Giant AC 2005 - konkrety

Krakus_dh
Posty: 1972
Rejestracja: 28.06.2005 22:16:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Krakus_dh »

Wooyek pisze:Krakus_dh => A moglbys tego kolegi zapytac, jakie ma wrazenia z jazdy na tej ramce? :> I ew. na czym innym jezdzil, dla porownania.
Teraz ma juniora...powiedział kiedyś że kupił ten rower tylko dla ramy więc...
ja waże 56 przy 182 wzrostu i damper mi dobijał więc...radzęgo wymienić....pozdro.
http://www.pinkbike.com/photo/924780/



naaakurwiaj!
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

FreeMan => czemu obojetnie? Troche sie jednak roznia (kolor, opony, raczej tarcze, mostek). Jednak nie sa to tak rewolucyjne zmiany, zeby doplacac ponad 300zl (http://www.swiatroweru.pl/index.php?sho ... ct&pid=604 - zdjecie jakies z kosmosu, ale cena raczej prawdziwa) - wiec IMHO nie obojetne.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

I jeszcze jedno pytanie - jaka dlugosc dampera najlepiej wsadzic do AC?
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Wooyek pisze:I jeszcze jedno pytanie - jaka dlugosc dampera najlepiej wsadzic do AC?

Zbliżoną do seryjnego, 2 cm w tą czy w tą nie zrobi powalającej róznicy ale i tak lepiej dłuższy niż krótszy do Shermana Myślę jednak że standardowa długośc jest ok. Bierz jakiśzbliżony.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Tos mi pomogl... :P Nie mam pojecia, jaka jest standardowa dlugosc - jakbym wiedzial, to bym nie pytal :P
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Wooyek Zmierzysz przy zakupie
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Jak juz kupie rower, to bede chcial na nim jezdzic, a nie kombinowac z szukaniem dampera (wtedy ten standardowy moglbym sprzedac jako nowy). Moze ktos, kto ma AC, raczylby zmierzyc...?
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Obstawiam że coś koło 200mm. Ale to tak na moje oko ;)
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Na oko to jeden umarl ;)
Amator DH
Posty: 468
Rejestracja: 14.11.2005 12:34:55
Kontakt:

Post autor: Amator DH »

Długość dampera od środka śrub mocujących- 190mmm, cały damper 200mm, skok tłoka 55mm. Model 2005 kosztuje 3.800zł. model 2006 - 4.300zł. (ceny sklepowe). Pozdro.
www.forumrowerowe.com
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Super, wielkie dzieki :)

Myslalem nad X-Fusion Glyde RPV (190 mm, skok 51 mm), ale jesli ma on mniejszy skok od seryjnego amora, to chyba bez sensu...? :/
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Wooyek pisze:Super, wielkie dzieki :)

Myslalem nad X-Fusion Glyde RPV (190 mm, skok 51 mm), ale jesli ma on mniejszy skok od seryjnego amora, to chyba bez sensu...? :/
Odpuść sobie X-Fusiony. Patrzyłem w katalogu, modele 2004 AC miały Manitou więc bierz Metela, nie będzie problemów a to dużo lepszy dumper.

A widzisz pomyliłem sięo centymetr, czyli na oko nie umarłem :P
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Czemu mam odpuscic X-Fusiony? Podobno calkiem dobre - ze niby to samo, co Foxy... No i nowego Glyde'a mialbym za 200zl, a podstawowy Metel kosztuje ~500zl i w dodatku nie ma regulacji tlumienia powrotu :/ Wiec trzeba by dac ~700zl, a to juz ogromna roznica.
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Wooyek Ja dziś za 498zł kupiłem METELA R :] Bo jest przecena 20% na manitou
Krakus_dh
Posty: 1972
Rejestracja: 28.06.2005 22:16:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Krakus_dh »

Wooyek pisze:Czemu mam odpuscic X-Fusiony? Podobno calkiem dobre - ze niby to samo, co Foxy... No i nowego Glyde'a mialbym za 200zl, a podstawowy Metel kosztuje ~500zl i w dodatku nie ma regulacji tlumienia powrotu :/ Wiec trzeba by dac ~700zl, a to juz ogromna roznica.
_________________
Kolega w Akicie zmordował 2 dampery z X-Fusion...w 4 miechy?
konex
DAMPER!!
http://www.pinkbike.com/photo/924780/



naaakurwiaj!
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Krakus_dh Czepiasz się...
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

A, chyba oleje ten damper... Slyszalem od paru uzytkownikow, ze calkiem niezle chodzi ten tyl, a ze trudno by bylo ten damper sprzedac, to zajezdze go i najwyzej pozniej kupie Metela R.

konex => fakt, niby to jest czepianie sie, ale jednak to jest ewidentny blad (dumper i damper to dwie totalnie rozne rzeczy), ktory nie nalezy juz do kategorii "literowka", tylko "powszechna ignorancja" - dlatego troche wkurza...
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

ok, jak sobie chcesz olej ten DAMPER...lepiej :]??
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

O wiele lepiej :) Olewam damper, dumper olalem juz dawno - bo na cholere mi rower z wywrotka??? ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości