Strona 2 z 4
: 28.12.2005 21:12:11
autor: Krakus_dh
Wooyek pisze:Krakus_dh => A moglbys tego kolegi zapytac, jakie ma wrazenia z jazdy na tej ramce? :> I ew. na czym innym jezdzil, dla porownania.
Teraz ma juniora...powiedział kiedyś że kupił ten rower tylko dla ramy więc...
ja waże 56 przy 182 wzrostu i damper mi dobijał więc...radzęgo wymienić....pozdro.
: 28.12.2005 21:15:23
autor: Wooyek
FreeMan => czemu obojetnie? Troche sie jednak roznia (kolor, opony, raczej tarcze, mostek). Jednak nie sa to tak rewolucyjne zmiany, zeby doplacac ponad 300zl (
http://www.swiatroweru.pl/index.php?sho ... ct&pid=604 - zdjecie jakies z kosmosu, ale cena raczej prawdziwa) - wiec IMHO nie obojetne.
: 28.12.2005 21:28:03
autor: Wooyek
I jeszcze jedno pytanie - jaka dlugosc dampera najlepiej wsadzic do AC?
: 28.12.2005 21:42:14
autor: konex
Wooyek pisze:I jeszcze jedno pytanie - jaka dlugosc dampera najlepiej wsadzic do AC?
Zbliżoną do seryjnego, 2 cm w tą czy w tą nie zrobi powalającej róznicy ale i tak lepiej dłuższy niż krótszy do Shermana Myślę jednak że standardowa długośc jest ok. Bierz jakiśzbliżony.
: 28.12.2005 21:57:35
autor: Wooyek
Tos mi pomogl... :P Nie mam pojecia, jaka jest standardowa dlugosc - jakbym wiedzial, to bym nie pytal :P
: 28.12.2005 22:01:22
autor: konex
Wooyek Zmierzysz przy zakupie
: 28.12.2005 22:03:43
autor: Wooyek
Jak juz kupie rower, to bede chcial na nim jezdzic, a nie kombinowac z szukaniem dampera (wtedy ten standardowy moglbym sprzedac jako nowy). Moze ktos, kto ma AC, raczylby zmierzyc...?
: 28.12.2005 22:06:27
autor: konex
Obstawiam że coś koło 200mm. Ale to tak na moje oko ;)
: 28.12.2005 22:08:05
autor: Wooyek
Na oko to jeden umarl ;)
: 28.12.2005 23:18:55
autor: Amator DH
Długość dampera od środka śrub mocujących- 190mmm, cały damper 200mm, skok tłoka 55mm. Model 2005 kosztuje 3.800zł. model 2006 - 4.300zł. (ceny sklepowe). Pozdro.
: 28.12.2005 23:32:15
autor: Wooyek
Super, wielkie dzieki :)
Myslalem nad X-Fusion Glyde RPV (190 mm, skok 51 mm), ale jesli ma on mniejszy skok od seryjnego amora, to chyba bez sensu...? :/
: 28.12.2005 23:35:07
autor: konex
Wooyek pisze:Super, wielkie dzieki :)
Myslalem nad X-Fusion Glyde RPV (190 mm, skok 51 mm), ale jesli ma on mniejszy skok od seryjnego amora, to chyba bez sensu...? :/
Odpuść sobie X-Fusiony. Patrzyłem w katalogu, modele 2004 AC miały Manitou więc bierz Metela, nie będzie problemów a to dużo lepszy dumper.
A widzisz pomyliłem sięo centymetr, czyli na oko nie umarłem :P
: 28.12.2005 23:45:42
autor: Wooyek
Czemu mam odpuscic X-Fusiony? Podobno calkiem dobre - ze niby to samo, co Foxy... No i nowego Glyde'a mialbym za 200zl, a podstawowy Metel kosztuje ~500zl i w dodatku nie ma regulacji tlumienia powrotu :/ Wiec trzeba by dac ~700zl, a to juz ogromna roznica.
: 28.12.2005 23:58:56
autor: konex
Wooyek Ja dziś za 498zł kupiłem METELA R :] Bo jest przecena 20% na manitou
: 29.12.2005 00:14:30
autor: Krakus_dh
Wooyek pisze:Czemu mam odpuscic X-Fusiony? Podobno calkiem dobre - ze niby to samo, co Foxy... No i nowego Glyde'a mialbym za 200zl, a podstawowy Metel kosztuje ~500zl i w dodatku nie ma regulacji tlumienia powrotu :/ Wiec trzeba by dac ~700zl, a to juz ogromna roznica.
_________________
Kolega w Akicie zmordował 2 dampery z X-Fusion...w 4 miechy?
konex
DAMPER!!
: 29.12.2005 00:42:11
autor: konex
Krakus_dh Czepiasz się...
: 29.12.2005 17:44:23
autor: Wooyek
A, chyba oleje ten damper... Slyszalem od paru uzytkownikow, ze calkiem niezle chodzi ten tyl, a ze trudno by bylo ten damper sprzedac, to zajezdze go i najwyzej pozniej kupie Metela R.
konex => fakt, niby to jest czepianie sie, ale jednak to jest ewidentny blad (dumper i damper to dwie totalnie rozne rzeczy), ktory nie nalezy juz do kategorii "literowka", tylko "powszechna ignorancja" - dlatego troche wkurza...
: 29.12.2005 17:51:48
autor: konex
ok, jak sobie chcesz olej ten DAMPER...lepiej :]??
: 29.12.2005 17:55:06
autor: Wooyek
O wiele lepiej :) Olewam damper, dumper olalem juz dawno - bo na cholere mi rower z wywrotka??? ;)