Strona 2 z 2

: 08.02.2006 22:54:38
autor: konex
jeździłem chwile na 2005 HS-33 i kompletnie mnie nie zachwyciły, a wręcz zawiodły...;/

: 08.02.2006 22:56:50
autor: naziel
trzeba poustawiac to nikogo nie zawiedzie :)

: 08.02.2006 23:08:57
autor: konex
naziel Pewnie masz racje, ja jeździłem na nowym rowerku CUBE do cross-country z HS-33. Był to tygodniowy rower, bez żadnych ingerencji regulacyjnych...

: 08.02.2006 23:12:15
autor: naziel
CUBE dobra firma ale w takim przypadku to napewno sie nie zobaczy roznicy bo do tego nie jest potrzebne , ale hampel polecam kazdemu

: 08.02.2006 23:23:44
autor: pitikuku
2004 to najlepszy rocznik magury hs33 model 2005 to juz kupa. jak chcesz w streecie nieziemskie sztuczki wyczyniać to to jest dobry wybór. przy wycentrowanej obręczy i czarnych oryginalnych klockach jak się wczujesz z tydzie będziesz takie manuale siekał monstrualne że masakra. a jak chcesz kotwice z tego zrobic to wsadzas inne klocki : plazmatic, koxx, viz, itede itepe w uj tego jest i masz taki dyl że piździec. a jak za mało to nacinasz obręcz kątówką i wsadzasz koxx blox do naciętej obręczy i jeszcze większy dyl - ale to to już tylko w trialu potrzebne takie mocne punktowe hamowanie. ogólnie mówiąc: za pomocą zmiany kloców masz możliwość wybrania od wypasionej modulacji do megadużej siły hamowania. hampel wymaga nieco wprawy w obsłudze i montażu oraz boosterów, ale jak kto ma łeb na karku to się skapnie szybko. mi jakoś od samego początku łatwo szedł montaż regulacja i odpowietrzanie. pozdroł
aa jeszcze: klama jest obustronna. co do wytrzymałości vki a magury to powiem jedynie że producent udziela 5 lat gwarancji na szczelnosc klamki i cylinderków. metr pancerza mozna kupic za 16 zeta