Strona 2 z 2
: 19.05.2005 22:36:30
autor: Krzywy
150mm jest z1fr3... przerobka nowki kosztuje cale 60 zeta ;] wiem bo sie orientowalem, hehe. 7anna tez sprzedaje wersje 150mm
: 19.05.2005 22:48:03
autor: Kocela
pewno to jest sztywne jak guma...
: 19.05.2005 23:02:36
autor: poledh
Moj typ to 66VF... Jezdziłem na nim(tylko po parkingu przed sklepem testowałem:)) i byłempod wrarzeniem..:)
: 20.05.2005 00:44:50
autor: hi men
w życiu bym z1 nie wyciągał na 150 mm mimio sztywnej ośki. Zrszta jak standartowo marzocchi daje 13 cm to chyba są ku temu jakieś powody, nie ?
: 20.05.2005 00:48:09
autor: Szczep
ja mam taki sam dylemacik jak na tym temacie jak widze.. :) :) :) PIKE vs. 66vf.
No i co brać?! jestem zjedzony przez nerwy, ciekaowść i wszelkie emocje :) ale i tak nie umiem podjąć tej decyzji. Chociaż jak widze opinie właścicieli PIKE, to może być nieźle! Ale właściciele i ci, który jeździli na 66 też są pozytywnie nastawieni.. KURDE, co robić..? a amorek przeznaczam do dirtu i FR - rama sztywna.
PzDr :)
: 20.05.2005 02:24:22
autor: Kocela
Słuchaj...66 to zarąbisty amor...35mm golenie...dobre tłumiki...ale wiesz...Pike to w sumie amor do wszystkiego bo ma duza rozpietość skoku...pracuje cudnie(miałem juniora i chodził gorzej)...jest sztywny jak widelce da bomba...no i te regulacje...to trzeba zobaczyć...a przedewszystkim mozna go kupic duuzo taniej...bo juz za 1700 masz najwyższy model sprężynowy na allegro...sam taki kupilem <za 1650>i powiem ci ze gruuubo bym sie zastanowil gdybym mial sie zamienic na 66 nawet bez dopłaty...co prawda marcok wygląda bardzo ładnie...ale jak wiadomo moze to tez byc wada<liczni złodzieje>...a i w piku masz tez blokade skoku ktora dziala w ten sposob ze nawet kiedy masz zblokowany amor to jezeli w cos jebniesz to blokada sie wylacza..i dzieki temu nie rozjebiesz amorka...mozna dzieki temu wiele pokombinowac...np osoby lubujace sie w dirtach mopga go zblokowac aby podczas najazdu im nie zjadał hopki a podczas londowania blokada sama sie zwolni po czym automatycznie widelec znow bedzie zblokowany...powiem ci ze jest to zaje*** sprawa...serdecznie polecam pika...chociaz ba amory są godne uwagi(ale według mnie marcok juz sie zepsuł i jedzie tylko na opini i niema co w niego inwestowac bo lepiej dorabiac firmy ktore maja dobry sprzet)
oczywiśćie wiele osob moze sie ze mna nie zgadzać...
pozdrawiam
kocellla
: 20.05.2005 02:39:37
autor: Szczep
wielkie dzięki Kocela.. :) właśnie nastawiałem się na 66, a tu nagle niezły post wbrew moim myślom. :) ładnie ująłeś zalety PIKE i jestem zdecydowany na niego w 70% :] ..chyba :P bo nie ma co inwestować w sprzęt, co sie podoba także drechom. :/
myśle, że mam trudną decyzje :]
pzdr.
: 20.05.2005 02:45:02
autor: xXBIKEXx
mie jest potrzebne 150mm A poza tym nie potrzebne mi blokady bo nie jeźdze na dircie...
: 20.05.2005 03:04:22
autor: Szczep
jeśli Ci nie są potrzebne to weź uzbieraj do tego 66VF.. a jeśli Ci to nie starczy, to przerób później na RC. ;) ja właśnie nie wiem, bardziej zaczynam się uśmiechać do PIKE, bo jest "dirtowszy" od 66..!
