Strona 2 z 3

: 19.12.2005 21:40:56
autor: -Przemooo-
jak wam sie nie podoba to nie kupowac kurde ... rama jest dobra przemalowac mozna 50 zl to kosztuje to chyba nie tak duzo ... a geo jest dobre do dualu i fr macie teraz w **** innych tanich ram wybor jest taki ze jak wam drag nie pasuje to mozecie kupic 5 innych ram ... nie wiem o co ten krzyk

: 19.12.2005 21:46:04
autor: lizzard king
o kurna....

chyba wykrakalem...

http://www.leaderfox.cz/detail.pl?f=0&v ... b=0&c=1013 nie drag, ale jest

: 19.12.2005 21:52:18
autor: motomysz
kurwa ja pierdole jaki petent ...
to na dole nie ma łożysk !!!

tylko gnące sie blaszki .. czy ja dobrze widze ??

aaaaaaaa

bez kitu ... hahahahah

5

: 19.12.2005 21:57:41
autor: tomeq
-Przemooo-ale jak juz cos maja robic to niech porzadnie robia a nie ;/

: 19.12.2005 21:58:13
autor: lizzard king
dobrze widzisz :D

zastanawiam sie jak to by wytrzywalo przy 100kg kolesiu zjezdzajacym po schodach.... (extremalna sytuacja :P)

: 19.12.2005 22:03:41
autor: tomeq
a pozatym to jest rama do szosówki czy tam jakiegos lekkiego xc bo pisze ze ALUMINIUM 7005/CARBON PÁNSKÝ

: 19.12.2005 22:05:19
autor: MadCow
To je do xc pany, a jakas firma robila juz takie systemy (linki naciagniete) - chyba

No ale to jest Leader fox - ktos zjedzie z kraweznika i mu peknie.

Wogole jakis system dziwny

: 19.12.2005 22:30:42
autor: -Przemooo-
to jest pewnie karbonowa plytka ... mysle ze do xc to bardzo spoko rama ale takiego naprawde zawodowego ... a dragi sa dobre

: 19.12.2005 23:04:14
autor: Bender
motomysz pisze:***** ja pierdole jaki petent ...
to na dole nie ma łożysk !!!

tylko gnące sie blaszki .. czy ja dobrze widze ??

aaaaaaaa

bez kitu ... hahahahah


no i co... rozwiazanie typu softtail chyba... w xc sie sprawdza ; ] a pamietacie scotty endorphine? one w ogole dampera nie mialy i kto sie mniej znal mogl uznac ze to sztywniak... ; P jesli szokuja Cie takie rozwiazania, to np czeskie Morati maja chyba podobny patent

: 19.12.2005 23:40:05
autor: Sulring
Wlasnie mialem pisac ze to softail sie nazywa. I najlepiej rozwineli to czesi w Morati stosujac damper + plastycznosc tytanu. Ludize tu nawetn ei wiedza ale sa ramy do xc robione z cr-mo i tytan uwazeco mniej niz aluminiom bo po 1200 -1400 g zachowuja sie jak fulle o malym skoku i kosztuje po kilka tysiecy. Osobiscie nie hccialbym tez softaila dlatego ze nawet jak by to bylo z tytanu wykutego na plutonie to zmeczenie materialu k iedys musi byc...

: 20.12.2005 11:16:47
autor: za0_DR/FR
Nie czytam waszych wypocin, ale z tego co zauważułem na focie. I co moze się zgadzaj z moim myśleniem, od kąd wprowadzono cocaine. Spójrzcie na element CNC... Hmmm brak go. No własnie LF wprowadził cocaine która miała w roku 2005 przejśc test na równi z dragiem, podejrzewam że przeszła go pomyślnie, i teraz drag zniknie a pojawi sie cocaina która jest tańsza w produkcji ale zapewne zostanie cena z draga. Całe tylne widły są jakw cocainie. Brak cnc i grubsza dolna rura jak to było w cocinie.


A no i bym zapomniał, popatrzcie na łącznie górnej i dolnej rury przy główce, czyż nie identyczne jak w cocainie.

Śmiem twierdzić że drag odszedł na emeryture, gdyż był za dobry i za długo żył, i do tego był tani.

: 20.12.2005 11:35:42
autor: PawianBiker
Ten full jest do xc i ta blaszka jak to nazwał motomysz to karbonowa wstawka ogólnie rama była na testach w bB i wyszła dobrze i to qrwa nie do zjazdu po schodach tylko do xc:D:D a drag ble ja tu myśle jak szybko ładnie mojego pomalowac choć 2004 ma fajne malowanie nawet:D

: 20.12.2005 14:44:41
autor: Durf
no owszem, rocznik 2004 mial najfajniejsze malowanie, ten troche wygląda jak mały rowerek z hipermarketu. chodz jesli w geometri nic nie zmieniło, to rama powinna być całkiem dobra.

: 20.12.2005 14:54:36
autor: []_ ([]) []_
Sulring surling, nie wiem jak tytan ale carbon nie podlega zmeczeniu ;]

: 20.12.2005 15:03:18
autor: citkus
Dragstar 2006 bedzie bo widzialem na targach ale bedzie mial troche do dupy grafike. za to od razu w komplecie beda montowane korby truvativa na isis. Wyjdzie takze nowa rama leader foxa (drug) przeznaczona do streetu z poziomymi chakami. W cocaine widziałem ze mieli rst space free ale nie wiedzieli czy amorki które tam sa beda montowane fabrycznie. to by bylo na tyle a jak mi sie cos przypomni to napisze.

: 20.12.2005 15:42:58
autor: za0_DR/FR
citkus Obejrzyj fotki nowego draga i sterej cocainy i powiedz mi czym one się różnią z budowy??

: 20.12.2005 17:50:56
autor: vandall
Durf jezdzisz brejkles z przezutka http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=681699 to niezle jeszcze takiego nie widzialem zapewne chodzilo ci o orginalnosc

: 20.12.2005 18:46:32
autor: BigRomek
mi sie podoba nawet to malowanie ale trzeba przyznac ze Dragi od samego poczatku byly, sa i z tego co widze beda brzydkie. ale ze sterami to mogli by cos zrobic p.s. drag jest dobry na poczatek i nie ma co na niego narzekac, to nie point!!

: 20.12.2005 18:59:28
autor: lankru
co do samej ramy to ludzie jezdza i za bardzo nie narzekaja :P
mi osobiscie jest w nich za dlugi troszke tylny widelec, przynajmniej w dragstarach, w cocainach nie wiem jak jest, nie interesowalem sie za bardzo :P