne, części do amorów marzocchi są najtańsze (np rura sterowa marzocchi 50zł a do rockshoxa i mannitou 100zł :/ ) i nie ma z nimi problemu w serwisie łączny koszt z tym olejem i uszczelami naprawde bedzie niski. Amora DZIURO nigdy nie miałem ale miał kolega kiedyś....według mnie to padaka nie wiem jak to powiedzieć ale amor jakoś muli...nie że jakoś za miekki jest tylko hmmm po prostu mulasty jest :/.
Kombinuj tego marcoczka i ciesz jape.
ej a oplaca sie za 400zł cos takiego ? :
DNM
SKOK : 100 MM
TŁUMIONKO : Olej + Katusz powietrzny
ŚREDNICA GOLENI : 30 MM ( wygląda dużo grubiej niż RS PSYLO )
WAGA : Jakieś 1,9 ( nie istotne )
AMORTYZACJA : sprężyna
MATERIAŁ : Dolna goleń to magnez , górna aluminium
REGULACJA : napężenie wstępne i poprzez zmiane gęstości oleju tłumienie
UWAGI : golenie pokryte teflonem
KOLOR : Biały
ROCZNIK : 2003
padl mi dwa razy przez pol roku lajtowej jazdy (w tym poltora miecha sie naprawial.. grrr) wiec odradzam. ogolnie mam uraz nie maly do amorow na powietrze, heh.
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
nie słuchaj przema nie zna sie ja kupuje bombera drop offa qr20 z 2002 tesz mi muwił zebym nie brał ale tylko on mi to muwił wszyscy mi naokoło gadali bierz go a jezeli ci sie rozkleji to spowrotem przyklejasz proste i logiczne <lol>