Strona 2 z 2

: 02.07.2005 02:07:54
autor: ciamek
Czlowieku, zanim ten hebel dotarl do Ciebie przebyl ladne pare tys. km i mogl sie przy okazji zapowietrzyc. Wiec zamiast na sile szukac problemu to go sobie odpowietrz, dobrze ustaw i dotrzyj. Tyle w tej kwestii.

: 02.07.2005 02:17:24
autor: MARIO
NIE WIEM CO WCZESNIEJ PIALISCIE MOGE POWIEDZIEC JEDNO ZAJEBISTY SKLEP , ZAJEBISCIE MI ZROBILI KOLA ZERO BICIA :) PRZESYLKA FREE I RABACIK 6%

: 02.07.2005 02:25:16
autor: Kruk
Dobry sklep ja tam żadnych problemów nie miałem, tyle jest sklepów to trza był gdzie indziej kupić jak ten zły i tyle, napewno był by lepszy <hahaha>.

: 02.07.2005 02:31:58
autor: MaxDamageDA
Otoz to!

Nie najezdzaj na chlopakow z rowerowego!

Sa to ostatni ludzie jakich mozna by posadzac za zle podejscie do klienta...

: 02.07.2005 02:39:09
autor: KUSKI
Korzystalem z ich uslug i jestem bardzo zadowolony i naprawde jak wspominali nie którzy to odpowietrzanie fabryczne nie zawsze jest idealne!

: 02.07.2005 04:15:08
autor: Zelot
HAHA ! Jeszcze nigdy nie mialem hydraulika ale umiem odpowietrzac :P (mam mechaniki a raczej mialem bo mi ukradli rower w czwartek zeszly).

: 02.07.2005 04:48:56
autor: budka
ja dostalem magury to byly super, ale maja wszyscy racje, trudno zeby bylo wszystko siuppper jak nowka, trza sie wysilic:) ale rowerowy jest bardzo dobry. super kontakt, dobre podejscie, ciagle u nich kupuje;p

: 02.07.2005 05:26:32
autor: qb
Rowerowy.com jest zajedwabisty .... nawet mi dzisiaj wysylke za Free zaoferowali :] chyba mnie lubią :] :D

: 02.07.2005 05:34:40
autor: Qube
dupa