: 20.05.2005 03:11:39
autor: Pawko
Siema!
Katam ostatnio na 66 rc i powiem ci ze amor wypass chodzi przepieknie i ta sztywnosc (pomimo ze 170mm!!)Niestety porownania do PIKE`a=/ale moge cie pocieszyc ze mozesz wyrwac 66 rc na allegro za 1500zl!!Moj koles stargowal sie z 2000 do 1500.Ajesli chodzi o dirty to zdaje mi sie ze jak bys wzial wersje 150 to bylo by si.
: 20.05.2005 04:30:01
autor: Kocela
ojj..wydaje mi sie ze 150mm na dirt to o duuuzo za duzo...bierz bez gadania pika...jest to amor ktory bije inne tej klasy na głowe...a 66 to inna klasa i amor do całkiem czego innego...no i niewiem czy mialbym zaufanie do amora ze skokiem 170mm w jednej półce...bo jak wiadomo te długasne golenie trzyma tylko korona...bierz pika i jak ci sie nie bedzie podobal to mi wjebiesz wpierdol oke????hehe,...ten amor sie wszystkim podoba...bo jest przewspaniały...jeszcze nie slyszalem zlej opini o piku od osoby ktora na nim jezdzila...to swiadczy o nim...bo jak mozna krytykowac cos co jest praktycznie idealne????
pozdrawiam
: 20.05.2005 04:43:36
autor: Krzywy
co do z1 to z150 jakos jezdzilo wiec nie wiem czy to taki glupi pomysl znow... zwlaszcza ze z1fr1 ma 150mm a konstrukcja chyba ta sama i bebechami sie rozni... nie wiem zaryzykuje pewnie
: 20.05.2005 12:09:36
autor: Satyr
z150 mialo stalowe golenie.......
: 20.05.2005 13:47:46
autor: Kocela
ale ten z1 zapewne mial dłuższe golenie ktorych wiecej wczodilo w dolne golenie...na 99%nie sa takie same...wydłużając ten amor automatycznie tracisz na sztywności i wytrzymałości...wiec przemyśl czy jest warto dla tych 2 cm poswiecac amora...nierozumiem troche tego....bo bedzie ladniej wygladał???/pozdro666
: 20.05.2005 16:57:11
autor: xXBIKEXx
Kocela Ja nienawidze dirtu... nie lubie takich katów wybicia. Wole lecieć w dal... A poza tym 66 moge dopompować i go dardzo utwardzić(wiem bo mam Drop-off) i daje mi to to samo co blokada tylko ze cały czas mam takie same kąty do skakania. Dawno temu jak miałem RST Gila i główka była nisko to na moim biku sie jeździć nie dało... A po wstawieniu czegoś wyższego....hmmmm rewelacja.
: 20.05.2005 16:58:05
autor: xXBIKEXx
Wiec raczej na 85% jestem zdecydowany na 66(6)VF
a moze i RC zależy od finansów...
PozdROWER
: 20.05.2005 17:50:48
autor: Kocela
stary jak nie lubisz dirtu to podkrecasz pika i masz 140mm co nadaje sie juz do fr...a wykorzystuje pikuś ten skok pieknie...a i pytanko mam...gdzie mozna wyrwac jakiegoś 66 i za jaka cene????chodzi mi oczywiscie o najtansza wersje..pozdro666
: 20.05.2005 18:31:23
autor: Szczep
hmm.. Max chyba coś by załatwił, ale nie wiem (tylko tak się orientuje), a ja dzisiaj jeździłem próbnie na 66VF! Dla mnie to już jest idealne i widziałbym jakby to było w FR, a nawet taki dirt.. a jak 66VF był dla mnie idealny, to co dopiero powiedzieć o pracy PIKE.. (a problem w tym, że na pike nie jeździłem) :P
: 20.05.2005 20:59:31
autor: Kocela
skołuj jakiegoś pika i zobaczysz co to za cudo...jeszcze jak ustwisz go jak powinno byc pod ciebie to poprostu....ajj...wymiata:P:P