Strona 2 z 3

: 16.04.2005 19:07:41
autor: MAFIOISO
a jak dlamnie to nikom wyrżnoł tematy :/

: 16.04.2005 19:42:38
autor: Antur
Mój qmpel miał w bajku amor od SHL (taki stary motocykiel). Zero tłumienia, skakał jak lowrider :P Tylko był jeden mankament. Otóż trzeba było tam wsadzać tylne koło, żeby szerokośc piasty odpowiadała szerokości dolnych golenii. Taki był szeroki :D
Foto jest na www.postidhbiker.of.pl
Chyba w dziale różne, czy jakoś tak.
Rama zielony dragstar.

: 16.04.2005 21:45:18
autor: Burning
dualboyhehe.. moj junior 2000 ma 130mm i wazy 3,3kg na pelno (z olejem i rura sterowa, bo marzocchi podaje 'na pusto')..; ale przynajmniej solidna konstrukcja

: 16.04.2005 21:58:37
autor: MAFIOISO
to ja mam pytanie jeździć na 8 kg amoże z MZ-tki, czy wogule nie jeździć??

: 16.04.2005 22:14:21
autor: dualboy
heh
3.3 to tez dobra waga !!

amor do 3.5 kg to super waga !!

: 16.04.2005 22:14:49
autor: Mikel
jezdzic :D ja własnie kombinuje z amorkiem z WSKi ;)

tylko nie wiem z czego najlepiej półki zrobić, bo te orginalne zbytnio wypychaja widelec przed rower ;)

: 16.04.2005 22:30:25
autor: MAFIOISO
no ale czy amorekk o wadze 8kg urwie mi główki??

: 17.04.2005 17:54:49
autor: Mikel
nie :]
dlaczego niby miałby urwac główke ?? swoją waga ?
MAFIOSO tym bardziej ze do DM FR pakują Monstery i ramki smigaja az miło :p

: 17.04.2005 18:02:11
autor: MAFIOISO
Mikel od ciebie biore rame??

: 17.04.2005 18:31:46
autor: KONAn
MAFIOISO...oryginalne polki zbytnio nie pasuja bo trzeba je rpzerabiac na rure sterowa 1 1/8 cala poza tym sa ciezkie..dlatego ja do siebie dorobilem z alu poleczki..wyciolem se ladnie nawiercilem i dzialaja gites. zeby to wsio nie robilo sie czoperowate nalezy przyciac rury i sprezynki o jakies 5 cm i bedzie git a szczytem perfekcji jest wymiana rur stalowych na aluminiowe co zrobi ejuz moze w przyszlym tygodniu :)..caly amorek bedzie wazyl z 5 kg z calym osprzetem i to wszystrko za smiechowata cene :)..co do dziobakowania...troszke ciagnie na przod ale idize sie przyzwyczaic..trza mocniej go podciagac...zresta u siebie w fullu tego tak nei czuje bo reszta rowera tez swoje wazy..w sztywnym biku moga byc problemy z tym ale to jest kwestia przyzwyczajenia

: 17.04.2005 19:09:18
autor: KONAn
jakby ktos chcial zobaczyc to w akcji to tu sa dwie male fotencje z krotkiego filmiku testujacego hope oraz jednoczesnie pierwszy skok na mz-etce :)..byl dzibak ale pozniej jzu wsio bylo oki :)

www.efr.elblag.pl/uploads/rozne/mz1.jpg
www.efr.elblag.pl/uploads/rozne/mz2.jpg
www.efr.elblag.pl/uploads/rozne/mz.rar

: 17.04.2005 21:03:25
autor: Pawel
moj kumpel mial takie w dragu(od MZ), ale skoczyl ze schodow, boczny wiatr i jakos o blok walna, mialem okazje sie przejechac... wypas, a niewiecie ile takie cos kosztuje?? bo samego amorka to mozna za 50zl kupic, a co do przerobek??

: 17.04.2005 21:21:06
autor: Karol85
Ja tesz mam od motocykla pfff waży tyle co monster i wogóle wymairy ma takie same jak on.

: 17.04.2005 21:24:46
autor: Karol85
troche sie z nim napracowałem ale było warto. Jest od Cagivy mito 125cc powiekszyłem skok do 200mm zrobiłem oś 20mm zrobiłem dziury w górnej połce, ztoczyłem troch golenie żeby był lżejszy, dorobiłem naklejki i oczywiście przerobiłem mocowanie do główki i dopasowałem do Pigów a amor dostałem za free bo kumpel rozjebał motocykl ;D fotki w podpisie.

: 17.04.2005 21:31:36
autor: Karol85
Aha zapomiałem dodac. Półki i golenie oczywiście to aluminium ;]. Na żywo wygląda zajebiście i szczerze to bym zamienił go jedynie na monstera:D

: 17.04.2005 23:28:21
autor: ven0m_PL
mamusiu

Kajo congrats - zajebiście to wygląda i pracuje pewnie też :]

Takie pytanko - czy dałoby rade przerobić tylni amoir od moto na w miare dobry damper do fulla ? czy raczej nie bardzo ? I czy by to miało "ręce i nogi"

: 18.04.2005 00:19:42
autor: Karol85
dzieki ven0m :]

: 18.04.2005 00:20:37
autor: Mikel
u nas jest koles, który smigał na damperze z moto w DM DH 1.0, ale jak to działało to nie wiem :)

: 18.04.2005 00:21:10
autor: Karol85
zalezy od jakiego moto i do jakigo fula. Daj fotki!!!