Strona 2 z 3

: 23.05.2004 11:57:29
autor: dualboy
Schwable najlepsze
albo Maxxis Dh 400g nie do zajebania a łatki tesh ok ale ja mam lepsiejsze sposoby
ja biore kawałek starej dętki do garnuszka i na płyte
temperatura na maxa i się roztapia a potem pendzelek i wio

naprawde działa tylko troche śmierdzi

: 23.05.2004 13:07:01
autor: frirajder
Ale piierdolicie, jak se włożycie dętkę 2.8 do do opony 2.1 to nie będzie z tego nic dobrego.

: 23.05.2004 13:37:56
autor: Deathwitch
Taaaak? Bo niby co sie stanie? Ja tak mam wlasnie i co? Dziala.

: 23.05.2004 14:07:05
autor: Chrabał
No co wy - przecież obręć to nie nóż do pizzy i nie tnie tak łatwo niczego....ja już kilka razy jeździęłm spore kawałki na kapciu i nic się nigdy nie stało....raz nawet zjechałem tak 3/4 Puchaka w szklarskiej i nic.

Co do łatek to Tip-topy są zajebiste i nie mam żadnych oporów żeby jeździć na łatanej dętce, nawet w 10 łatkami, nigdy mi żadna łatka się nie odkleiła. W toruniu to nawet w zawodach jechałem na dętce sklejonej zwykłą taśmą izolacyjną, bo mi łatek zabrakło i luz.

A różnica między dętką Michelina za 30, a gównem z Tesco za 10 jest taka że mając tą drugą, musisz dopompowywać co tydzień, bo wentyl jest kiepskiej jakości.

: 23.05.2004 14:07:29
autor: KFP
ja kiedyś miałem dętersa do DH chyba pod opony 2.5-2.8 w oponie 2.1 upchaną na chama i dużo pompować nie trzeba było

a i na nienapąpowanej zawsze mozna było wrócić do domu :D
ale w końcu się przebiła :/ przeciołem ją i włożyłem w nią zwykłą dęte i włożyłem to w opone i jak na razie działa :)

: 23.05.2004 16:59:16
autor: agressor
ja mam dętki dh mischelina i sa spoko narazie tylko dwa razy przebilem przednia i do wulkanizacji za 4 zl zrobia to na gorąco i dętka w tym miejscu jest mocniejsza nish gdzie indziej jeżdże tak pół roku na zalatanych i spoko trzymają sie

: 23.05.2004 17:58:15
autor: Marcel
ja yabeypieczam dętke drugą starą...starą dętke rościnam na grzbiecie a wentyl wycinam. w otwur po wentylu wkładam wentyl z nowądętkąotulam nawą dętke starą i zaklejam taśmą grzbiet tak aby ułatwił montaż wopone i zapobiega niewłaściwemu uformowania podczas pompowania efekt??dętka jest lepiej sabezpieczona od str.felgi i odporniejsza na boczne przebicia polecam bo naprawde się sprawdza...

: 23.05.2004 18:13:41
autor: KFP
Marcel ja tak właśnie mam na tyle z tym że starą dętkę do DH rozciołem od dolnej(str. wętyla) rozciołem i wentyl wyciołem

: 23.05.2004 18:19:47
autor: badam
a ja na kapci nie moge jechac bo sie opona zawija

: 23.05.2004 18:30:25
autor: frirajder
Dętka do opony 2.8 przed napompowaniem ma wiekszy obwód niż opona 2.1, więc nie ułoży się odpowiednio - nie ma bata.

: 23.05.2004 18:57:45
autor: Krzywy
mi sie wydaje ze lepiej jest ja zabezpieczyc od strony obreczy :) albo wogole wypchac czyms opone jakas guma czy cus i zrezygnowac z powietrza ... bo kilka detek to jednak troche wazy :D

: 23.05.2004 19:17:23
autor: matDH
nie mam zaufania do klejonych dętek... kupuje nowe

: 23.05.2004 20:54:02
autor: Marcel
jak chcecie niemieć kłopotu z dętkami to se załużcie gumy bezdętkowe :DDDDDDDDDDalbo pełne tak zwane fulgumy:DDDDDDDDDDD

: 23.05.2004 23:45:35
autor: shadown
No Krzychu ty juz lepiej nielap wiecej kapcia bo mi dzis trening zepsules :D

: 23.05.2004 23:47:45
autor: shadown
I tak szczescie ze z wolskiego do domu mamy blisko :)

: 24.05.2004 11:40:41
autor: chrosciel
ja tam zrobiłem sobie pancerna opone i mam luz...:D od wakacji nie miałem snejka:D

: 24.05.2004 14:34:12
autor: pchlaa
sa podobno jakies plyny, ktore puszcza sie w detke i wtedy nawet na przebitej mozna pojezdzic troche (oby do domu dojechac)

: 25.05.2004 12:07:32
autor: krzychu
i mam 2 detki w oponce :) spoko jest ten pomysł Em Bonda :D hmm zobaczymy jak w praktyce .......

: 25.05.2004 12:38:33
autor: shadown
No krzychu tobie to nic nie pomoze :D