oldschoolowe jednoślady
Właśnie rozpoczynam prace nad Rometem Sokołem ( odpowiednik wigry 2 ). Dzisiaj zajrze w ułozyskowanie suportu, jak sie trzyma to tylko przesmaruje i zlikwiduje luzy. Koło tylne kupuje nowe ( w 30zł powinienem się zmieścić?? ). Na przód ładuje widelec i koło 26 cali. STARE SKŁADAKI MAJĄ 1 CAL ŚREDNICY?? Maluje go na czarny połysk a błotniki srebrne. Hrumak mam na kierownicy, wsporniku i paru innych komponentach ogniska rdzy ( w sumie bardzo ich dużo ) i mam pytanie, czy też tak miałeś i jak uzyskałeś taki połysk??
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 29.06.2004 00:22:22
- Lokalizacja: V'V /-\ V'V /-\ (Służewiec)
- Kontakt:
Matias Bedziesz potrzebował albo widelec z bardzo długą rurą sterową albo zetniesz trochę gówkę ramy . Likwidowanie rdzy to banał ; opsikujesz te miejsca WD40 zostawiasz na słoneczku niechsie praży a potem delikatnie usuwasz rdze drobnoziarnistym papierem ściernym.
[url=http://www.mpo.com.pl/]II wheels - I Passion[/url]
z tym widelcem sobie jakoś poradze, teraz rozkręciłem i czyszcze pedały, jeden jest zgięty ale nie chce wchodzić w koszty, z resztą i tak ciężko by było taki dostać ( ten sokół ma trzydzieści lat:D ). Hrumak nie wiem czy rozkręcałeś suport ( do lakierowania chyba powinieneś ) ale ja mam problem ze ściągnięciem korb! Przez korbe przy mocowaniu na osi przechodzi śruba, z jednej strony była nakrętka którą odkręciłem tylko co teraz??
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 29.06.2004 00:22:22
- Lokalizacja: V'V /-\ V'V /-\ (Służewiec)
- Kontakt:
Przy lewej korbie masz klin, odkręcasz nakrętke, wybijasz klin i ściągasz ramię, zresztą tu masz zeskanowaną orginalną instrukcję więc dasz radę ;)
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~marekdec/skladak/
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~marekdec/skladak/
[url=http://www.mpo.com.pl/]II wheels - I Passion[/url]
do usuwania rdzawych przebarwien z czesci metalowych i nietylko polecam taka specjalna gabke druciana. uzywaja tego hydraulicy. efekt - blysk niemal na lustro. bardziej zaawansowane ogniska rdzy mozna po powyzszej czynnosci zagruntowac i prysnac lakierem chromopodobnym. do dostania w dobrych sklepach z lakierami.
sam mam starego holendra, nad ktorym powoli pracuje. rama standardowo z jednocalowych stalowych rurek kanalizacyjnych ;-). najbardziej cieszy to ze wszystkie czesci w 100% oryginalne.
sam mam starego holendra, nad ktorym powoli pracuje. rama standardowo z jednocalowych stalowych rurek kanalizacyjnych ;-). najbardziej cieszy to ze wszystkie czesci w 100% oryginalne.
_________________
wszystko idzie wypolerowac na blysk - to wynik odpowiednio malej chropowatosci powierzchi. popatrz sobie na przyklad na noze kuchenne, czy garnki. matias jesli zalezy ci na lustrzanym i co najwazniejsze czasowo trwalym polysku udaj sie z czesciami do galwanizera. bedzie raz, a dobrze.
_________________
W sumie nie chodzi mi o efekt perfekcyjnego lustra:) Rower sam w sobie jest mało efektowny stylizacyjnie i nieduża różnica w połysku nic nie zmieni. Chodziło mi głównie o dobrą zabawe, zdobycie doświadczenia i włożenie koła i widelca 26 z przodu. Przy okazji postanowiłem porozbierać i poprzeczyszczać wszystkie łożyska oraz odmalować co trzeba. W koszty raczej wchodzić nie chce:/ Mógłbym cały rower dać do niklowania i spokój ale nie o to mi chodzi.
-
- Posty: 1373
- Rejestracja: 22.06.2005 20:04:12
- Lokalizacja: Szczecin gg:8609293
- Kontakt:
Oldschool to jest wypas. Wejdźcie sobie na allegro, tam niekiedy mozna wyrwać konkretną kobze:D ja mam ukraine... a raczej miałem bo teraz lezy w czesciach i czeka na przypływ gotówki. Ale jedno moge powiedziec... to najwygodniejszy rower na jakim jezdziłem:) Siodło skóra na trzech sprezynach, idealna pozycja podczas jazdy... cud miód i orzeszki:] Panowie szukajcie starego sprzetu i zabierajcie sie za niego! naprawde warto:)
NO FATE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości